09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 فروردین 1401 در ساعت 11 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید عمده تابلو فرش خام سفید کاشان – تولید فرش خام 1200 شانه – قیمت عمده فرش سابلیمیشن – چاپ عکس روی فرش سفید – بهترین فرش سفید برای چاپ عکس – کارخانه فرش خام.

تولید فرش خام سفید چند سالی است که در کارخانه های فرش کاشان آغاز شده و کارگاه های تولید تابلو فرش چاپی زیادی در این مدت در شهرهای مختلف کشور فعالیت خود را در زمینه چاپ عکس روی فرش آغاز نموده اند. فرش خام سفید به صورت 700 شانه، 1000 شانه و فرش خام 1200 شانه توسط کارخانه و تولیدی های مختلف تولید شده و در سطح کشور برای امر چاپ عکس تابلو فرش های منظره، آیات قرآنی و طرح چهره به مصرف رسیده است.

برخی از کارگاه های تابلو فرش چاپی تنها در زمینه تولید تابلو فرش چاپی عکس چهره شحصی فعالیت دارند و به همین دلیل همواره به دنبال بهترین فرش خام سفید 1200 شانه هستند که بیشترین وضوح و شفافیت را برای چاپ عکس روی فرش داشته باشد و در عین حال قیمت مناسب و قدرت جذب رنگ بالایی داشته باشد، لذا برای این عزیزان بهترین گزینه فرش خام سفید 1200 شانه درجه یک است که با حجم بالا در همین مجموعه تولید می شود.

فرش خام سفید 700 شانه ارزان قیمت

بسیاری از کارگاه های تولید تابلو فرش چاپی کار اصلی شان تولید پادری، تابلو فرش های منظره یا آیات قرآنی می باشد، لذا نیاز به یک فرش با کیفیت و ظرافت بالا ندارند و مهمترین گزینه برایشان در خرید تابلو فرش خام سفید ارزان بودن قیمت آن در خرید عمده فرش سفید می باشد.

مجموعه پرسان پارس برای این دسته از عزیزان نیز فرش خام سفید 700 شانه با تراکم بالا انجام می دهد که فرش های کاملا سفید برفی با تراکم پایین تر هستند و لذا برای چاپ محصولات مذکور بسیار مناسب و ارزان هستند.

قیمت عمده فرش خام سابلیمیشن

صادرات فرش سفید خام به عراق

یکی از کشور های اصلی هدف صادرات انواع فرش و گلیم ایرانی عراق است که معمولا بیشتر مصارف خود را از کارخانه های ایران تامین می کند، با توجه به گسترش صنعت فرش خام و چاپ عکس روی فرش در ایران، بسیاری از کارگاه های تولیدی در عراق نیز فعال شده و شرکت های متعددی در حال حاضر وجود دارند که نیاز به فرش خام سفید با کیفیت و درجه یک به صورت عمده برای صادرات به عراق دارند.

در این مجموعه چند دستگاه بافندگی فرش خام سفید فعال می باشد که سبب شده به صورت روزانه متراژ زیادی از فرش خام سفید در این مجموعه تولید شود، این تولیدات به شکل رولی با عرض سه متر می باشند که در مرحله بعد با توجه به سایز های درخواستی مشتریان برش داده شده، و ریشه و زیگزاگ می گردند؛ لذا اگر بخواهید فرش خام سفید سابلیمیشن به صورت رولی و یا به شکل سایز بندی شده در ابعاد مختلف از سایز های کوچک گرفته تا ابعاد بزرگ را می توانید در این مجموعه به شکل عمده سفارش دهید.

ابعاد تابلو فرش خام سفید برای چاپ عکس

همانطور که گفتیم در این مجموعه تولید فرش سفید سابلیمیشن به صورت رولی با دستگاه فرش بافی 700 شانه و 1200 شانه انجام می گردد، اگر خودتان امکان برش داده و ریشه کردن  فرش ها را دارید، می توانید فرش خام سفید را به صورت رولی در متراژ مورد نیازتان سفارش دهید و برش و ریشه و زیگزاگ محصولات را در سایزهای دلخوهتان انجام دهید.

اما اگر در این زمینه فعالیت و مهارتی ندارید، می توانید سایز های مختلف مورد نیازتان را به کارشناسان ما ارائه دهید تا قیمت عمده فرش خام سفید در سایز های مورد نظر شما را مشخص نموده و سفارشتان را ثبت کنند.

سایز های رایج برای تولید فرش خام سفید که عمدتا توسط خریداران در این مجموعه سفارش داده می شود شامل ابعاد 30در20، 40در30، 50در35، 60در40، 70در50، 100در50، 100در70، 80در120، 150در100 و 100در200 می باشد.

فرش خام سفید

زمان آماده شدن سفارشات فرش خام سفید

با توجه به اینکه این صنعت به سرعت در حال گسترش بوده و روز به روز بر تعداد متقاضیان فرش سابلمیشن برای تبدیل عکس به تابلو فرش افزوده می شود؛ جهت تامین فرش خام سفید در متراژ های بالای شما عزیزان نیازمند زمان هستیم، معمولا سفارشات معمول در متراژ های متوسط بین 5 الی 8 روزه آماده می شود.

اما اگر سفارشات مشتریان به صورت عمده و صادراتی در حجم بالا باشد بین دو هفته الی یک ماه زمان برای بافت محصولات، برش و ریشه و زیگزاگ فرش ها و بسته بندی و ارسال زمان نیاز خواهد بود. با این حال برای اطلاع دقیق از زمان آماده شدن سفارش دقیق خودتان و همچنین استعلام لیست قیمت فرش خام سفید برای سابلیمیشن در ابعاد مختلف می توانید از طریق واتساپ سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

تولید فرش خام

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر