09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 19 فروردین 1402 در ساعت 11 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش خام سفید، قیمت عمده فرش خام 1200 شانه و 700 شانه، فرش خام 1000 شانه درجه یک، تولید فرش سابلیمیشن با متراژ بالا در کاشان برای تابلو فرش چاپی.

آغاز تولید فرش خام سفید برای چاپ عکس و طرح روی آن با استفاده از دستگاه سابلیمیشن حرارتی ابتدا و برای اولین برای در این تولیدی کاشان انجام شد و ایده تولید تابلو فرش چاپی به جای بافت آن با هزینه بالا در کاشان استارت خورد. در طی این سال ها افراد زیادی از شهرهای مختلف کشور وارد صنعت چاپ تابلو فرش و فرش ماشینی شدند و اشتغال زایی زیادی از همین ایده و تولید اتفاق افتاد.

هم اکنون با گذشت سال ها این ایده و تولید همچنان در حال توسعه بوده و هر روز افراد بیشتری در صنعت تولید فرش خام و یا چاپ عکس روی فرش به سودآوری و اشتغال زایی می رسند. ما نیز در این سال ها تا جایی که امکان داشته به توسعه این صنعت کمک کرده ایم و انواع فرش خام سفید را برای چاپ با کیفیت های مختلف تولید نموده ایم تا نیاز افرادی که کار چاپ عکس روی فرش را انجام می دهند به بهترین نحوه ممکن پاسخ دهیم. در این مقاله به انواع فرش های خام موجود در تولیدی ما در کاشان اشاره ای می کنیم تا افرادی که به دنبال فرش خوب و مناسب برای چاپ هستند بتوانند بهترین محصول را شناسایی نموده و خریداری کنند.

انواع فرش خام سفید برای چاپ بر اساس جنس الیاف

اگر بخواهیم فرش های خام سفید را از نظر نوع جنس دسته بندی کنیم دو نوع فرش خام اکریلیک و فرش سابلیمیشن پلی استر (ابریشم مصنوعی یا ماشینی) وجود دارد. از آنجایی که اکثر افراد فعال در حوزه چاپ با دستگاه سابلیمیشن فعالیت خود را انجام می دهد تولید فرش اکریلیک خام سفید خیلی زیاد نیست و تنها به صورت سفارشی برای آن دسته از افرادی که دستگاه چاپ لیزری دارند انجام می شود.

انواع فرش خام سابلیمیشن سفید بر اساس شانه

فرش سفید خام در این تولیدی در سه کیفیت 700 شانه، 1000 و 1200 شانه تولید می شوند  تولیدات هفتصد شانه ارزان قیمت برای تولید فرش های زیرپایی، پادری و تابلو فرش های منظره کاربرد دارند. اما افرادی که فرش خام را برای چاپ عکس چهره روی فرش می خواهند بهتر است نمونه تولیدات فرش 1200 شانه درجه یک را انتخاب کنند که کیفیت بالایی دارد و برای چاپ چهره بهترین نتیجه را به شما خواهد داد. فرش های هزار شانه نیز برای هر دو محصول چاپ چهره یا دیگر مدل های تابلو فرش مناسب است.

فرش خام سفید

تولید فرش خام در سایز های سفارشی

افرادی که در زمینه چاپ عکس روی تابلو فرش فعالیت دارند با توجه به نوع دستگاه چاپی که دارند فرش خام در سایز های مشخصی احتیاج دارند. لذا به جای اینکه فرش خام را متری بخرند و هزینه و زمانشان صرف برش و ریشه و زیگزاگ فرش شود، ترجیح می دهند ابعاد مورد نیاز خود را به مجموعه ما بدهند تا تولید فرش خام در سایز های سفارشی شان انجام شود و ریشه و زیگزاگ فرش نیز با بهترین ریشه های ابریشمی آماده برایشان انجام شود. در این مجموعه این امکان را برای خریداران فراهم نموده ایم که سایز دلخواه خود را هرچه که باشد برای تولید بتوانند سفارش بدهند.

زمان آماده شدن سفارشات فرش خام

در گذشته کم بودن حجم تولید باعث می شد مشتریان زمان زیادی را منتظر آماده شدن سفارشات خود باشند، اما در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد دستگاه های تولید فرش خام سفارشات فرش خام مشتریان در هر حجمی که باشد در زمان بسیار کوتاهی آماده می شود. لذا خریداران می توانند تیراژ سفارش خود را در واتساپ یا شبکه های اجتماعی دیگر ما ارسال نمایند و سپس با توجه به آن کارشناسان زمان دقیق آماده شدن سفارش را به اطلاعشان خواهند رساند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر