09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 18 اسفند 1399 در ساعت 11 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید گلیم فرش ارزان – خرید گلیم فرش از کارخانه – قیمت خرید اینترنتی گلیم فرش – خرید گلیم فرش از دیجی کالا – قیمت گلیم فرش ترک جدید کاشان.

بالا رفتن قیمت فرش ماشینی در سال های اخیر باعث شده محصولاتی همچون گلیم فرش ماشینی و گبه که قیمت پایین تری دارند در بازار مورد توجه قرار گرفته و فروششان نسبت به گذشته افزایش یابد و بسیاری از خریدارانی که قبلا فرش های با شانه و تراکم بالا را برای خرید انتخاب می کردند، در حال حاضر سراغ خرید گلیم فرش اینترنتی از کارخانه یا دیجی کالا بروند تا بتوانند با قیمت مناسب بک کفپوش خوب برای منزل خود تهیه نمایند.

همین توجه ویژه بازار به محصولاتی همچون گبه ماشینی و گلیم فرش ارزان قیمت سبب شده تا کارخانه های بافنده گلیم فرش نیز برای جذب بیشتر مشتریان اقدام به تولید گلیم فرش جدید با طرح های مختلف سنتی و مدرن نمایند و تنوع طرح و نقشه این محصولات در بازار افزایش قابل توجهی داشته باشد.

در این متن شما را با انواع گلیم فرش ماشینی، مشخصات فنی و قیمت هر کدام آشنا می کنیم و محصولات درجه یک کارخانه گلیم فرش کاشان را با قیمت درب کارخانه عرضه می کنیم.

انواع گلیم فرش جدید بر اساس طرح و نقشه

گلیم فرش ماشینی با چند مدل طرح مختلف طراحی و تولید می شود که هر کدام یک به لحاظ طراحی و رنگ آمیزی دارای سبک خاص و منحصر به فرد می باشد. در این دسته بندی که به شما ارائه می نماییم مشخصات فنی محصولات مد نظر ما نیست و تنها نقشه های مختلفی که برای تولید گلیم فرش استفاده می شود به شما معرفی می شود.

  • گلیم فرش سنتی طرح گبه

یکی از معروف ترین طرح ها در خرید گلیم فرش اینترنتی، گبه ماشینی سنتی است که تولید آن سال های زیادی است در کارخانه گلیم فرش کاشان انجام می شود. این مدل نقشه ها از دستبافته های سنتی ایران که در شهرهای مختلف کشور بافته می شده الهام گرفته شده است و طرفداران زیادی در بین علاقه مندان به نقوش سنتی دارد، گبه ماشینی ارزان قیمت با رنگ آمیزی های جذاب و خوش رنگ و لعاب تولید می شود و به دکوراسیون رنگ و جذابیت زیادی می بخشد.

خرید گلیم فرش اینترنتی

  • گلیم فرش طرح ترک مدرن

نقشه های جدید که برای بافت گلیم فرش استفاده می شود و در خرید گلیم فرش اینترنتی نیز استقبال خوبی از آن شده است، گلیم فرش طرح ترک مدرن می باشد که بر خلاف گبه سنتی دارای رنگ های لایت و طرح های ساده می باشد و در چیدمان های جدید مدرن کاربرد زیادی دارد. این مدل فرش مدرن ایرانی معمولا رنگ های خنثی، روشن و ساده دارند و برای خانه های کوچک مناسب هستند و به بزرگ تر دیده شدن فضا کمک می کنند.

  • گلیم فرش فانتزی طرح اتاق کودک

گلیم فرش ماشینی با طرح اتاق کودک یکی از نقوش ویژه و خاص برای اتاق بچه ها در خانه است که با طرح های عروسکی و انیمیشنی معمولا طراحی و تولید می شود و نقشه هایی با رنگ و لعاب جذاب همچون فرش گبه دارند و همچنین در برخی کارخانه های طرح های عروسکی با رنگ های لایت همچون گلیم فرش طرح ترک بافته می شود.

  • قیمت گلیم فرش برای آشپزخانه

امروزه با توجه به اینکه در خانه ها برای هر فضایی یک فرش متناسب با همان چیدمان استفاده می شود، طرح هایی برای گلیم فرش آشپزخانه طراحی و تولید شده است که با لوازم موجود در آشپزخانه ست بوده و برای مثال طرح قاشق و چنگال روی فرش بافته شده که ظاهر خاص و متفاوتی به گلیم فرش آشپزخانه بخشیده است.

قیمت گلیم فرش برای آشپزخانه با این طرح ها نیز بسیار مناسب است چون در شانه و تراکم پایین و با الیاف فریز هیت ست تولید شده است و برای افرادی که می خواهند با هزینه کم یک گلیم فرش آشپزخانه خاص تهیه کنند گزینه مناسبی است.

  • گلیم فرش وینتیج

یکی از محصولات خاص و منحصر به فرد در خرید گلیم فرش اینترنتی از کارخانه های کاشان طرح های جدیدی با نام گلیم فرش وینتیج است که ظاهر بسیار متفاوت و جذابی دارند و در عین حال با توجه به شانه و تراکم و جنس الیافی که در بافتشان استفاده شده است، قیمت های متنوعی دارند و خریداران با هر بودجه ای می توانند یک خرید گلیم فرش اینترنتی با قیمت مناسب بودجه خودشان انتخاب نموده و سفارش دهند.

گلیم فرش وینتیج

قیمت گلیم فرش کارخانه کاشان

در خرید گلیم فرش از کارخانه شما می توانید طرح های متنوعی که تعدادی از آنها در این متن معرفی شد را انتخاب نموده و سفارش دهید، اما هر کدام یک از این محصولات شانه و تراکم خاص و جنس الیاف مشخصی دارند که سبب شده قیمتشان با هم متفاوت باشد، برای مثال گلیم فرش طرح گبه سنتی که 350 شانه باشد و از الیاف فریز هیت ست شده در بافتش استفاده شده باشد نسبت به یک گلیم فرش 400 شانه که از الیاف اکریلیک در بافت آن استفاده شده و تراکم بالایی نیز دارد قطعا قیمت بسیار کمتری دارد.

به طور کلی قیمت خرید گلیم فرش از کارخانه کاشان با توجه به مشخصات فنی آن اعم از شانه، تراکم، وزن فرش، نوع بافت و جنس الیاف تعیین می شود و لذا شما برای اطلاع دقیق قیمت هر محصول لازم است طرح آن را از طریق شماره های ارائه شده در سایت برای کارشناسان ارسال نمایید تا قیمت دقیق آن محصول در سایز مورد نظر شما مشخص شده و در صورت تمایل شم به خرید گلیم فرش اینترنتی از کارخانه فاکتور آن برای شما صادر شود.

خرید گلیم فرش از کارخانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر