09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 30 آبان 1397 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش 1200 شانه 12 متری کاشان را جهت خرید اینترنتی به صورت مستقیم از درب کارخانه بی واسطه می توانید از این سایت فروش فرش استعلام بگیرید.

سایز فرش ماشینی معمولا در چند اندازه استاندارد و تعریف شده می باشد که توسط همه کارخانه های فرش در همین ابعاد تولید می شود. برای مثال فرش ماشینی 12 متری یکی از همین ابعاد معمول است که بیشتری تولید و مصرف را در کشور ما دارد. اما در کشورهای اروپایی که فرش اهمیت زیادی در چیدمان ندارد و فقط جنبه تزیینی آن مطرح است تنها ابعاد کوچک فرش 6 متری برای استفاده در منزل به کار می رود.

ابعاد فرش ماشینی کاشان

ابعاد فرش ماشینی استانداردهای خاصی دارد که تمامی شرکت های فرش کشور بافت محصولاتشان اعم از فرش ماشینی، گلیم فرش، گبه و... را در همین اندازه ها انجام می دهند و عمده خریداران هم خرید خود را بر اساس همین سایز ها تنظیم می کنند. ابعاد فرش ماشینی استاندارد به شرح زیر می باشد.

  • فرش 3 در 4 یا فرش 12 متری
  • فرش 2.5 در 3.5 یا فرش 9 متری
  • فرش 2 در 3 یا فرش 6 متری
  • فرش 1.5 در 2.25 یا فرش 4 متری

اگر خریداری قصد خرید فرش ماشینی بزرگ و یا با ابعاد نامتعارف داشته باشد، می تواند با خرید فرش سفارشی که در ابعاد دلخواه خریدار قابلیت بافت دارد خریدش را انجام دهند. در این حالت شرایط خاصی برای سفارش وجود دارد که با توجه به سایز مورد نظر مشتری تعیین می شود. لذا برای اطلاعات کامل تر در این باره کارشناسان می توانند راهنمای شما باشند.

فرش 1200 شانه جدید

قیمت فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی را در کاشان می توانید با قیمت های متفاوتی تهیه کنید. در این منطقه تعداد زیادی کارخانه تولید فرش فعال می باشد که هر کدام دو یا چند دستگاه بافندگی دارند و می توانند فرش را با مشخصات مختلف از نظر شانه و تراکم و جنس الیاف تولید کنند که این امر باعث شده هم محصولات متنوع و زیبایی داشته باشند و هم قیمت ها متنوع بوده و برای خریداران قدرت انتخاب بهتری وجود داشته باشد. قیمت فرش ماشینی را در این سایت می توانید برای ابعاد مختلف فرش و کیفیت های متنوع از کارشناسان دریافت نموده و یا در بخش های مختلف سایت قیمت های ارائه شده را مشاهده کنید.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 جدید

فرش 1200 شانه با نقشه های متنوع و زیبایی توسط شرکت های بزرگ و نامدار ایران بافت می شود. این فرش دارای تراکم 3600 است و به همین دلیل بافت محکم و ظریفی دارد. تراکم بالای آن موجب شده طول خاب کمتری نسبت به فرش 700 شانه داشته باشد و بیشتر به فرش ابریشمی دستباف شبیه شود. مدل فرش 1200 شانه گل برجسته نوع جدید از این فرش مرغوب است و از جمله محصولات زیبا و ظریفی است که رخ بهتر و ظاهر جذاب تر آن نسبت به دیگر فرش ها موجب جلب نظر خریداران جدید و سخت پسند شده است.

فرش 1200 شانه افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر