09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 6 اسفند 1397 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

قیمت انواع فرش کاشان ماشینی از فرش 700 شانه گرفته تا فرش 1500 شانه درجه یک در این سایت به خریداران سراسر کشور که استعلام می گیرند اعلام می شود.

شهر کاشان بزرگترین مرکز تولید فرش ماشینی در ایران است و تعداد کارخانه فرش ماشینی در این منطقه به نسبت سایر شهرها نظیر مشهد، اصفهان و تبریز بیشتر است. فرش کاشان مزیت های زیادی برای خریداران دارد. تعدد تعداد بافنده های فرش در این منطقه باعث متنوع تر شدن محصولات، رقابتی شدن قیمت فرش کاشان و همچنین بهبود کیفیت فرش های آن شده است.

شهر کاشان تقریبا در مرکز ایران قرار دارد و به همین دلیل تقریبا تمامی شهرها دسترسی راحتی به آن دارد و از سوی دیگر هزینه ارسال فرش هم به حداقل می رسد. این موضوع برای فروشنده های فرش و افرادی که به صورت پیوسته از کاشان خرید فرش انجام می دهند نکته بسیار مثبتی می باشد، چرا ک تا حد زیادی در مناسب تر شدن قیمت تمام شده محصولاتی چون تابلو فرش و گلیم و گلیم فرش می شود.

قیمت فرش کاشان 12 متری

فرش کاشان و به صورت کلی فرش در ابعاد مشخص و استانداردی بافته می شود که شامل فرش 12 متری، فرش 9 متری و 6 متری، فرش 1.5*2.25 و فرش 1.5*1 می باشد و در تمام کارخانه های فرش، این ابعاد استاندارد به شمار رفته و تولیدشان به شکل عمده انجام می شود. در این میان فرش 12 متری کاشان بیشترین مصرف را دارد و اکثر افراد اگر فضای کافی در منزل داشته باشند این سایز را ترجیح می دهند، چرا که فرش هرچه بزرگ تر باشد، جلوه آن بیشتر و زیبایی بیشتری خواهد داشت. قیمت فرش کاشان 12 متری هم تعیین کننده قیمت سایر ابعاد فرش می باشد و برای مثال قیمت فرش ماشینی 6 متری نصف قیمت فرش کاشان 12 متری می باشد.

فرش طرح ارکیده

قیمت فرش کاشان در کارخانه

گران شدن قیمت فرش در سال های اخیر باعث شده بیشتر خریداران مصرف کننده فرش هم جذب خرید اینترنتی فرش شوند. تا بتوانند خریدشان را با قیمت درب کارخانه انجام دهند. سایت های فروش آنلاین فرش زیادی در حال حاضر فعالیت دارند که برخی از این سایت ها از اعتبار کافی برخوردار بوده و فروش مستقیم با قیمت مناسب دارند. به صورت کلی هم قیمت فرش کاشان به نسبت کارخانه های دیگر تولید کننده فرش مناسب تر می باشد و از طریق خرید اینترنتی فرش کاشان، این قیمت به حداقل میزان ممکن برای خریدار می رسد که این امر باعث علاقه مندی مشتریان به خرید محصولات این منطقه شده است.

معرفی تولیدات کارخانه فرش کاشان

انواع فرش ماشینی از فرش 700 شانه و فرش 1000 شانه گرفته تا فرش 1500 شانه در کاشان با تنوع بالا تولید می گردد. تعداد بالای کارخانه فرش ماشینی باعث شده تا خریداران بتوانند طرح های زیاد با زمینه رنگ مختلف را انتخاب نموده و خریداری کنند. برای مثال فرش طرح افشان مدل های متعدد و رنگ بندی های گوناگونی در هر شرکت فرش دارد و حتی در هر شانه و تراکمی که بخواهید این مدل محبوب و مدل های مشابه را می توانید تهیه کنید. افرادی که می خواهند یک فرش ارزان خوب تهیه کنند، مدل های زیادی از فرش 700 شانه برایشان موجود است و برعکس اگر خریداری برای ظاهر و زیبایی و ریز نقشی فرش اولویت باشد مدل های جدید از فرش 1200 شانه را می تواند انتخاب کند، به طور کلی قیمت فرش کاشان در تمامی شانه و تراکم ها در خرید مستقیم بسیار مناسب است و خریداران راحت تر می توانند اقدام به خرید فرش کنند.

فرش طرح افشان

فرش 1200 شانه کاشان

فرش 1200 شانه محصول ظریف، با تراکم بافت بالا و نقشه های متنوع است که تولید اولیه آن با استقبال زیادی در کشور رو به رو شد. این مدل فرش ماشینی به دو صورت معمولی و فرش گل برجسته بافته می شود که معمولا طرح گل برجسته از نقشه های لایت با تعداد رنگ کم و نقشه های خاص تولید می شود و شبیه به فرش ترک می شود که طرفداران زیادی هم در کشور دارد و البته کیفیت بافت بهتر و رخ زیباتری هم نسبت به فرش ترک دارد. فرش 1200 شانه معمولی هم از همان نقشه های معروف کلاسیک تشکیل شده و ظرافت بافت و رخ بهتری که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت فرش 1200 شانه در بازار بالا است و این امر موجب شده روند فروش آن بیشتر به صورت خرید اینترنتی فرش از درب کارخانه باشد.

فرش 1200 شانه گل برجسته

ارسال نظر
بهرامی : قیمت ۹ متری
0 0
قیمت ۹ متری ۱۰۰۰ شانه
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر