09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تابلو فرش با عکس دلخواه – قیمت تابلو فرش سفارشی – تابلو فرش عکس شخصی شما – سفارش تابلو فرش عکس چهره – تابلو فرش پرتره – تابلو فرش عکس خودت.

تقاضا برای خرید تابلو فرش با عکس دلخواه در سال های اخیر به صورت پیوسته ای افزایش یافته است و هر روز بر تعداد مشتریان این محصول افزوده می شود، اگر بخواهیم دلیل این امر را بررسی کنیم، مشخص می شود که تابلو فرش عکس چهره جدید که در شرکت های مختلف تولید می شود، با سبک جدیدی بافته شده و از نظر ظاهر و زیبایی نسبت به تابلو فرش های قدیمی بسیار بهتر شده اند.

تابلو فرش هایی که امروزه تولید می شوند به دو دسته تابلو فرش چاپی و تابلو فرش بافتی تقسیم می شوند؛ تابلو فرش چاپی به طور کلی در گذشته وجود نداشته است و یک محصول جدید، زیبا، ارزان قیمت است که به سرعت تولید شده و بسیاری از افراد به این محصول جدید علاقه مند شده اند.

تابلو بافتی چهره نیز که امروزه تولید می شود، به دلیل بالا رفتن شانه و تراکم دستگاه های بافندگی، بهبود کیفیت الیاف مورد استفاده در بافت و رنگ آمیزی فرش ها، ظاهر بهتری نسبت به تابلو فرش های بافتی قدیمی دارند.

نتیجه این تغییرات این بوده است که کیفیت و زیبایی تابلو فرش با عکس دلخواه چهره چه مدل بافتی و چه نوع چاپی در حال حاضر بسیار بالا است و نظر خریداران مختلف را جذب نموده است و این امر باعث افزایش پیوسته خرید تابلو فرش چهره سفارشی در داخل و خارج کشور شده است. لذا افرادی که امروزه می خواهند سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه خود را به شرکتی ارائه دهند، انتظارشان از این محصولات بالا رفته و دوست دارند یک تابلو فرش دستباف گونه زیبا تحویل بگیرند.

تابلو فرش با عکس دلخواه

بهترین راه سفارش تابلو فرش عکس خوب و با کیفیت

برای اینکه بتوانید یک تابلو فرش عکس خوب و با کیفیت سفارش دهیم، لازم است ابتدا بین دو گزینه تابلو فرش بافتی یا چاپ عکس روی فرش یکی را انتخاب کنیم، چون این دو محصول به لحاظ ظاهری با هم متفاوت هستند، هزینه تبدیل عکس به تابلو فرش نیز در دو  روش متفاوت بوده و زمان آماده شدنشان هم با هم فرق می کند.

پس از اینکه با بررسی و مقایسه این دو مدل تابلو فرش به یک انتخاب مناسب با توجه به سلیقه و بودجه تان رسیدید، بهترین راه برای سفارش تابلو فرش عکس چهره خوب این است که بهترین و با تجربه ترین مجموعه هایی که در این زمینه به صورت تخصصی فعالیت دارند را پیدا کرده و محصولاتی که تا کنون تولید نموده اند را مشاهده نموده کیفیت هر کدام را با هم مقایسه نمایید.

انتخاب یک مجموعه معتبر و خوب برای تبدیل عکس به تابلو فرش اهمیت زیادی دارد، زیرا شرکت هایی که در این زمینه اسم و رسم دارند و سال های زیادی است که فعالیتشان را در زمینه تبدیل عکس به تابلو فرش آغاز نموده اند، بهترین مواد اولیه، بهترین دستگاه بافندگی و مناسب ترین قیمت ها را برای تولید تابلو فرش عکس سفارشی انتخاب می کنند و بر اساس مشتری مداری و رضات خریدار تولیدات خود را عرضه می کنند.

سفارش تابلو فرش عکس دلخواه

تبدیل عکس به تابلو فرش در مجموعه پرسان پارس

در شرکت فرش و تابلو فرش پرسان پارس، چندین سال است که سفارشات تابلو فرش با عکس دلخواه انجام می شود و خریداران از شهر های مختلف و حتی از کشورهای اطراف سفارشات متعددی را در این زمینه این مجموعه ارائه نموده اند و در طی این سال های با ارائه محصولات با کیفیت، زیبا و قیمت های مناسب، روز به روز بر اعتبار آن افزوده شده و نمونه های بیشتری تولید شده که می تواند برای خریداران جدید جالب توجه باشد.

قبل از ثبت سفارش تابلو فرش عکس چهره در هر مجموعه، اولین کار باید این باشد که نمونه های بافت یا چاپ شده آن مجموعه را مشاهده نمایید، زیرا اگر کاستی یا نقصی در روند تولید تابلو فرش وجود داشته باشد قطعا در ظاهر تابلو فرش نیز پیدا خواهد بود و یک تابلو فرش زیبا و بدون نقص را می توان به راحتی از ظاهر آن رنگ آمیزی و دیگر مشخصات ظاهری اش تشخیص داد.

ارسال رایگان تابلو فرش عکس خودت

وجود مشتریان مختلف برای سفارش تابلو فرش با عکس دلخواه در شهرهای مختلف کشور باعث شده مجموعه پرسان پارس که تمامی تولیداتش در شهر کاشان انجام می شود، برای دسترسی راحت خریداران و کاهش هزینه های مربوط به خرید و ارسال تابلو فرش، تمامی سفارشات تابلو فرش با عکس دلخواه را به صورت رایگان ارسال نماید، بنابراین خریداران بودن توجه به فاصله ای که با شهر کاشان دارند می توانند سفارش تابلو فرش عکس شخصی خود را ارائه دهند و با مناسب ترین قیمت و در کمترین زمان درب منزل خود آن را تحویل بگیرند.

جهت ثبت سفارش تابلو فرش عکس دلخواه نیز تنها کافی است عکس دلخواه خود را به شماره های ارائه شده در سایت از طریق واتساپ ارسال کنید و لیست قیمت سایز های مختلف را دریافت نموده و مراحل بعدی ثبت سفارش را انجام دهید.

تابلو فرش سفارشی عکس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر