09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 بهمن 1399 در ساعت 18 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت تابلو فرش عکس چاپی– تابلو فرش چهره صورت – تبدیل عکس به تابلو فرش صورت – تابلو فرش عکس شما – تابلو فرش عکس خانوادگی – تابلو فرش عکس انسان.

تبدیل عکس به تابلو فرش انواع مختلفی در تولید به صورت ماشینی و دستباف دارد که در هر دو مدل تابلو فرش عکس انسان یکی از اصلی ترین و محبوب ترین انواع آن محسوب می شود، تابلو فرش عکس انسان می تواند مربوط به یک چهره شناخته شده سیاسی، دینی یا تاریخی باشد، علاوه بر اینها تابلو فرش های عکس خانوادگی یا تابلو فرش چهره شخصی نیز وجود دارد که جزء دسته تابلو فرش عکس انسان به شمار رفته و بسیاری از مردم با نام تابلو فرش عکس صورت می شناسند.

در این مقاله هدف ما معرفی و اعلام قیمت تابلو فرش چاپی کاشان است که در حال حاضر بهترین و مرغوب ترین نوع تابلو فرش عکس انسان در این منطقه به صورت چاپی و بافتی تولید شده و در سطح کشور عرضه می شود.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی در تهران

بیشترین تعداد مشتریان تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران هستند و این امر به دلیل شناخته شدن این محصول زیبا در بین مردم این شهر بوده و اینکه جمعیت زیادی دارد، دلیل دیگر آن هم آشنایی بیشتر خریداران به روش های مختلف خرید اینترنتی تابلو فرش عکس صورت است که باعث شده قیمت تابلو فرش عکس در این روش خرید تابلو فرش انسان بسیار ارزان تر شود. تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی مزیت های زیادی دارد که در ادامه به خریداران و علاقه مندان دلایل آن ارائه می شود.

تابلو فرش عکس انسان

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی در کاشان

کاشان از مراکز اصلی تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی می باشد و چندین شرکت بزرگ و معتبر بهترین نوع دستگاه چاپ حرارتی و لیزری را جهت تولید تابلو فرش سفارشی چهره چاپی خریداری نموده و با استفاده از الیاف ابریشمی درجه یک که برای کار چاپ عکس روی فرش مناسب می باشد، تابلو فرش عکس صورت و دیگر مدل های تابلو فرش چاپی را تولید می کنند. تابلو فرش چاپی به دلیل سرعت بالای تولید و عدم نیاز به هزینه طراحی قیمت بسیار مناسبی دارد، قیمت تابلو فرش عکس چهره ارزان به معنی پایین بودن کیفیت تابلو فرش عکس نیست، بلکه برعکس به دلیل وضوح بالای تصاویر تابلو فرش عکس صورت و ظاهر دستباف گونه ای که دارند بیشتر از تابلو فرش چهره بافتی مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند.

تابلو فرش عکس صورت

قیمت تابلو فرش عکس دلخواه شما

همانطور که گفتیم تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی ارزان ترین تابلو فرش عکس دلخواه شما را حاصل می کند. قیمت تابلو فرش عکس دلخواه بر اساس ابعاد آن تعیین می شود شما می توانید با توجه به اندازه و کیفیت عکسی که دارید یا فضایی که برای نصب آن روی دیوار در اختیار دارید، اندازه مورد نظرتان را برای خرید تابلو فرش چهره مورد نظر خود انتخاب نموده و عکس و اندازه آن را به کارشناسان فروش ما ارائه دهید تا لیست قیمت تابلو فرش عکس چهره تعیین شود، البته در زیر یک لیست قیمت حدودی برای اندازه های مختلف تابلو فرش عکس صورت تعیین شده که ممکن است در روزها یا ماه های آینده تغییر قیمت به علت نوسانات بازار در آن وجود داشته باشد، حتما قبل از ثبت سفارش قیمت تابلو فرش عکس صورت را از مشوارین دریافت نمایید.

ردیف

ابعاد تابلو فرش

قیمت تابلو فرش عکس صورت

1

تابلو فرش 35در50

190.000

2

تابلو فرش 70در50

300.000

3

تابلو فرش 100در70

490.000

4

تابلو فرش 150در100

750.000

خرید تابلو فرش عکس صورت از کاشان

جهت خرید تابلو فرش عکس صورت لازم است با شماره های داده شده در سایت از طریق شبکه های اجتماعی تماس گرفته و درخواست لیست جدید قیمت تابلو فرش عکس صورت دهید، در این حالت کارشناسان فروش ابتدا عکس مورد نظر شما را دریافت نموده و کیفیت آن را بررسی نموده و پس از تعیین ابعاد تابلو فرش و دریافت لیست قیمت، می توانید سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش چهره دلخواه دهید و در زمان کوتاهی در شهر خود درب منزل تابلو فرش با ارسال رایگان تحویل بگیرید.

قیمت تابلو فرش عکس صورت

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر