09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 25 فروردین 1398 در ساعت 11 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

قیمت انواع راه پله تشریفاتی کاشان برای هتل و رستوران ها و مصارف خانگی در این مجموعه به صورت عمده اعلام شده و در سراسر کشور از طریق باربری های کاشان ارسال می شود.

هتل ها، رستوران ها و برخی فروشگاه های بزرگ تجاری عمدتا مراجعینی دارند که برایشان دیزاین و دکوراسیون داخلی فضا اهمیت زیادی دارد و لازم است برای تاثیر گذاری بیشتر بر مشتریان خود و جلب نظرشان در هرچه بهتر شدن فضای داخلی و بیرونی محیط تلاش کنند. یکی از مهمترین و تاثیر گذار ترین عوامل استفاده از کفپوش های زیبا و جذاب در ورودی است که هم اهمیت زیادی در زیبایی و جذابیت محیط و چیدمان دارد و هم در پاکیزگی و جلوگیری از ورود گرد و غبار به فضای داخلی موثر ات. ورودی هتل یا رستوران چه راه پله باشد و چه به صورت راه رو یا فضای باز می توان به راحتی از فرش راه پله تشریفاتی یا گلیم متری و کناره فرش ماشینی برای مفروش نمودن آن بهره برد. اگر فضای بیرونی سر پوشیده نباشد، استفاده از فرش مرغوب برای آن مقرون به صرفه نیست، لذا در چنین مواردی می توان از موکت فرش راه پله تشریفاتی استفاده کرد که هم ظاهر و زیبایی مشابه فرش راه پله تشریفاتی دارد و هم قیمت ارزان تری داشته و در عین حال شست و شوی راحت تری دارد و به علت نداشتن خاب زیاد، گرد و غبار هم کمتر به درون آن نفوذ می کند.

قیمت انواع موکت و فرش راه پله تشریفاتی

مشخص است که هر موکت یا فرش راه پله تشریفاتی با توجه به جنس الیاف، شانه و تراکم و نوع بافتی که دارد قیمتش مشخص می شود؛ لذا در ابتدا انواع فرش تشریفاتی و مشخصات بافت هر کدام را در اینجا ذکر می کنیم و سپس با توجه به آنچه گفته شد مشخص می شود قیمت هر کدام چگونه خواهد بود:

  • موکت تشریفاتی ورساچه طلاکوب
  • موکت فرش تشریفاتی حاشیه بافت کرم
  • فرش تشریفاتی 440 شانه BCF
  • فرش تشریفاتی 440 شانه پلی استر
  • فرش تشریفاتی 500 شانه پلی استر
  • فرش راه پله تشریفاتی 500 شانه یا طرح 700 شانه اکریلیک با تراکم 2100
  • فرش راه پله تشریفاتی 700 شانه تراکم 2550

در بالا انواع فرش تشریفاتی از ارزان ترین قیمت تا مرغوب ترین نوع آن که بالاترین قیمت را هم دارد مشخص شده است. خریداران فرش راه پله تشریفاتی با توجه به تقسیم بندی فوق می توانند یکی از انواع فرش راه پله یا موکت فرش تشریفاتی را انتخاب نموده و برای استعلام قیمت همان محصول با مشاورین سایت ارتباط بگیرند. با توجه به اینکه فروش موکت و فرش راه پله تشریفاتی به صورت رولی و عمده می باشد قیمت ها هم به به صورت عمده و درب کارخانه محاسبه می شود.

فرش راه پله تشریفاتی

فرش راه پله تشریفاتی سفارشی

بسیاری از مراکز لوکس نظیر هتل ها، رستوران های بزرگ و مراکز تجاری خاص، ترجیح می دهند طرح فرش راه پله تشریفاتی یا فرش ورودی را خودشان با توجه به دکوراسیون خود انتخاب کنند. برای مثال بافت فرش راه پله تشریفاتی آبی یا سورمه ای مرسوم نیست، اما خریداران می توانند یک طرح با رنگ دلخواه خود را برای بافت فرش راه پله انتخاب نموده و سفارش دهند. امکان بافت فرش سفارشی تشریفاتی تنها روی فرش امکان پذیر می باشد و موکت فرش و موکت ورساچه دارای طرح ساده با حاشیه کرم یا ورساچه هستند و نمی توان تغییری در طرح های تولیدی این محصولات داد. لذا برای خرید فرش راه پله تشریفاتی با طرح سفارشی هزینه بیشتری هم مورد نیاز می باشد زیرا قیمت تمام شده آن کمی بالاتر خواهد بود. که البته به علت محاسبه قیمت فرش راه پله به صورت عمده باز هم به نسبت قیمت فرش ماشینی در بازار بسیار مناسب تر خواهد بود. البته برای اینکه بتوانید ارزان ترین و مناسب ترین کفپوش استفاده کنید، گلیم متری و گلیم فرش ماشینی رولی هم می توانند برای مفروش نمودن راه پله مناسب باشند.

فرش تشریفاتی آبی

فرش تشریفاتی آبی

فرش پرسان پارس

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر