09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 تير 1401 در ساعت 12 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

فرش 700 شانه ارزان قیمت دستباف گونه با تراکم 2550 و بافت درجه یک اصل و نخ اکریلیک 100% هیت ست شده در کارخانه فرش کاشان تولید شده و جهت خرید اینترنتی در این سایت عرضه می شود.

تولیدات برتر کارخانه فرش کاشان اعم از فرش هفتصد شانه ده رنگ و هشت رنگ، فرش های هزار شانه خوب و ظریف، فرش 1200 شانه هایبالک و ساده و فرش های ابریشم گونه 1500 شانه از طریق سایت های معتبر فروش اینترنتی فرش ماشینی به خریداران سراسر کشور معرفی شده و با قیمت مناسب در اختیارشان قرار می گیرد. در این مقاله می خواهیم فرش جدیدترین طرح های هفتصد شانه ارزان و با کیفیت کارخانه های خوب کاشان را معرفی کنیم، راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی هفتصد شانه برای هموطنان عزیز بشویم. و محصولات ارائه شده را با قیمتی بسیار مناسب تر از سایت هایی چون دیجی کالا یا نمایشگاه هایی چون شهر فرش یا فروشگاه آقای فرش به صورت مستقیم از کارخانه به خریداران عزیز عرضه نماییم.

برای یافتن قیمت فرش 700 شانه ارزان خوب نیازی نیست نمایشگاه های مختلف سر بزنید یا در سایت های متعدد را جستجو کنید، با ارتباط مستقیم به کارخانه بافنده تولیدی از طریق این سایت محصولات تمامی شرکت های بزرگ کشور را با قیمت درب کارخانه می توانید سفارش دهید.

منظور از فرش 700 شانه ارزان قیمت چیست؟

در ابتدا باید توضیح دهیم که منظور از فرش 700 شانه ارزان قیمت چیست؟ و چرا باید فرش ماشینی را بشناسیم تا بهترین فرش ممکن را بتوانیم برای منزل خود خریداری کنیم. فرش هفتصد شانه یعنی در بافت یک متر از عرض فرش 700 گره وجود دارد و این عدد ظرافت بافت، استحکام و نوع ماشین یا دستگاه بافندگی که فرش با آن تولید شده است را نشان می دهد. یک فرش ماشینی 700 شانه اصل با دستگاه بافندگی HCP بلژیک یا شونهر آلمان تولید می شود و تراکم 2550 دارد. پس اگر در خرید خود با محصولاتی مواجه شدید که تراکم 2400، 2250 و یا 2100 داشتند، درست است که جزء کلکسیون فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان محسوب می شوند، اما تفاوت های فنی مهمی با فرش هفتصد شانه اصل کارخانه فرش کاشان دارند.

قیمت فرش 700 شانه خوب از طریق همین ویژگی ها تعیین می شود و ممکن از شما در یک سایت مشخصی یک قیمت بسیار ارزان تحت عنوان فرش هفتصد شانه دریافت کنید، اما با دانستن این اطلاعات خواهید فهمید که فرش و قیمت ارائه شده مربوط به یک فرش هفتصد شانه واقعی است یا خیر.

کارخانه فرش 700 شانه کاشان

خصوصیات فرش 700 شانه درجه یک چیست؟

در مورد ویژگی ها و خصوصیات یک فرش 700 شانه ارزان قیمت خوب باید بگوییم، اولین و مهمترین نکته که می بایست به آن توجه کنید، همانطور که در فوق نیز توضیح داده شده تراکم بافت طولی فرش است که در یک فرش ماشینی اصل و با کیفیت 2550 می باشد، بعد از آن میزان پرزدهی فرش، ضمانت کیفیت ارائه شده توسط کارخانه فرش کاشان، نوع نخ اکریلیک به کار رفته در بافت فرش، طول نخ پرز و وزن کلی فرش که بر اساس وزن یک فرش 700 شانه 12 متری اعلام می شود، نشان دهنده کیفیت یک فرش 700 شانه درجه یک می باشد و برای مثال در وزن آن یک فرش 700 شانه اصل می باید حدود 40 کیلوگرم وزن در ابعاد 12 متری اش داشته باشد. در کارخانه فرش کاشان، فرش 700 شانه اصل در این وزن بافته می شود اما اگر محصولاتی با وزن پایین تر بخواهید، قیمت فرش 700 شانه نیز کمتر شده و در عین حال کیفیت محصولات نیز کاهش می یابد.

فرش 700 شانه ارزان قیمت 12 متری از کجا بخریم؟

حال که با انواع فرش 700 شانه و خصوصیات فرش 700 شانه ارزان قیمت اصل خوب و با کیفیت آشنا شده اید، سوال اینجاست که از کجا می توان یک فرش 700 شانه ارزان قیمت 12 متری، 9متری یا در ابعاد دیگر خریداری کرد؟ در نمایشگاه های سطح شهرهای کشور قیمت های مختلفی برای این محصول یافت می شود، اما اگر هدفتان یافتن ارزان ترین قیمت فرش 700 شانه در بین تولیدات مختلف می باشد، بهترین را استفاده از روش خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان بدون واسطه است که سایت های فروش آنلاین زیادی در این زمینه فعال هستند و قیمت مناسب برای خرید بهترین مدل فرش هفتصد شانه کاشان را ارائه می دهند و در این سایت که مرکز اصلی توزیع مستقیم فرش از کارخانه می باشد نیز متنوع ترین طرح های با کیفیت برای این منظور به مشتریان ارائه شده است.

کارخانه فرش هفتصد شانه کاشان

فرش 700 شانه بهتر است یا فرش 1200 شانه؟

بسیاری از مشتریان مجموعه پرسان پارس از ما می پرسند، فرش 700 شانه بهتر است یا فرش 1200 شانه؟ و یا اینکه از نظر کارخانه فرش کاشان تفاوت بین فرش هفتصد شانه و 1200 شانه در چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم این دو محصولات کاملا متفاوتی هستند و هر کدامشان مشتریان به خصوصی دارند. طرفداران فرش های ظریف و ریزبافت و خوش رنگ و لعاب لایت، معمولا سراغ فرش 1200 شانه هایبالک می روند و افرادی که به دنبال یک فرش ارزان قیمت و با کیفیت و دوام بالا هستند، معمولا فرش 700 شانه ارزان قیمت درجه یک از کارخانه فرش کاشان را انتخاب می کنند. در این سایت هر دو محصول بسیار متنوع در طرح و رنگ و با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه شده است.

قیمت فرش 700 شانه به میزان قابل توجهی نسبت به فرش های با شانه و تراکم بالاتر پایین تر است و در عین حال زیبایی ظاهری قابل قبول این محصول و تنوع بالایی که در طرح و رنگ آمیزی برای آن وجود دارد سبب شده خریداران بیشتری مشتاق خرید آن از کارخانه فرش کاشان شوند.

جدیدترین مدل های فرش 700 شانه ارزان قیمت کاشان

اگر با توجه به توضیحات فوق الذکر تصمیم به خرید 700 شانه ارزان قیمت کاشان را گرفته اید و می خواهید جدیدترین مدل های فرش هفتصد شانه را مشاهده کرده و بخرید، می توانید گالری محصولات ما در بخش فرش 700 شانه 10 رنگ و 8 رنگ را مشاهده نموده که مدل های مختلف از جدیدترین تولیدات بزرگترین کارخانه فرش کاشان در آن ارائه شده است. با توجه به اینکه مجموعه پرسان پارس با کارخانه های برتر و شناخته شده کشور در جهت فروش مستقیم فرش از کارخانه قرارداده بسته است شما می توانید تمامی محصولات معرفی شده را با قیمت فرش درب کارخانه کاشان بدون واسطه سفارش دهید و تمامی ارسال ها به صورت مستقیم از کاشان صورت خواهد گرفت.

کارخانه فرش کاشان زمان حدودی سفارشات برای خریداران را با توجه به حجم سفارش هر مشتری بین 6 الی 10 روز تعیین نموده است که هر خریداری در زمان ثبت سفارش نسبت به زمان دقیق تحویل سفارش خود می تواند اطلاعات لازم را دریافت کند.

فرش 700 شانه ارزان قیمت

قیمت فرش 700 شانه ارزان دیجی کالا

فرش 700 شانه ارزان در سایت های مختلفی نظیر دیجی کالا یا شهر فرش عرضه شده است که اگر سری به این سایت ها بزنید، متوجه می شوید که اطلاعات ارائه شده از محصولات تخصصی و کامل نیست و مشاورین همیشه آنلاین جهت پاسخگویی به سوالات شما در مورد نحوه خرید فرش یا راهنمای خرید اینترنتی فرش ماشینی وجود ندارد و لذا اگر قصد خرید اینترنتی فرش 700 شانه ارزان قیمت از کارخانه فرش کاشان دارید می توانید روی ما حساب کنید و بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن سفارش دهید.

در این سایت اطلاعات کامل فنی محصول و آنالیز کامل آن برای مشتریان به صورت تک به تک انجام شده و بعد از مشاوره دادن به هر مشتری با توجه به سبک فرشی که می خواهد خریداری کند و بودجه شخصی اش بهترین فرش ماشینی ممکن به او معرفی می شود. در واتساپ ما می توانید اطلاعات کامل تر از فرش دلخواه خود را دریافت کرده و قیمت فرش 700 شانه ارزان خوب و با کیفیت را بدون هیچ واسطه ای از کارخانه فرش کاشان استعلام گرفته و خرید خود را در همانجا تکمیل خواهید کرد.

فرش هفتصد شانه دیجی کالا

ارسال نظر
محمد حسین گلپای ... :
0 0
فعلا نظری ندارم
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر