09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 31 شهریور 1399 در ساعت 12 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید انواع فرش های سجاده ای اکریلیک و پلی استر – طرح های فرش نمازخانه ای – فروشگاه فرش مسجدی کاشان.

قیمت فرش های مسجدی برای هر نمازخانه چقدر می شود؟ علت این که قیمت فرش سجاده ای در بازار با هم متفاوت هستند چه می باشد؟ برای این که پاسخ این سوالات را بدانیم نیازمند است نکاتی را در خصوص انواع فرش های نمازخانه ای بدانیم. میزان شانه و تراکم، جنس الیاف فرش نمازی و نوع بافت را می توان عوامل اصلی تعیین قیمت طرح فرش مسجدی برشمرد.

امروزه کارخانجات سجاده بافی کاشان به شکل تخصصی بافت انواع سجاده فرش مسجدی را انجام می دهند که برخی مراکز تولیدی، فروشگاه های اینترنتی را جهت دسترسی آسان تر خریداران به فرش های سجاده ای راه اندازی نموده اند. فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس یکی از مراکز عرضه مستقیم انواع فرش های سجاده ای می باشد که محصولات متنوع خود را در قالب های مختلف از جمله سجاده فرش اکریلیک عرضه می دارد.

قیمت فرش مسجدی با توجه به الیاف

نخ را می توان اصلی ترین مواد اولیه بافت فرش مسجدی بیان کرد که در تعیین قیمت فرش سجاده نقش مهمی دارد. با توجه به وجود الیاف های گوناگون به کار رفته در بافت طرح فرش مسجدی، کیفیت فرش های سجاده ای تحت تاثیر قرار می گیرند.

نخ خاب، نخ زیگزاگ، نخ تار و نخ پود، الیاف های یک سجاده فرش نمازخانه را تشکیل می دهند. امروزه بیشترین قیمت فروش فرش سجاده ای مربوط به سجاده فرش اکریلیک و ارزان ترین قیمت فرش محرابی متعلق به بافت BCF می باشد. خصوصیتی که در نخ اکریلیک وجود دارد نرمی و لطافت آن در عین عدم پرزدهی می باشد که منجر به عمر طولانی تر فرش مسجدی خواهد شد، البته الیاف اکریلیکی بهتر می باشد که به صورت 100 درصد هیت ست شده باشد.

الیاف پلی استر، ورژن و بی سی اف دیگر نخ های خاب محصولات طرح فرش مسجدی را تشکیل می دهند که با شانه و تراکم های مختلف تولید می شوند.

فرش مسجدی

انواع شانه فرش های مسجدی

هر چقدر میزان شانه فرش های مسجدی بیشتر باشد فرش دارای بافت ریزتر بوده و شباهت آن به فرش های دستباف بیشتر خواهد شد. شرکت فرش پرسان پارس سجاده فرش اکریلیک را در دو شانه 500 و 700 و سایر فرش های سجاده ای را در سه کیفیت 440، 500 و 700 شانه ارائه می دهد.

اگر بخواهیم در خصوص قیمت سجاده طرح فرش مسجدی بگوییم هر چقدر شانه کمتر باشد فرش سجاده ای ارزان قیمت تر خواهد شد.

تراکم های مختلف فرش نمازخانه ای

به گره ردیف های خاب در جهت تار تراکم طولی می گویند که هر چه تعداد این گره ها بیشتر باشد فرش نمازخانه ای فشردگی و عمر بیشتری خواهد داشت. یکی از دلایل کیفیت بالاتر سجاده فرش اکریلیک بالا بودن تراکم آن می باشد. تراکم های مختلف با توجه به میزان شانه تعریف می شوند که از معروف ترین تراکم ها می توان تراکم 800، 1000، 1500، 2000، 2100، 2250 و 2500 را بیان کرد.

انواع طرح فرش مسجدی که در مجموعه پرسان پارس تولید می شوند شامل شانه و تراکم های مختلف بوده که با قیمت درب کارخانه در مجموعه پرسان پارس به فروش می رسند.

فرش نمازخانه ای

سایر خصوصیات فرش های مسجدی

وزن فرش ماشینی یکی دیگر از خصوصیات کیفیت و تعیین قیمت فرش سجاده ای می باشد که طبیعتا فرش های سبک از قیمت کمتری برخوردار هستند. همچنین تعداد گره در هر متر مربع که بر گرفته از شانه و تراکم فرش سجاده ای می باشد می تواند در کیفیت سجاده فرش اکریلیک و پلی استر نقش مهمی داشته باشد.

ماشین بافت و تولید فرش سجاده ای امروزه پیشرفت های چشمگیری داشته اند که دستگاه وندویل و HCP در صدر آن ها قرار دارند و سایر ماشین آلات بافت طرح فرش مسجدی می توان CRT و CRX و TEXTIMA را نام برد.

کدام سجاده فرش را بخریم؟

پس از این که اطلاعات انواع فرش سجاده ای را به دست آوردیم نوبت به انتخاب است و این که کدام نوع سجاده فرش طرح مسجدی را بخریم؟

عواملی همچون بودجه و هزینه، موقعیت جغرافیایی، متراژ و میزان استفاده و پاخور می توانند مهم ترین نکات در انتخاب فرش سجاده ای مورد نظر شما باشند. کیفیت سجاده فرش اکریلیک بر کسی پوشیده نیست و فرش 700 شانه تراکم 2550 برترین تولید فرش محرابی مجموعه پرسان پارس می باشد که البته جهت کاهش قیمت فرش مسجدی، تراکم های پایین تر آن نیز تولید شده اند.

میزان هزینه ای که برای خرید فرش سجاده ای 500 شانه اکریلیک پرداخت می نمایید تقریبا با قیمت فرش سجاده ای 700 شانه پلی استر برابر می باشد که انتخاب را شاید بری خریداران سخت کند و پیشنهاد ما در این خصوص خرید فرش های اکریلیک به دلیل کیفیت و عمر طولانی تر آن ها می باشد البته اگر می خواهید با هزینه های کمتر، طرح فرش مسجدی را برای نمازخانه و یا مسجد خود خریداری نمایید می توانید سجاده فرش پلی استر و یا BCF را انتخاب نمایید.

نحوه اطلاع از جدیدترین قیمت فرش مسجدی

برای این که بتوانید از جدیدترین قیمت های طرح فرش مسجدی و نحوه خرید آن ها اطلاع حاصل پیدا کنید به راحتی می توانید از طریق خطوط 09124602254 و 09131629159 بر روی تلگرام و واتساپ پیام دهید تا کارشناسان مجموعه علاوه بر ارسال جدیدترین نقشه ها، قیمت های به روز سجاده فرش اکریلیک و پلی استر را برای شما عزیزان ارسال کنند. البته ذکر این نکته لازم است که بدانید قیمت فرش های سجاده ای بر اساس نرخ کارخانه بوده و به دلیل خرید از فروشگاه اینترنتی فرش سجاده پرسان پارس، قیمت انواع محصولات برای شما با حداقل نرخ محاسبه خواهد شد.

طرح فرش مسجدی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر