09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 21 مهر 1399 در ساعت 18 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت سجاده فرش مساجد کاشان – خرید اینترنتی فرش محرابی مسجدی از کارخانه فرش کاشان – فروش محصولات ارزان قیمت فرش نمازخانه ای شرکت سجاده فرش کاشان.

شرکت های سجاده فرش به مجموعه کارخانه های تولید فرش نمازخانه ای گفته می شود که در شهر کاشان به عنوان مهد فرش بافی ایران مشغول به فعالیت می باشند. از میان ده ها شرکت بافت فرش محرابی، شرکت فرش سجاده ای پرسان پارس کاشان متنوع ترین تولیدات را از لحاظ شانه، تراکم، مدل و رنگ بندی دارا می باشد که توانسته انواع محصولات مختلف مسجدی را به سراسر کشور ارسال نماید.

امروزه مشاهده می شود کارخانه های مختلف فرش بافی در کنار تولید محصولات دیگر از جمله فرش 700 شانه اقدام به بافت و فروش سجاده فرش مسجد می کنند و تولید تخصصی آن ها فرش سجاده ای کاشان نمی باشد که از همین رو ممکن است مشتریان با محدودیت هایی در خرید فرش مساجد مواجه شوند و یا قیمت فرش نمازی برای آن ها گران تر تمام شود. انواع محصولات تولیدی کارخانه های فرش سجاده و جزئیات تولید آن ها مباجثی می باشد که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.

محصولات شرکت های سجاده فرش

وقتی صحبت از محصولات شرکت فرش سجاده ای می شود کناره فرش هایی می باشند که با اندازه استاندارد جهت استفاده در نمازخانه ها، مساجد، امام زاده ها، مصلی و سایر اماکن متبرکه جهت اقامه نماز تولید می شوند. مجموعه فرش پرسان پارس فرش های نمازخانه ای مسجدی را با قیمت درب کارخانه جهت خریداران فرش سجاده ای کاشان به سراسر کشور ارسال می دارد.

تولیدات مختلف فرش محرابی کاشان در کیفیت های متنوع توسط کارخانه های مختلف تولید می گردند که در این بین شرکت های تولیدی فرش سجاده ای مجهز به دستگاه های ASR، CRT، CRX و تکسیما انواع فرش نمازخانه ای را بافت می کنند که البته با کیفیت ترین بافت شرکت فرش سجاده ای پرسان پارس، فرش 700 شانه تراکم 2550 HCP، وندویل و شونهر می باشد که ماهانه در حدود 11 هزار متر مربع انواع فرش محرابی 700 شانه درجه یک میزان تولید آن می باشد. بعد از این محصول سجاده فرش 500 شانه اکریلیک محصول مرغوبی است که قیمت مناسب تری نیز دارد.

شرکت فرش سجاده ای

خرید از کارخانه سجاده فرش

برای خرید فرش سجاده ای کاشان روش های مختلفی وجود دارد که در کارخانه سجاده فرش پرسان پارس، روش خرید اینترنتی فرش نمازخانه ای یکی از مقرون به صرفه ترین و آسان ترین شیوه های سفارش می باشد.

در گذشته برای خرید فرش نمازخانه ای از کارخانه خریداران باید با مراجعه حضوری، طرح های محدودی که موجود بود را انتخاب می کردند که در این صورت ممکن بود رنگ و نقشه مطابق با سلیقه ایشان نباشد اما با لمس کردن فرش، اطمینان خاطرشان از کیفیت سجاده فرش حاصل می شد. امروزه با دغدغه های روزمره ای که برای اکثر افراد به وجود آمده است امکان مراجعه حضوری به شرکت فرش سجاده ای برای همگان میسر نمی باشد که کارخانه سجاده فرش محرابی پرسان پارس با افتتاح فروشگاه آنلاین توانسته راه های تهیه فرش مساجد را آسان تر از گذشته کند.

خرید اینترنتی سجاده فرش

امروزه بیشتر از هر روش دیگری فروش اینترنتی فرش سجاده ای کاشان رونق گرفته است و خریداران به راحتی محصول مورد نظرشان را سفارش داده و آن را در محل مورد نظرشان تحویل می گیرند. بحث اعتماد و اطمینان در خرید آنلاین سجاده فرش نمازخانه برای شرکت های تولیدی شاید کاری دشوار باشد اما مجموعه پرسان پارس با تضمین کیفیت محصولات عرضه شده در شرکت فرش سجاده ای، مطابق با سلیقه و هزینه در نظر گرفته شده از سوی شما انواع فرش محرابی مساجد را با کیفیت، شانه و تراکم های مختلف تولید می کند.

شرکت پرسان پارس با سال ها تجربه در خصوص تولید فرش های نمازخانه و مساجد و ارسال آن ها به اقصی نقاط کشور توانسته اعتماد مشتریان را جذب کند. همچنین ما در این مجموعه بنا به درخواست هیئت امنای مساجد و مسئولان تصمیم گیر در خرید فرش نمازخانه ای امکان ارسال نمونه از کیفیت مورد نظر وجود دارد.

ارسال نمونه فرش های سجاده ای نمازخانه هم از طیق باربری و هم از طریق پست تیپاکس امکان پذیر می باشد.

کارخانه فرش سجاده ای

کارخانه فرش سجاده ای کاشان

کارخانه سجاده فرش کاشان تولید کننده کیفیت های مختلف فرش محرابی می باشد و همان طور که اشاره شد به صورت خرید اینترنتی فرش نمازخانه ای و ارسال نمونه امکان ثبت سفارش در شرکت فرش سجاده ای میسر می باشد.

امکان دسترسی سریع به کارشناسان مجموعه از طریق واتساپ جهت پاسخگویی به سوالات شما عزیزان میسر می باشد. غالب تولیدات کارخانه سجاده فرش، فرش های اکریلیک می باشند که به صورت فرش 700 شانه یا فرش 500 شانه هستند، همین طور برای خریدارانی که می خواهند با قیمت ارزان تری فرش مسجدی را تهیه نمایند کارخانه فرش سجاده ای پرسان پارس، محصولات فرش پلی استر و بی سی اف را بافت می نماید.

انواع سجاده فرش مسجدی

شرکت فرش سجاده ای پرسان پارس تولید کننده انواع فرش مسجدی کاشان می باشد که تولیدات مختلف خود را با شانه و تراکم های متفاوت انجام می دهد.

قیمت انواع فرش محرابی در کارخانه فرش کاشان به نحوی می باشد که خریداران با هر بودجه مالی بتوانند سفارش و خرید اینترنتی فرش سجاده ای کاشان را به راحتی انجام دهند. در لیست زیر می توانید انواع شانه و تراکم های مختلف تولیدی کارخانه فرش نمازخانه ای را مشاهده نمایید:

  • سجاده فرش 440 شانه تراکم 800 BCF
  • فرش محرابی 500 شانه تراکم 1000 پلی استر
  • فرش نمازخانه ای 500 شانه تراکم 1000 اکریلیک
  • فرش مسجدی 700 شانه تراکم 2100 اکریلیک
  • فرش مساجد 700 شانه تراکم 2250 پلی استر
  • فرش سجاده ای 700 شانه 2550 اکریلیک 100 درصد هیت ست

رنگ بندی محصولات شرکت فرش سجاده ای کاشان شامل آبی فیروزه ای، کاربنی، فیلی، بژ به تازگی به رنگ بندی های قبلی یعنی کرم، سرمه ای و سبز اضافه شده اند که متناسب با موقعیت جغرافیایی می توانید رنگ مورد نظرتان را با طرح انتخاب شده سفارش دهید تا بافت آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

فرش مسجدی کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر