09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 15 فروردین 1400 در ساعت 12 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش فانتزی – فرش مدرن – فرش طرح ترک جدید – عکس فرش طرح ترک کاشان – خرید فرش مدرن ایرانی – فرش طرح ترک برجسته – فرش طرح ترکیه ای جدید.

در کاشان تا همین چند سال پیش همه طرح و نقشه هایی که برای بافت فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف استفاده می شد، شامل طرح های سنتی و نقشه فرش ماشینی کلاسیک بود که مورد علاقه خریداران ایرانی و مشتریان خارجی علاقه مند به این سبک از فرش های ایرانی بود. امروزه سبک زندگی مردم در داخل کشور همچون بسیاری از مردم کشور های دیگر مدرن شده و خانه های ایرانی از سبک معماری داخلی و خارجی گرفته تا لوازم داخل منزل همگی سبک مدرن و فانتزی به خود گرفته اند.

در چنین فضاهای استفاده از فرش های کلاسیک یا سنتی مناسب نبوده و مشتریان جدیدی که در حال حاضر قصد خرید فرش ماشینی دارند سراغ نقشه های لایت مدرن و خاص می روند که با نام فرش طرح ترک یا فرش ترکیه ای شناخته می شود. این مدل فرش های ماشینی در صورتی که توسط کارخانه های فرش ایرانی تولید شوند کیفیت بسیار بالایی دارند و ظاهر زیبا و بافت نرم و لطیف و دوام خوبی دارند، اما مدل اصلی نقشه های فرش ترکیه ای که در ترکیه یا چین تولید شده باشد کیفیت فرش های ایرانی را ندارد.

بنابراین اگر می خواهید خرید فرش طرح ترک جدید انجام دهید بهتر است از تولیدات ایرانی محصول مورد نظرتان را جستجو نمایید، زیرا تنوع طرح های بسیار بیشتر از گذشته شده است و همچنین کیفیت بافت خوب و دوام بالایی دارند و قیمتشان نیز به دلیل نبود هزینه های ارسال و گمرکی بسیار مناسب تر است.

فرش طرح ترک جدید

انواع فرش طرح ترک ایرانی

فرش مدرن ایرانی در کیفیت های مختلفی توسط کارخانه های بافندگی فرش ماشینی بافته می شود، شرکت های تولیدی با توجه به نوع مشتریانی که دارند هر کدامشان فرشی با طرح و کیفیت مشخص تولید می کنند تا بتوانند با تولید محصول دلخواه مشتریان خود فروششان را افزایش دهند. در زیر برخی از انواع فرش طرح ترک ایرانی بر اساس مشخصات فنی که دارند لیست شده است، مشخصات فنی اعم از شانه و تراکم و جنس الیاف در واقع کیفیت و قیمت فرش را نیز تعیین می کند:

  • گلیم فرش مدرن 350 شانه تراکم 960 جنس نخ فریز هیت ست شده
  • فرش طرح ترک 400 شانه تراکم 1800 جنس نخ 5 نخ اکریلیک 3 نخ هایبالک
  • فرش مدرن طرح وینتیج 500 شانه تراکم 1500 جنس نخ اکریلیک 100%
  • فرش مدرن ایرانی 700 شانه تراکم 2100 تا 2550 نخ اکریلیک و نخ هایبالک درجه یک

در لیست بالا به ترتیب با بالا رفتن شانه و تراکم محصولات و بهبود کیفیت نخ قیمت فرش طرح ترک نیز افزایش یافته و خریداران می توانند با توجه به بودجه شخصی خود و طرح و رنگ هر دسته از این محصولات اقدام به انتخاب و خرید فرش طرح ترک مناسب منزل خود نمایند.

فرش مدرن ایرانی

روش خرید اینترنتی فرش طرح ترک ایرانی

در بالا به انواع فرش طرح ترک ایرانی که در کاشان تولید می شود اشاره نموده ایم، حال اگر بخواهید یکی از این محصولات را برای خرید اینترنتی فرش طرح ترک ایرانی انتخاب نموده و سفارش دهید تنها کافی است با شماره های ارائه شده در سایت از طریق شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ ارتباط گرفته و درخواست آلبوم یا کاتالوگ آن محصول را نمایید تا کارشناسان برای شما ارسال کنند و پس از انتخاب طرح و رنگ مورد نظرتان می توانید سفارشات خود را ثبت کنید.

در گالری محصولات بخش گلیم فرش نیز برخی از طرح های فرش مدرن ایرانی قرار داده شده است که در صورت تمایل می توانید نمونه های بافته شده آن را نیز در همین سایت مشاهده نمایید. با توجه به اینکه تنوع فرش طرح ترک جدید در نمایشگاه هنوز زیاد نیست و قدرت انتخاب زیادی برای خریداران در روش خرید حضوری وجود ندارد، بهتر است روش خرید اینترنتی فرش طرح ترک ایرانی را انتخاب کنند تا علاوه بر اینکه طرح های متنوع تر و زیباتری را می توانند انتخاب کنند، بتوانند خرید آنلاین فرش ماشینی با حداقل قیمت انجام دهند.

قیمت فرش طرح ترک جدید

همانطور که اشاره کردیم قیمت فرش طرح ترک جدید با توجه به مشخصات فنی آن تعیین می شود که شامل شانه، تراکم، جنس الیاف و نوع بافت فرش می باشد و طرح و رنگ فرش تاثیری در قیمت آن ندارد، لذا برای دریافت قیمت دقیق هر محصول لازم است شما عکس آن را برای کارشناسان فروش در واتساپ ارسال کنید تا بتوانید قیمت دقیق آن را دریافت نموده و در صورت انتخاب بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت فرش طرح ترک جدید در مجموعه پرسان پارس برابر با قیمت فرش درب کارخانه فرش ماشینی بوده و برای تمامی شهرهای کشور نیز ارسال انجام می شود.

فرش طرح ترک جدید

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر