09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 20 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چاپی پرسان پارس – تبدیل عکس به تابلو فرش چهره – بافت تابلو فرش عکسی – چاپ عکس روی فرش – سفارش تابلو فرش عکس چهره – تابلو فرش سفارشی عکس شما.

شرکت فرش و تابلو فرش پرسان پارس از شرکت های بزرگ و معروف در زمینه تولید انواع فرش و تابلو فرش در کاشان است. این شرکت برای اولین بار در کاشان تولید عمده فرش چاپی و فرش خام برای تابلو فرش چاپی چهره را آغاز نمود و علاوه بر تولید تابلو فرش چهره عکس شخصی چاپی، فرش خام مورد نیاز همکاران برای چاپ عکس روی تابلو فرش را نیز به صورت عمده تولید نموده و در داخل و خارج از کشور توزیع می کند.

فرش خام در حال حاضر توسط کارخانه های زیادی تولید می شود، اما هر نوع فرش خامی ممکن است برای چاپ عکس روی فرش مناسب نباشد، لذا افرادی که در حوزه چاپ تابلو فرش فعالیت می کنند، ترجیح می دهند سفارش خرید تابلو فرش عکسی را در مجموعه ای ثبت کنند که نسبت به کیفیت خوب محصولات و مناسب بودن آن فرش خام برای چاپ اطمینان داشته باشند.

انواع روش های چاپ عکس روی فرش

چاپ عکس روی فرش یک تکنولوژی جدید در صنعت تابلو فرش ماشینی محسوب می شود و روش هایی که برای تبدیل عکس به تابلو فرش با این روش وجود دارد، به نوع دستگاه چاپ بستگی دارد و هر چه کیفیت آن بالا بوده و جدیدتر باشد ویژگی های تابلو فرش چاپی نیز بهتر شده و وضوح بیشتر، دوام و ماندگاری بیشتر و ظاهر زیباتری دارد.

در حال حاضر اکثر شرکت هایی که تولید تابلو فرش چاپی می کنند از دستگاه سابلیمیشن حرارتی برای تولید این محصول استفاده می کنند و اگر از فرش خام مناسب، دستگاه خوب و مخصوص تابلو فرش و مواد اولیه مناسب دیگر در تولید این تابلو فرش استفاده کند، خروجی آن رضایت بخش بوده و محصول خوبی به دست خواهد آمد.

علاوه بر دستگاه سابلیمیشن حرارتی یک نوع دستگاه چاپ مخصوص دیگر نیز وجود دارد که UV نام دارد این دستگاه چاپ با اشعه کار می کند، چاپ آن نفوذ عمقی بیشتری دارد، فرش خام مخصوص خود را نیز نیاز دارد.

تابلو فرش سفارشی عکس

ابعاد تابلو فرش عکس چهره سفارشی

در مجموعه فرش و تابلو فرش پرسان پارس شما می توانید تابلو فرش عکس چهره سفارشی را در هر سایزی که بخواهید سفارش بدهید؛ زیرا در این مجموعه ما فرش خام مورد نیاز برای چاپ عکس روی تابلو فرش را به صورت رولی تولید می کنیم و سپس با توجه به سفارشات مشتریان مختلف این رول ها در ابعاد مختلف برش داده شده، ریشه و زیگزاگ شده و فرآیند چاپ عکس روی فرش بر روی این فرش های آماده انجام می شود.

با این وجود اکثر افراد ترجیح می دهند تابلو فرش عکس چهره را در سایز های استاندارد رایج سفارش دهند، به همین منظور ما نیز یک لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی چهره آماده نموده ایم که در آن ابعاد استاندارد و پرفروش تابلو فرش عکس شخصی به همراه قیمت تابلو فرش عکسی مشخص شده و شما می توانید از روی لیست ارائه شده توسط کارشناسان فروش ابعاد تابلو فرش سفارشی را انتخاب نموده و پس از ارسال و تایید عکس سفارش خود را ثبت نمایید.

چاپ عکس روی تابلو فرش

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی یا بافتی

با وجود تولید گسترده تابلو فرش چاپی با کیفیت بالا و قیمت مناسب؛ هنوز افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند تابلو فرش بافتی چهره را خریداری کنند. بافت عکس روی فرش به دلیل نیاز به طراحی و بافت روی دستگاه فرشبافی یک فرآیند زمان بر است و حدودا دو هفته طول می کشد تا تابلو فرش آماده شود، تعداد رنگ های آن کمتر است و قیمت بالاتری نیز دارد.

افرادی که علاقه مند به تابلو فرش بافتی چهره هستند، می توانند سفارش خود را در همین مجموعه ثبت کنند، زیرا در شرکت تابلو فرش پرسان پارس هر دو نوع تابلو فرش بافتی و چاپی تولید می شود و خریداران با توجه به سلیقه شخصی و بودجه شان می توانند یکی از این رو روش را جهت تبدیل عکس به تابلو فرش چهره انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت کنند.

تابلو فرش سفارشی چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر