09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 12 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ عکس روی فرش – تابلو فرش چاپی چهره – تبدیل عکس به تابلو فرش عکس شما – بافت تابلو فرش چهره شخصی خودت – سفارش چاپ تابلو فرش عکس – تابلو فرش سفارشی.

برای افرادی که می خواهند تبدیل عکس به تابلو فرش انجام دهند، گزینه های مختلفی وجود دارد که در سایت های مختلف به آن اشاره شده است، رایج ترین راه ها برای تهیه تابلو فرش عکس شخصی یکی از دو روش سفارش چاپ عکس روی فرش یا بافت تابلو فرش چهره سفارشی می باشد.

هر کدام یک از این روش ها ویژگی های خاص خود را دارد و عمدتا در نهایت انتخاب یکی از این دو روش کاملا شخصی بوده و هر فرد با توجه به انتظاراتی که از تابلو فرش عکس شخصی دارد یکی از این دو مدل را انتخاب می کند، در این متن ویژگی هر کدام یک از این دو محصول را تشریح می کنیم و خریداران را تفاوت هایی که این دو روش سفارش تابلو فرش چهره با هم دارند آشنا می کنیم.

سفارش چاپ عکس روی تابلو فرش در کاشان

در حال حاضر بیشترین سفارشات تابلو فرش چهره مربوط به چاپ عکس روی تابلو فرش است، ویژگی ها و مزیت هایی تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی که باعث شده سهم بیشتری از بازار تابلو فرش چهره را به خود اختصاص دهد به شرح زیر است:

  • سرعت تولید بالا
  • قیمت مناسب و ارزان
  • ظاهر دستباف گونه تابلو فرش به دلیل داشتن تعداد رنگ بالا
  • تنوع بیشتر در سایزبندی تابلو فرش


سفارش چاپ عکس روی فرش

این ویژگی ها باعث شده اکثر مشتریان که می خواهند سفارش تابلو فرش عکس شخصی بدهند، این روش را انتخاب نمایند و در حال حاضر تعداد مشتریانی که بافت تابلو فرش چهره را انتخاب می کنند بسیار کاهش یافته است و دلایل این اتفاق به صورت کلی به شرح زیر است:

  • الزام پرداخت هزینه دو تابلو فرش به دلیل بافت دو تایی دستگاه بافندگی و در نتیجه بالا رفتن قیمت تابلو فرش
  • تابلو فرش بافتی نهایتا 10 رنگ است، لذا ظاهر تابلو فرش چهره وضوح کافی به اندازه تابلو فرش چاپی ندارد.
  • زمان لازم برای آماده شدن تابلو فرش زیاد است و حداقل ده روز الی دو هفته طول می کشد.

قیمت سفارش تابلو فرش عکس چهره

برای تعیین دقیق قیمت تابلو فرش عکس چهره شخصی، ابتدا باید مشخص نمایید می خواهد سفارش تابلو فرش عکس شما با کدام یک از دو روش ذکر شده انجام شود، در روش بافت تابلو فرش چهره، سایز های موجود محدود هستند اما در چاپ عکس روی فرش قدرت انتخاب بیشتری برای سایز تابلو فرش چهره وجود دارد.

پس از انتخاب روش تولید تابلو فرش سفارشی عکس شما، سایز تابلو فرش را انتخاب می کنید، کارشناسان لازم است عکس شما را مشاهده نموده و بررسی کنند که آیا عکس شما ویژگی و کیفیت لازم را برای تولید در سایز مورد نظرتان دارد یا نه. پس از آن لیست قیمت تابلو فرش چهره برای شما ارسال می شود و شما می توانید تصمیم نهایی برای انتخاب سایز مناسب تابلو فرش چهره خودتان را بگیرید.

قیمت سفارش تابلو فرش عکس چهره در مجموعه پرسان پارس با توجه به کیفیت بالای محصولات بسیار مناسب تر از سایت های مشابه است و نمونه هایی که برای مشاهده خریداران جدید در گالری سایت قیمت تابلو فرش چاپی و تبدیل عکس به تابلو فرش قرار داده شده است نشان دهنده کیفیت خوب تابلو فرش های این مجموعه می باشد.

تابلو فرش عکس خودت

خرید آنلاین تابلو فرش عکس خودتان

یکی از اصلی ترین و آسان ترین راه ها برای سفارش تابلو فرش عکس خودتان این است که از سایت های خرید آنلاین تابلو فرش که معتبر بوده و تجربه کافی در زمینه تولید تابلو فرش چهره دارند استفاده نمایید، در این روش شما ابتدا یک عکس با کیفیت و خوب را انتخاب نموده و برای کارشناسان فروش از طریق واتساپ یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال می کنید و پس از انجام سایر مراحل ثبت سفارش خرید آنلاین تابلو فرش عکس خودتان را تکمیل نموده اید و با ارسال رایگان تابلو فرش مورد نظرتان را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

مجموعه هایی که مهارت و تجریه کافی در این زمینه داشته باشند نمونه های زیادی نیز در سایت خود برای مشاهده مشتریان جدید قرار می دهند تا خریداران اطمینان داشته باشند که سفارشات آنها با کیفیت خوب تولید خواهد شد.

سفارش تابلو فرش چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر