09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 9 تير 1400 در ساعت 11 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی کاشان – انواع پشتی فرش منزل – قیمت عمده پشتی درجه یک – خرید اینترنتی پشتی ماشینی – قیمت پشتی فرش پرزی – فروش پشتی فوم فشرده.

پشتی فرش درجه یک کاشان دارای طرح های سنتی، کلاسیک و جدید است که اغلب این طرح ها ست فرش های ماشینی جدیدی هستند که در کارخانه های مختلف کاشان بافته می شوند، کارگاه های تولید پشتی فرش پرزی و فوم فشرده برای تولید طرح های پرفروش و محبوب نقشه هایی را انتخاب میک نند که فرش ست با پشتی آن محبوب و پرفروش بوده و خریداران بیشتری دارند.

برای مثال نقشه هایی نظیر فرش طرح افشان، هالیدی، حوض نقره و شهیاد و... در زمان تولید اولیه خود با استقبال خوبی مواجه شده اند و در شهرهای مختلف فروش خوبی داشته اند، بنابراین کارگاه های تولید پشتی فرش درجه یک رویه این نقشه ها را به کارخانه های فرش سفارش می دهند تا تولید پشتی فرش درجه یک کاشان با محبوب ترین نقشه های بازار انجام دهند و به این ترتیب فروش بیشتر و بهتری داشته باشند.

انواع طرح پشتی فرش درجه یک کاشان

در حال حاضر طرح های زیادی از فرش ماشینی در بازار وجود دارد که توسط شرکت های مختلف بافته شده اند و ممکن است پشتی فرش بسیاری از این نقشه ها اصلا در بازار وجود نداشته باشد، لذا یافتن مناسب ترین طرح ست پشتی با فرش ماشینی برای خریداران اهمیت زیادی دارد.

در مجموعه پرسان پارس که یک مرکز تولید و پخش عمده پشتی فرش پرزی و فوم فشرده در سطح کشور محسوب می شود، تلاش شده انواع زیادی از نقشه های پشتی فرش آماده شود تا همه خریداران بتوانند به راحتی ست پشتی با فرش منزل خود را یافته و خریداری نمایند. مدل های جدید انواع طرح پشتی فرش درجه یک کاشان را می توانید از طریق واتساپ از مشاورین سایت دریافت کنید.

پشتی فرش ماشینی کاشان

پشتی فرش پرزی یا فوم فشرده

در کارگاه های تولید پشتی این محصول به دو صورت پشتی فرش ماشینی پرزی یا فوم فشرده تولید می شود، تفاوت این دو محصول در نوع پر شدنشان می باشد و رویه پشتی و نوع دوخت و پارچه پشت آن نیز در هر دو کاملا یکسان است. فوم فشرده سبک تر از پشتی فرش پرزی است و به صورت قالبی آماده شده است در نتیجه قیمت پشتی فرش فوم فشرده ارزان تر از پشتی پرزی است.

خریداران پشتی با توجه به بودجه ای که دارند می توانند نوع پر شدن پشتی مورد نظرشان را انتخاب کنند تا به همان صورت که مد نظرشان است محصول مورد نظرشان در طرح و رنگ سفارشی آماده و ارسال شود. اکثر خریداران به دلیل ارزان بودن قیمت پشتی فرش با فوم فشرده این محصول را برای خرید انتخاب نموده و به مجموعه پرسان پارس سفارش می دهند. افرادی هم که یک محصول سنگین، محکم و با دوام بیشتر می خواهند می توانند، پشتی فرش پرزی را که قیمت بیشتری دارد انتخاب کنند.

پشتی فرش درجه یک

نحوه خرید اینترنتی پشتی فرش کاشان

خرید پشتی فرش درجه یک با طرح دلخواه به صورت مستقیم از نمایشگاه های فرش ماشینی راحت و آسان نیست، زیرا طرح های پشتی فرش بسیار متنوع است و از آنجایی که نمایشگاه های فرش به صورت اختصاصی در زمینه فروش پشتی فرش فعالیت ندارند معمولا تعداد نقشه هایی که در این زمینه دارند بسیار محدود و اندک است، لذا خرید اینترنتی پشتی فرش کاشان می تواند مناسب ترین و بهرتین راه برای یافتن و خرید پشتی فرش با طرح دلخواه و سفارشی باشد.

برای خرید اینترنتی پشتی فرش کاشان می توانید از گالری محصولات سایت یا از طریق ارتباط با کارشناسان فروش سایت جدیدترین نقشه های پشتی فرش درجه یک کاشان را دریافت نموده و طرح دلخواه خود را به صورت جفتی سفارش دهید.

ارسال پشتی فرش ماشینی از کاشان به صورت پستی تا درب منزل امکان پذیر است و با توجه به اینکه معمولا اکثر رویه های پشتی موجود هستند در مدت زمان کوتاهی سفارشات مشتریان آماده شده و با پست خصوصی برایشان به آدرس محل زندگی شان ارسال می شود.

پشتی فرش درجه یک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر