09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 تير 1400 در ساعت 12 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مدرن فانتزی – کارخانه فرش فانتزی کاشان – خرید اینترنتی فرش مدرن – جدیدترین مدل فرش مدرن – مدل فرش مدرن ایرانی – فرش طرح ترک فانتزی – فرش مدرن درجه یک.

طراحی و تولید فرش ماشینی امروزی تغییرات زیادی نسبت به مدل های قدیمی و کلاسیک که قبلا تولید می شده است تفاوت های زیادی پیدا کرده است، اغلب خریداران جدید به جای فرش های سنتی و کلاسیک ساده، فرش های خاصی را می پسندند که طرح های خلوت و انتزاعی جدید داشته باشد و عمدتا این مدل فرش ها به عنوان فرش ماشینی مدرن یا فرش طرح ترک شناخته می شوند که هر شرکتی با توجه به نوع دستگاه بافندگی که دارد این محصول را با شانه و تراکم خاص و الیاف مشخصی تولید می کند.

با توجه به اینکه تنوع این مدل فرش ماشینی مدرن هر روز در حال افزایش است، بهتر است خریداران کمی هم با مشخصات فنی و شانه و تراکم انواع این محصولات آشنا شوند تا در صورت انتخاب یک طرح، نسبت به کیفیت و دوام و ماندگاری فرش مدرن دلخواه خود نیز اطمینان حاص کنند.

جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن فانتزی

به طور کلی تولیدات فرش ماشینی مدرن از شانه و تراکم پایین نظیر گلیم فرش 350 شانه شروع می شود و بر اساس نوع طرح و دستگاه هر شرکت شانه و تراکم حتی تا فرش 1500 شانه درجه یک و فرش 1200 شانه گل برجسته لایت یا هایبالک نیز می رسد. هر محصول با توجه به شانه و تراکم و نوع الیافی که دارد قیمت مشخصی دارد و در واقع تنها از روی طرح و نقشه فرش نمی توانیم قیمت فرش ماشینی مدرن را تعیین کنیم و تمامی پارامتر های موثر بر کیفیت فرش در قیمت آن نیز تاثیر گذار هستند.

جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن شامل طرح های وینتیج، گلیم فرش فانتزی، فرش طرح ترک لایت و شنل و شگی هایی می شود که مصارف خاص تری دارند. اگر بخواهید هر یک از این محصولات را در چیدمان منزل خود استفاده کنید، کافی است در گالری محصولات همین سایت مدل های فرش فانتزی را مشاهده نموده و جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن فانتزی را به صورت بافته شده مشاهده نمایید.

همچنین از طریق شبکه های اجتماعی نیز امکان دریافت طرح های جدید فرش فانتزی مدرن و طرح ترک را می توانید از کارشناسان فروش دریافت نمایید.

مدل فرش ماشینی مدرن

شانه و تراکم فرش مدرن فانتزی

گلیم فرش 350 شانه تراکم 960 دارد، الیاف مورد استفاده برای تولید این محصول فریز هیت ست است و طرح های سنتی و همچنین طرح های فرش مدرن فانتزی با این مشخصات تولید می شود که عمدتا با رنگ های لایت نظیر طوسی، خاکستری و نسکافه ای تولید می شوند، در بین جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن کاشان این محصول ارزان ترین قیمت را دارا است و می توانید با صرف کمترین هزینه یک گلیم فرش مدرن فانتزی را تهیه نمایید.

فرش 500 شانه مدرن با تراکم 1000 یا 1500، مدل بعدی در بین تولیدات فرش ماشینی مدرن است که اگر با نخ اکرولیک بافته شده باشد، ماندگاری و دوام بیشتر و قیمت بالاتری دارد و اگر با نخ پلی استر یا فریز هیت ست تولید شده باشد قیمت مناسب تری دارد.

به همین ترتیب فرش مدرن 700 شانه، فرش 1200 شانه لایت و فرش طرح ترک 1500 شانه محصولات جدیدی هستند که با شانه و تراکم بالا تر تولید شده و قیمت جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن با این مشخصات بیشتر خواهد بود. خریداران با توجه به سلیقه شخصی و بودجه ای که دارند می توانند یکی از انواع فرش مدرن را انتخاب نموده و سفارش دهند. همچنین خرید گبه ماشینی که جزء طرح های سنتی و زیبا در تولیدات گلیم فرش کاشان است نیز در این مجموعه امکان پذیر شده است.

فرش مدرن طوسی

خرید اینترنتی فرش ماشینی مدرن کاشان

در کاشان تعداد زیادی کارخانه فرش ماشینی وجود دارد که در چند شهرک صنعتی فعال در این منطقه فعالیت دارند و محصولات متنوعی از لحاظ طرح و رنگ، شانه و تراکم و کیفیت تولید می کنند، خریداران فرش فانتزی می توانند، جدیدترین مدل فرش ماشینی مدرن کاشان را در گالری محصولات این سایت به راحتی به صورت بافته شده مشاهده نمایند، همچنین اگر طرح و رنگ خاصی از فرش ماشینی مدرن مد نظرتان باشد می توانید با ارسال آن طرح از طریق واتساپ برای کارشناسان می توانید جدیدترین مدل فرش فانتزی را که مشابه با طرح دلخواهتان است را از کارشناسان دریافت نموده و انتخاب بهتری داشته باشید.

همچنین در خرید اینترنتی فرش ماشینی مدرن از این سایت محصولات با شانه و تراکم مختلف وجود دارد و بنابراین خریداران می توانند با هر بودجه ای که دارند یک فرش خوب و زیبا متناسب با سلیقه شخصی خود انتخاب نموده و سفارش دهند تا در زمان کوتاه برایشان به شهر محل زندگی شان ارسال شود.

خرید فرش مدرن

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر