09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 1 فروردین 1400 در ساعت 15 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش تشریفاتی – خرید فرش تشریفاتی – خرید فرش تشریفاتی قرمز – فرش تشریفاتی راه پله – فرش قرمز هتلی – فرش تشریفاتی راه پله.

فرش تشریفاتی راه پله ای را می توانید با کیفیت های مختلفی در بازار بیابید، لبته تنوع این مدل کفپوش تزیینی در بازار و نمایشگاه های فرش زیاد نیست و عمدتا خریداران این محصول به صورت مستقیم باید سفارش تولید فرش تشریفاتی قرمز یا رنگ دلخواه خود را به شرکت های بافنده فرش ماشینی ارائه دهند.

موکت فرش تشریفاتی نیز از کفپوش های پرکاربرد و پرمصرفی است که به دلیل داشتن قیمت ارزان و امکان استفاده در فضاهای باز مورد استقبال خریداران قرار گرفته و فروش خوبی دارد، از طرفی با توجه به اینکه موکت فرش تشریفاتی راه پله و راهرویی معمولا در طرح های ساده با حاشیه کرم یا ورساچه تولید می شود همیشه در کارخانه فرش و موکت فرش کاشان این محصول موجود بوده و خریدارانی که می خواهند سریع تر این محصول را سفارش داده و تحویل بگیریند معمولا از این مدل موکت فرش تشریفاتی برای خرید استفاده می کنند.

فرش تشریفاتی هتلی سفارشی

در هتل های لوکس و بزرگ استفاده از فرش تشریفاتی هتلی خاص رایج است و معمولا این مکان های طرح های خاصی را برای استفاده در راهرو و راه پله هتل ها مد نظر دارند تا بتوانند با یک چیدمان خاص و متفاوت نظر مراجعین و مشتریان خود را جلب نموده و کیفیت و درجه استاندارد هتل خود را بالا ببرند.

در این مجموعه مدل های مختلفی از فرش تشریفاتی هتلی توسط هتل های بزرگ کشور سفارش داده شده و طبق متراژ مورد نیاز این خریداران تولید شده است، افرادی که می خواهند چنین سفارش هایی ارائه دهند می توانند در بخش گالری محصولات فرش و موکت تشریفاتی را مشاهده نموده و طرح های قبلی را که طبق سفارشات خریداران تولید شده است را ببینند و از بین طرح های موجود انتخاب نمابند تا برایشان در متراژ مورد نیاز بافته شود.

در صورتی که خریداران تمایل داشته باشند طرح و نقشه خاصی مطابق با چیدمان هتل یا هر فضایی که مد نظرشان است طراحی و تولید شود می بایست برای این منظور با کارشناسان فروش مشورت نموده و با توجه به متراژ، طرح و کیفیت فرشی که می خواهند برایشان به صورت فرش تشریفاتی سفارشی تولید شود، قیمت ها ارائه شده و سفارششان ثبت گردد.

فرش تشریفاتی قرمز

فروش عمده فرش تشریفاتی کاشان

در کاشان کارخانه خاصی که به صورت تخصصی تولید فرش تشریفاتی راه پله انجام دهد وجود ندارد و همان شرکت هایی که فرش ماشینی کلاسیک در شانه و تراکم مختلف تولید می کنند، امکان تولید فرش تشریفاتی را نیز دارند، اما معمولا به صورت آماده چنین محصولی در شرکت موجود نیست و تنها برای سفارشات با متراژ بالا به شکل سفارشی توسط برخی از شرکت ها تولید این محصول انجام می شود.

با توجه به افزایش نیاز خریداران به کفپوش هایی همچون فرش تشریفاتی راه پله سفارشی مجموعه پرسان پارس در سال های اخیر بخشی از تولیداتش را به تولید فرش های سفارشی خاص اختصاص داده است، بدین ترتیب شما می توانید با کمک مشاورین ما طرح دلخواه خود را به صورت سفارشی در ابعاد مورد نیازتان سفارش تولید دهید.

در صورتی که حجم و متراژ خرید فرش تشریفاتی راه پله ای بالا باشد، رنگ آمیزی، کیفیت بافت، شانه و تراکم فرش را خریدار می تواند تعیین نموده و با مشخصات دلخواهش تولید فرش تشریفاتی راه پله ای انجام خواهد شد.

فرش تشریفاتی کاشان

قیمت فرش و موکت تشریفاتی قرمز

متداول ترین طرح های فرش و موکت تشریفاتی قرمز که خریداران زیادی دارند در مجموعه پرسان پارس لیست شده و با قیمت کارخانه ای و عمده در اختیار خریداران قرار داده شده است، با توجه به ارزان بودن قیمت موکت فرش تشریفاتی خریداران این محصول نیز بیشتر هستند و لذا در این مجموعه امکان سفارش خرید موکت فرش تشریفاتی راه پله ای برای متراژ های کم نیز فراهم شده و شما حتی می توانید به صورت برشی نیز فرش تشریفاتی راه پله را سفارش داده و با قیمت عمده تحویل بگیرید.

فرش هتلی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر