09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش فریز هیت ست – فروش عمده گلیم فرش – گلیم فرش کاشان – کارخانه گلیم فرش ماشینی – خرید عمده گلیم فرش سنتی – فرش وینتیج – پخش عمده گلیم فرش مدرن.

فرش به عنوان اصلی ترین محصول کارخانه های فعال در صنعت نساجی کشور بیشترین میزان تولید و فروش را در سطح کشور دارد، فرش فریز هیت، گلیم فرش طرح گبه، فرش وینتیج، گلیم خشک و شنل و شگی از دیگر محصولات جانبی موجود در صنعت نساجی ایران هستند که کاربرد های مختلف دارند و در سال های اخیر با بالا رفتن قیمت فرش ماشینی مورد توجه بیشتری در این بازار قرار گرفته اند.

گلیم فرش ماشینی یا همان فرش فریز هیت ست محصولی ارزان قیمت، با کیفیت و با دوام است که با شانه و تراکم پایین تر از فرش ماشینی بافته می شود و به جای نخ اکریلیک 100 % از نخ فریز هیت ست در بافت آن استفاده می شود و لذا قیمت گلیم فرش ماشینی یا همان گبه ماشینی سنتی بسیار مناسب تر از قیمت فرش ماشینی در شانه و تراکم مختلف می باشد.

همین ارزان بودن گلیم فرش فریز هیت ست سبب شده در بازار کنونی که قیمت ها پیوسته در حال افزایش هستند، تعداد تقاضا برای این کفپوش ها که همواره قیمت مناسب تری نسبت به فرش دارند بیشتر شود، و فروشنده هایی که در این حوزه فعالیت دارند برای افزایش حجم فروش و به دنبال آن داشتن سود بیشتر به دنبال یافتن بهترین انواع گلیم فرش ارزان قیمت ماشینی و گبه سنتی هستند با کیفیت خوب، طرح های متنوع و زیبا و قیمت مناسبی داشته باشد.

گلیم فرش فریز هیت ست

فروش عمده گلیم فرش ماشینی تهران

تهران به عنوان پایتخت ایران و با داشتن بیشترین تعداد جمعیت بیشترین حجم خرید عمده گلیم ماشینی از کاشان را به خود اختصاص داده است، علاوه بر این بسیاری از بنک دارها که در حوزه فروش عمده گلیم ماشینی تهران فعالیت دارند، بخش اعظم تولیدات کارخانجات گلیم فرش کاشان را خریداری نموده و به شهرهای مختلف می فروشند.

مغازه دارهایی که در شهرهای مختلف کشور در حوزه فروش عمده گلیم فرش فریز هیت ست ماشینی فعالیت دارند، می توانند از همین بنک دارها نیز خریدشان را انجام دهند، اما به دلیل اینکه این پخش کننده ها عمدتا محصولات موجود خود را به مغازه دارها ارائه می دهند، ممکن است تنوع طرح ها زیاد نباشد یا ابعاد مورد نیاز خریداران در زمان خریدشان تمام شده باشد، لذا بهترین روش خرید عمده گلیم فرش فریز هیت ست این است که به صورت مستقیم سفارش خود را به کارخانه های تولید کننده گبه ماشینی یا همان گلیم فرش فریز هیت ست ارائه دهید تا طرح و رنگ دلخواه خود را در ابعاد مرود نیازتان به صورت سفارشی تولید نمایند.

فروش عمده گلیم فرش

قیمت عمده گلیم فرش فریز هیت ست در کاشان

همانطور که گفته شد در کاشان در حال حاضر تولید گلیم فرش فریز هیت ست که قیمت مناسب و کیفیت متوسط دارد، بسیار بیشتر از گذشته شده، رقابت بین شرکت های تولیدی باعث افزایش رقابت بینشان و ارئاه محصولات با کیفیت تر و زیباتر شده و تنوع طرح ها نیز افزایش یافته است.

در حال حاضر گلیم فریز فریز هیت ست با طرح های سنتی با نام گبه ماشینی تولید می شود، طرح های مدرن با نام گلیم فرش طرح ترک و طرح های انتزاعی با نام فرش وینتیج بافته می شوند. قیمت عمده گلیم فرش فریز هیت ست نیز با وجود این رقابت ها بسیار مناسب شده و افرادی که قصد خرید عمده گلیم فرش فریز هیت ست دارند، می توانند در همین مجموعه که کلکسیونی از بهترین تولیدات چند شرکت بزرگ کاشان را دارد و به صورت سفارشی محصولات را طبق سفارش خریدار آماده می کند با قیمت عمده درب کارخانه سفارش دهند.

انواع طرح گلیم فرش فریز کاشان

قیمت مناسب گلیم فرش فریز هیت ست باعث شده مشتریان این محصول روز به روز بیشتر شوند، از آنجایی که خریداران مختلف سلایق متفاوتی دارند، لازم بود طرح های گلیم فرش ماشینی نیز متنوع باشد تا با سلایق مختلف خریداران هماهنگ باشد، لذا در کارخانه گلیم فرش راوند ماشینی کاشان می توانید مدل های مختلفی از این محصول را مشاهده نموده و خریداری نمایید که انواع این محصولات به شرح زیر است و فروش عمده گلیم فرش ماشینی با طرح های ذیل در همین مجموعه با قیمت شرکتی انجام می شود:

  • گلیم فرش ماشینی سنتی طرح گبه
  • گلیم فرش مدرن طرح ترک
  • فرش فریز هیت ست وینتیج
  • گلیم فرش آشپزخانه
  • گلیم فرش اتاق کودک

جهت سفارش هر کدام یک از محصولات فوق می توانید با استفاده از شماره های ارائه شده در سایت با مشاورین مجموعه ارتباط گرفته و کاتالوگ و لیست قیمت محصولات را دریافت نمایید و سپس خرید عمده گلیم فرش فریز هیت ست را به صورت مستقیم در کارخانه گلیم فرش کاشان انجام دهید.

فروش عمده گلیم فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر