09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 آبان 1399 در ساعت 21 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان – قیمت فرش 700 شانه در کارخانه فرش – خرید آنلاین فرش رنگ فیلی 700 شانه تراکم 2550

فرش کاشان 700 شانه یکی از پر فروش ترین تولیدات کارخانه فرش ماشینی می باشد که جایگاه بسیار ویژه ای از گذشته تا به امروز در منازل ایرانیان داشته است. در گذشته ها که جنبه تزئینی قالی اهمیتی نداشت از فرش های دستباف در هر مکانی استفاده می شد اما امروزه با توجه به تولیدات بسیار گسترده انواع فرش ماشینی از جمله فرش 700 شانه رنگ فیلی، موضوع تزئینی فرش نیز مورد اهمیت خریداران قرار گرفته است و با دقت به دنبال طرح و رنگی می گردند که فضای دکوراسیون منزلشان را زیباتر نشان دهد.

مرکز فروش آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس یکی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان می باشد که علاوه بر فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش های دستباف گونه 1200 شانه و 1500 شانه را نیز وارد سبد محصولاتی خود کرده و با قیمت خرید فرش درب کارخانه گامی در جهت رضایت و آسودگی خرید اینترنتی فرش ماشینی برای شما عزیزان برداشته است.

فرش ماشینی 700 شانه چیست؟

بارها در مقالات قبلی به موضوع شانه و تراکم فرش ماشینی مطالبی را عنوان کردیم اما می خواهیم بدانیم معنای فرش 700 شانه تراکم 2550 چیست؟

برخی ویژگی های فرش هستند که خریداران به آن ها توجه بیشتری می کنند مثل ضخامت فرش، میزان ریز یا درشت بافی فرش، رنگ بندی و تنوع طرح. در فروش آنلاین فرش ماشینی موضوع تنوع طرح و رنگ بسیار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است چرا که مجموعه پرسان جدیدترین تولیدات مختلف بهترین برندهای کارخانه فرش کاشان را با سطح کیفی عالی عرضه می دارد. فرش 700 شانه رنگ فیلی یکی از رنگ بندی های جدید کارخانه فرش ماشینی کاشان می باشد که جایگزین رنگ های گردویی که قبلا در انواع طرح های مورد استفاده قرار می گرفتند شده است.

فرش 700 شانه اصل یک فرش ضخیم با طول خاب حدودا یک سانتی متری است که تراکم طولی آن 2550 بوده و تعداد گره های آن در هر متر مربع از فرش 1785000 می باشد که در دسته تولیدات درشت بافت قرار می گیرد.

فروش آنلاین فرش 700 شانه

مدل های فرش 700 شانه ماشینی

انتخاب مدل فرش ماشینی یکی از عوامل مهم در انتخاب خریداران می باشد که در شیک و خاص شدن محیط مورد استفاده بسیار موثر می باشد. خریداران امروزی طرح های فرش ماشینی 700 شانه را با پرده ها، مبلمان، کاغذ دیواری و کف پوش ها ست می کنند. شرکت فروش آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس محصولات خود را در سه دستی کلی تقسیم بندی کرده است:

  • فرش های ارزان قیمت
  • فرش های ضخیم و نرم
  • فرش های دستباف گونه و ریز بافت

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی کاشان فرش 700 شانه رنگ فیلی را در مدل های متنوعی از جمله فرش طرح گیلدا، فرش طرح افشان، طرح رخسار، فرش طرح میخک، مدل رویا، گلفرنگ، فرش نقشه بهار، فرش میگل، تابان، هیوا، نقشه شاهان، فرش پر فروش هالیدی، مدل باغ معلق و ده ها نقشه جدید دیگر عرضه داشته است که سطح تنوعی بسیار بالایی بوده و پاسخگوی نیاز خریداران با سلیقه های مختلف می باشد.

تلفیق و ارائه نقشه های مدرن در کنار طرح های سنتی فرش 700 شانه تراکم 2550 از اقدامات شاخص کارخانه های فرش ماشینی کاشان بوده که باعث متنوع شدن کلکسیون این محصول پر فروش شده است.

رنگ فرش 700 شانه

ویژگی های برجسته فرش 700 شانه

قطعا هر فردی که فرش ماشینی را خریداری می کند علاوه بر جنبه های ظاهری و زیبایی فرش ماشینی، کیفیت بافت، دوام و ماندگاری محصول نیز برایش با اهمیت می باشد. مرکز فروش آنلاین فرش ماشینی پرسان برجسته ترین فرش های 700 شانه تراکم 2550 را که با کیفیت درجه یک تولید شده اند به فروش می رساند. ویژگی های فرش 700 شانه اصل چه می باشند؟ نرم بودن فرش، عدم پرزدهی، رنگ های شفاف و زیبا از خصوصیات یک فرش درجه یک می باشدکه همگی آن ها در فرش 700 شانه رنگ فیلی مشاهده می شوند.

در خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان علاوه بر این که فرش را ارزان قیمت تر خریداری می نمایید از کیفیت بالای محصول نیز مطمئن می شوید. ویژگی های فرش به وسیله برچسبی که پشت فرش درج می شود قابل تشخیص بوده که شامل شانه، تراکم، الیاف خاب فرش، نخ تار و پود، رنگ و ابعاد می باشد.

دیگر رنگ های فرش 700 شانه

یکی از بزرگ ترین مزیت های فروش آنلاین فرش ماشینی پرسان پارس تنوع رنگ ها می باشد که از رنگ های تیره گرفته تا دیگر رنگ های روشن و لایت نیز قابل سفارش می باشد. فرش 700 شانه تراکم 2550 با رنگ بندی های سرمه ای، کاربنی، آبی فیروزه ای، کرم، فیلی، بژ، روناسی، زرد و سبز در کارخانه فرش کاشان بافت می شوند.

 دیگر رنگ های بافته شده فرش 1500 شانه تراکم و 1200 شانه تراکم 3600، نسکافه ای، سیلور و دلفینی هستند که با جدیدترین دستگاه های بافندگی فرش ماشینی تولید می شوند. نمودار زیر میزان استقبال فروش آنلاین فرش ماشینی با رنگ بندی های مختلف را نشان می دهد که کاملا نشان دهنده تغییر سبک و پسند مردم از دو رنگ سرمه ای و کرم می باشد.

رنگ فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر