09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 8 مهر 1399 در ساعت 12 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش سجاده فرش کاشان با قیمت کارخانه – شرکت سجاده بافت فرش محرابی – قیمت فرش مساجد و نمازخانه ای – خرید اینترنتی فرش مسجدی.

شرکت سجاده فرش کاشان یکی از بزرگ ترین مراکز فرش مسجدی در کشور می باشد که سهم بزرگی را در مفروش کردن نمازخانه ها، مساجد و دیگر اماکن متبرکه دارا بوده است. این مجموعه به شکل کاملا تخصصی و با در اختیار داشتن دستگاه های مدرن بافندگی تولید انواع فرش سجاده ای مسجدی را با کیفیت های مختلف انجام می دهد.

خریداران محترمی که قصد خرید اینترنتی فرش محرابی را برای مسجد و یا نمازخانه مورد نظر خود دارند می توانند با مشاوره های رایگان کارشناسان مجموعه و با در نظر گرفتن بودجه و متراژ فضای مورد نظرشان ارزان ترین قیمت فرش سجاده ای را خریداری نمایند.

محصولات شرکت سجاده فرش کاشان

کارخانه فرش سجاده ای مسجدی کاشان که از بزرگ ترین تولید کنندگان فرش های محرابی و تشریفاتی کشور می باشد تولیدات خود را با دستگاه های متنوع در کیفیت های گوناگونی عرضه می دارد. جدول زیر مشخصات انواع سجاده فرش محرابی تولیدی مجموعه پرسان پارس را نشان می دهد.

نوع محصول

کیفیت

شانه

تراکم

نخ خاب

ضخامت

دستگاه بافت

سجاده فرش

A++

1000

    3000

Acrylic

8±1

HCP

فرش محرابی

A+

700

2550

Acrylic

10±1

HCP

فرش مسجدی

A+

700

2250

Acrylic

10±1

V-D-W

فرش نمازخانه

A

700

1800

Acrylic

11±1

CRT

فرش سجاده ای

A

500

1000

Acrylic

12±1

Textima

فرش مساجد

B+

500

1000

Polyester

12±1

ASR

سجاده فرش

B

440

800

BCF

11±1

ADR

فروش اینترنتی فرش سجاده ای

برای آن که بتوانید از قیمت فرش سجاده ای مورد نظرتان اطلاع حاصل پیدا کنید باید در ابتدا مشخصات محصول مورد نظرتان را بدانید که برای این منظور مرکز فروش اینترنتی سجاده فرش کاشان به توضیحات پیرامون مشخصات فرش نمازخانه ای پرداخته است.

  • شانه و تراکم فرش مسجدی: این شاخصه اصلی ترین نکته در بحث کیفیت سجاده فرش های محرابی می باشد که امروزه بالاترین شانه سجاده فرش های نمازی 1000 و پایین ترین آن 440 می باشند اما پرفروش ترین فرش سجاده ای مسجدی، فرش 700 شانه و 500 شانه هستند.
  • طرح و رنگ فرش مسجدی: انواع طرح های فرش مسجدی در بخش محصولات، کالری تصاویر و همین طور کانال تلگرامی سجاده فرش پرسان پارس قابل مشاهده هستند. رنگ و یا مدل سجاده فرش ها تاثیر زیادی بر قیمت فرش سجاده ای ندارند جز در موارد خاص همچون فرش های رنگ لاکی یا روناسی که به دلیل بالا بودن قیمت این نوع نخ ممکن است قیمت فرش محرابی کمی بیشتر باشد. همچنین مشتریان محترم می توانند از طریق واتساپ مجموعه جدیدترین تصاویر فرش سجاده کاشان را دریافت کنند.
  • ارسال و نصب سجاده فرش: متخصصان شرکت فرش سجاده ای مسجدی پرسان پارس با در اختیار داشتن نیروهای مجرب و متعهد و به لطف الهی توانسته اند تمام مراحل بافت، ارسال، برش، نصب و دوخت فرش نمازخانه ای را در زمان کوتاهی و با کیفیت بالا انجام دهند. این مجموعه برای خریداران بالای متراژ 500 متر هزینه ارسال و نصب را رایگان در نظر گرفته است که می تواند برای خریداران صرفه جویی خوبی را به همراه داشته باشد. در ابتدا با توجه به متراژ فضای مورد نظر شما میزان سجاده فرش براورد شده و با کمترین میزان پرتی برایتان ارسال خواهد شدو هم چنین تیم نصب با تجهیزات چرخ زیگزال، کار دوخت تکه های برش خورده از جمله کنار ستون ها را انجام خواهد داد.

شرکت سجاده فرش

قیمت انواع سجاده فرش

کارخانه فرش مسجدی کاشان با توجه به تولید تخصصی فرش های نمازی ارزان ترین قیمت فرش سجاده ای را داشته و با کمترین هزینه انواع فرش های محرابی و تشریفاتی را به سراسر کشور حتی روستاهای دور دست ارسال می کند. با توجه به تغییرات شدید نرخ ارز نمی توان به طور قطعی قیمت فرش نمازخانه ای عنوان کرد چرا که قیمت الیاف اکریلیک، پلی استر و بی سی اف رابطه مستقیمی با نرخ دلار دارند.

پیشنهاد ما این است برای آسانی کار و آگاهی از به روزترین قیمت های سجاده فرش از طریق شماره های واتساپ اعلام شده با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. محدوده قیمت هر متر مربع فرش سجاده ای مسجدی با نرخ شهریور 99 به صورت زیر می باشد:

  • سجاده فرش 440 شانه: 85.000 تا 150.000 تومان
  • فرش سجاده ای 500 شانه: 150.000 تا 300.000 تومان
  • فرش نمازی 700 شانه: شروع قیمت از 350.000 تومان

قیمت سجاده فرش کاشان

نصب سجاده فرش ها

عرض استاندارد سجاده فرش نمازخانه ای تولیدی 125 سانتی متر بوده و طول رول ها با توجه به فضا قابل تغییر می باشد. همچنین برای اماکن بزرگ از جمله مصلی ها و امامزاده ها امکان بافت فرش محرابی با عرض 2.5 متر نیز وجود دارد که پس از بافت در محل به هم نصب شده و یک فرش یکپارچه مسجدی را تشکیل می دهد. قیمت فرش سجاده ای بر اساس هر متر مربع از بافت سجاده فرش بوده و تغییر عرض ها تفاوتی در قیمت ایجاد نخواهند کرد.

رول های فرش سجاده به سمت قبله که تنظیمات آن با فبله نما انجام می شود نصب خواهند شد. دو روش نصب فرش سجاده ای مسجدی روش ستونی و شطرنجی می باشند که در مورد روش ستونی محراب دقیقا و به صورت منظم پست شر هم قرار می گیرند اما در روش شطرنجی محراب ها به شکل یک در میان نصب خواهند شد که این امر کاملا سلیقه ای بوده و پس از تایید از سوی شما یکی از روش ها اعمال خواهد شد.

فروش فرش سجاده ای

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر