09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 20 فروردین 1398 در ساعت 11 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش مدرن کاشان یک مدل جدید و خاص از طرح فرش ماشینی ایرانی است که طراحی متفاوت و رنگ زیبا و خاص آن موجب شده در داخل و خارج از کشور خرید زیادی داشته باشد.

فرش ماشینی به سه شکل فرش سنتی، فرش کلاسیک و فرش مدرن طراحی و تولید می شود. هر کدام یک از این سبک ها در طراحی و بافت دنیای گسترده ای دارند و طرفداران خاص خود را هم در بازار داخلی ایران و در خارج از کشور دارند. طراحی فرش مدرن جدیدترین تولیدات کارخانه های فرش ماشینی کاشان است که تولید این مدل فرش ها تاثیر زیادی در خرید فرش ماشینی ایرانی در بین مردم داشته است؛ زیرا تا قبل از این افرادی که تمایل به خرید فرش مدرن ماشینی داشتند و در بین تولیدات داخلی طرح و نقش دلخواه خود را نمی یافتند، به سراغ فرش طرح ترک می رفتند که عمدتا وارداتی بود. اما امروز تنوع تولیدات فرش ماشینی مدرن در داخل کشور به حدی رسیده است که دیگر نیازی به واردات فرش طرح ترک نیست.

از سوی دیگر کیفیت بافت فرش مدرن ایرانی بسیار بهتر و بالاتر از فرش ترک می باشد و همین امر باعث شده خرید های فرش مدرن ایرانی هم در سال های اخیر به سرعت افزایش یابد و فروش آن در بازار فرش رونق گیرد.

انواع فرش مدرن ماشینی

فرش های مدرن بر اساس نوع طراحی که دارند به چند دسته تقسیم می شود و عمدتا هر شرکت یکی از این انواع فرش مدرن را در بین تولیداتش دارد. انواع این فرش ها به شرح زیر می باشد.

  • فرش وینتیج (vintage)
  • فرش لایت یا فرش طرح ترک که به آن فرش سیلک هم گفته می شود.
  • فرش فانتزی که شامل انواع فرش متال، شگی، شنل و فرش عروسکی می شود.
  • فرش گل برجسته یا هایبالک

با توجه به نوع فرش مدرن الیاف خاصی هم برای بافت آن استفاده می شود. برای مثال اکثر فرش های فانتزی شامل فرش اروسکی، گلیم فرش و شنل، معمولا با الیاف BCF یا همان پلی پروپیلن بافته می شوند. البته برخی شرکن ها شگی، متال و شنل را با پلی استر براق تولید می کنند. فرش لایت یا طرح ترک که عمدتا  هایبالک است معمولا با اکریلیک سوپربرایت بافته می شود و در برخی موارد هم تولید آن با نخ پلی استر انجام می شود. فرش های وینتیج هم با الیاف اکریلیک بافته می شوند.

فرش مدرن

قیمت فرش مدرن کاشان

همان طور که گفته شد فرش مدرن ماشینی با الیاف مختلفی تولید می شود و هر کدام یک هم شانه و تراکم خاصی دارند. قیمت فرش کاشان چه فرش مدرن و چه فرش کلاسیک  هم با توجه به همین مشخصات تعیین می شود. برای مثال فرش 1200 شانه هایبالک با طرح لایت که تراکم 3600 دارد دارای بیشترین قیمت در بین انواع فرش طرح مدرن می باشد. البته به تازگی فرش 1500 شانه هم به صورت طرح ترک و لایت وارد بازار شده که قیمت بیشتری دارد. در مقابل فرش های فانتزی که دارای الیاف بی سی اف در بافتشان هستند کمترین قیمت را در بین انواع فرش مدرن دارند. با توجه به تغییرات قیمت فرش، همواره قیمت فرش مدرن هم در حال تغییر بوده و نمی توان یک قیمت مشخص را در این متن ارائه نمود. لذا خریداران این فرش های زیبا می توانند قیمت روز فرش مدرن را از کارشناسان سایت استعلام بگیرند.

نحوه خرید فرش مدرن ماشینی

مدل های متنوع و زیبایی از فرش مدرن ماشینی در این سایت قرار داده شده و به صورت پیوسته با تولید نقشه های جدید، گالری محصولات هم آپدیت شده و طرح های جدید و زیباتر وارد گالری می شود. در صورتی که خریداران تمایل داشته باشند، آدرس کانال تلگرام فرش مدرن هم از سوی کارشناسان در اختیارشان قرار داده می شود، تا انتخاب و خرید فرش برایشان راحتتر شود. پس از انتخاب طرح فرش و ابعاد مورد نظر، می توانید برای استعلام قیمت و اطلاع کامل از نحوه خرید با مشاورین سایت در ارتباط باشید و از نحوه ثبت سفارش و ارسال فرش تا درب منزل اطلاعات لازم را دریافت نمایید. به علت ارسال مستقیم فرش از کارخانه قیمت فرش هم برای خریداران به حداقل می رسد.

فرش طرح ترک

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر