09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 اسفند 1399 در ساعت 11 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

قیمت فرش ماشینی – فرش ماشینی جدید کاشان – کارخانه فرش ماشینی – فرش ماشینی خوب درجه یک – فرش هزار شانه – فرش 700 شانه – انواع فرش ماشینی- فرش 1200 شانه.

تولیدات فرش ماشینی در کارخانه فرش کاشان شامل مدل ها و طرح های مختلفی است که از نظر نوع بافت، سبک طراحی و رنگ آمیزی و مشخصات فنی تفاوت های زیادی با هم دارند و به طور که همگی با نام فرش ماشینی شناخته می شوند، در این مقاله می خواهیم کمی با انواع فرش ماشینی جدید آشنا شده و تفاوت هایشان را بررسی نماییم و ویژگی یک فرش ماشینی خوب را به خریداران توضیح دهیم.

معرفی انواع فرش ماشینی

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین تقسیم بندی ها برای فرش ماشینی جدید تقسیم بندی محصولات بر اساس مشخصات فنی یا همان شانه و تراکم است که تقریبا هر خریداری به صورت کلی با این تقسیم بندی آشناست که فرش ماشینی خوب شامل فرش 700 شانه، فرش هزار شانه درجه یک، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ابریشم گونه است. در مقالات گذشته مشخصات فنی هر کدام یک از این فرش ها بررسی شده است و در این مقاله هدف ما معرفی و دسته بندی فرش ها بر اساس شکل ظاهری شان می باشد.

فرش ماشینی خوب

 بروزترین فرش ماشینی کاشان

در حال حاضر فرش های کلاسیک یا فرش سنتی طرفدارانشان در حال کاهش بوده و فرش ماشینی ترک یا ترکیه ای بیشتر مورد توجه و استقبال بازار هستند، فرش هایی که ظاهر مدرن و رنگ آمیزی لایت دارند و با چیدمان های مدرن امروزی تناسب بیشتری دارند این محصولات در دسته بندی خاصی از لحاظ شانه و تراکم قرار نمی گیرند و شما یک فرش ماشینی ترک را می توانید با مشخصات مختلف از جمله فرش 500 شانه یا فرش 1200 شانه پیدا کنید، در انتخاب و خرید فرش ماشینی ترک خوب آنچه که مهم است در ابتدای نقشه یا طرح فرش است و در مرحله بعدی کیفیت بافت، مشخصات فنی و در نهایت قیمت محصول است که خرید یک فرش ماشینی خوب را قطعی می کند.

چه فرش ماشینی خوب است؟

اگر شما قصدتان خرید فرش ماشینی خوب است در ابتدا باید برای کارشناسان فروش تعیین نمایید که فرش ماشینی سنتی می خواهید یا فرش ماشینی جدید با طرح ترک مد نظرتان است پس از انتخاب مدل فرش کارشناسان با توجه به بودجه شما بهترین مدل فرش ماشینی خوب را به شما معرفی می کنند. در گالری فرش پرسان پارس شما یک کلکسیون کامل از انواع فرش ماشینی را در اختیار دارید که شامل انواع فرش ماشینی سنتی و فرش ماشینی خوب ترک می باشد. لذا برای انتخاب و خرید بروزترین فرش ماشینی خوب می توانید این مجموعه را به عنوان یک مرجع شناخته و محصولات مختلف را مرود بررسی قرار داده و سفارش دهید.

فرش ماشینی ترک

فرش ماشینی با طرح سنتی یا ترک

فرش ماشینی ترک امروزه نسبت به فرش سنتی ماشینی طرفداران بیشتری دارد و تولیدات جدید کارخانه های فرش کاشان به سمت و سوی تولیدات مدرن جهت گرفته است، اما در مجموعه پرسان پارس ما تمامی نیاز ها را پوشش داده و فرش ماشینی با طرح سنتی را نیز در کنار فرش ماشینی ترک ایرانی تولید نموده و با مشخصات فنی مختلف به مشتریان معرفی می کنیم.

فرش ماشینی ترک شامل انواع فرش وینتیج، فرش فانتزی، گلیم فرش مدرن، فرش 1200 شانه یا فرش 1500 شانه لایت می شود که از نظر فنی مشخصات کاملا متفاوتی با هم دارند.

فرش ماشینی سنتی نیز بیشتر با کیفیت فرش 700 شانه، فرش هزار شانه و فرش 1200 شانه بافت شده و مدل های فرش 500 شانه سنتی نیز که قیمت مناسبی دارند بسیار پرطرفدار هستند.

قیمت فرش ماشینی خوب کاشان

همانطور که گفته شد هر کدام یک از انواع فرش ماشینی سنتی و فرش ماشینی ترک مشخصات فنی متفاوتی دارند، قیمت فرش ماشینی جدید نیز بر اساس همین شانه و تراکم تعیین می شود و نوع طرح و رنگ و سبک طراحی فرش تاثیر چندانی بر قیمت فرش ماشینی خوب ندارد، تنها تفاوت جدید در فرش ماشینی گل برجسته است که قیمت بیشتری نسبت به مدل ساده دارد. به طور کلی فرش های ماشینی تنوع قیمتی بالایی دارند و اگر بخواید قیمت دقیق فرش ماشینی خوب را پیدا کنید لازم است ابتدا طرح، رنگ و شانه و تراکم فرش را انتخاب نموده و عکس فرش دلخواهتان را برای کارشناسان فروش ارسال نمایید تا بهترین قیمت فرش ماشینی خوب را به شما اطلاع دهند و با توجه به تغییرات پیوسته قیمت فرش ماشینی انتظار دیدن یک لیست قیمت فرش ماشینی که به صورت پیوسته در سایت موجود باشد و تغییر نکند را نباید داشته باشیم.

فرش ماشینی سنتی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر