09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 تير 1400 در ساعت 10 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش عمده گلیم ماشینی – قیمت پخش گبه و گلیم فرش – کارخانه گلیم و گبه کاشان – گلیم فرش درجه یک – فروش مستقیم گلیم ماشینی – گبه 8 رنگ – گلیم 6 رنگ.

گلیم و گبه ماشینی از محصولاتی هستند که مغازه دار ها و فرش فروش های شهرهای مختلف از این تولیدات به صورت عمده برای فروش در مغازه شان خریداری می کنند. در نتیجه بالا رفتن قیمت فرش ماشینی، میزان تقاضا برای محصولات ارزان تر نظیر گبه و گلیم ماشینی بسیار بیشتر شده و فروشنده های این محصولات برای داشتن مشتریان بیشتر و فروش بهتر، به دنبال یافتن بهترین انواع گلیم و گبه ماشینی با تنوع بالا در طرح و نقشه و البته قیمت عمده گلیم و گبه مناسب هستند که بتوانند در بازار رقابتی امروز فروش بالاتری به دست آورند.

گلیم و گبه ماشینی انواع مختلفی دارند که توسط شرکت های مختلف در کاشان تولید می شوند، شما در این مجموعه می توانید هر دو محصول گلیم ماشینی و انواع مختلف گبه و گلیم فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی کاشان به صورت خرید عمده تهیه نمایید و با کمترین قیمت بهترین مدل گلیم و گبه ماشینی را سفارش دهید. در این مقاله انواع مختلفی از این محصولات که در کاشان تولید شده و در این مجموعه عرضه می شود در ابتدا به شما معرفی می گردد.

فروش عمده گلیم ماشینی 6 رنگ

گلیم ماشینی 6 رنگ، 5 رنگ و 8 رنگ ارزان ترین محصول در تولید انواع کفپوش در کارخانه های فرش و گلیم و گبه هستند که با نام گلیم خشک نیز می توانید این تولیدات را جستجو نمایید، مصرف بیشتر این محصول برای راهرو و راه پله ها بوده و به خصوص برای مغازه دار ها و افرادی که در حوزه پخش و فروش عمده گلیم ماشینی فعالیت دارند بیشتر خریدشان گلیم ماشینی رولی یا همان طاقه کناره گلیم می باشد. البته تمامی طرح های گلیم ماشینی به صورت سایزبندی نیز تولید می شود و برای فضاها مختلف این مدل گلیم ماشینی نیز فروش خوبی دارد.

در مجموعه پرسان پارس برای مغازه دارها و پخش کننده های گلیم انواع مختلف گلیم ماشینی ارزان قیمت با طرح و رنگ های جدید طوسی، رنگ های گردویی و بادامی پرفروش در طرح های محبوب تولید شده و فروش عمده گلیم ماشینی با مشخصات گلیم درجه یک با کمترین قیمت امکان پذیر شده است.

فروش عمده گلیم ماشینی

قیمت عمده گبه ماشینی سنتی کاشان

گبه ماشینی معمولا به صورت 350 شانه، 400 شانه و 500 شانه و با تراکم 960 تا 1500 تولید می شود، جنس الیافی که برای تولید این محصول استفاده شده است فریز هیت ست نام دارد و با وجود اینکه قیمتی تقریبا دو برابر قیمت عمده گلیم خشک دارد، در بین محصولات مختلف کارخانه های فرش جزء تولیدات ارزان قیمت و محبوب به شمار می رود که مصارف مختلفی نیز در منازل یا مکان های تجاری مثل هتل ها و مسافرخانه ها دارد.

قیمت عمده گبه ماشینی سنتی در کاشان بر اساس شانه و تراکم و نوع بافتی که دارد تعیین می شود و در این مجموعه تلاش نموده ایم بهترین نوع گبه ماشینی سنتی درجه یک را با مناسب ترین قیمت عمده گبه ماشینی در اختیار خریداران عمده قرار دهیم. البته گلیم فرش ماشینی انواع مختلفی دارد که گبه سنتی تنها یکی از یزر مجموعه های این محصول بوده و انواع دیگر آن شامل گلیم فرش مدرن، وینتیج و طرح ترک نیز در صورت نیاز و تمایل خریداران عمده در این مجموعه برایشان تولید شده و برایشان ارسال می شود.

قیمت عمده گبه ماشینی

خرید عمده گلیم فرش مدرن و وینتیج کاشان

گلیم فرش ماشینی در سال های اخیر با طرح های جدید و متفاوتی تولید شده که با گبه های سنتی و طرح های کلاسیک قدیمی تفاوت زیادی دارند، طرح های گلیم فرش مدرن و وینتیج که بسیار خاص و منحصر به فرد هستند، با استقبال خوبی نیز در بازار فرش مواجه شده اند و اغلب خریداران جدید که به دنبال فرش و گلیم فرش خاص برای استفاده در چیدمان منزل خود هستند از این طرح های جدید استقبال کرده و فروش عمده گلیم فرش ماشینی با طرح مدرن و وینتیج بسیار بالا بوده است.

در مجموعه پرسان پارس طرح های متنوع ای از انواع گلیم فرش مدرن، طرح ترک و وینتیج در گالری محصولات نمایش داده شده است و خریداران این محصولات می توانند به صورت مستقیم از کارخانه گلیم فرش کاشان جدیدترین انواع گلیم فرش مدرن را که پرفروش و قیمت مناسب هستند را سفارش دهند.

خرید عمده گلیم فرش مدرن و وینتیج، گلیم فرش طرح ترک و سایر مدل های جدید گلیم فرش و گبه ماشینی کاشان از طریق سایت پرسان پارس به دلیل مناسب بودن قیمت ها و متنوع بودن طرح ونقش محصولات بسیار اقتصادی و ارزان خواهد بوده و رضایت مشتریان عمده به خصوص افرادی که طرح و نقش و کیفیت گلیم فرش برایشان اهمیت زیادی دارد کاملا جلب می شود.

قیمت عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر