09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 ارديبهشت 1400 در ساعت 11 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کناره گلیم ماشینی – گلیم ماشینی خشک –  قیمت فروش عمده گلیم –کارخانه گلیم کاشان – گلیم 6 رنگ درجه یک – گلیم طاقه ای رولی – رول گلیم ارزان قیمت – خرید گلیم ماشینی.

گلیم ماشینی خشک به گلیم گفته می شود که با دستگاه CLP یا ADR و با الیاف BCF یا پلی پروپیلن تولید شده و بر خلاف فرش خاب ندارد و نوع بافتش تنها تشکیل شده از تار و پود است و به همین دلیل به گلیم ماشینی خشک شهرت یافته است. این محصول بر خلاف قیمت ارزانی که دارد دوام و ماندگاری خیلی بالایی دارد و برای راهرو، راه پله و فضاهای مشابه کاربرد دارد.

در فروشگاه های فرش ماشینی به دلیل اینکه قیمت گلیم ماشینی رولی طاقه ای بسیار ارزان تر از قیمت کناره فرش است، فروش عمده گلیم ماشینی نیز بالاتر بوده و بخش بزرگی از فروش نمایشگاه های فرش ماشینی به همین گلیم طاقه ای و رولی اختصاص یافته است.

همین بالا بوده میزان خرید عمده گلیم ماشینی سبب شده فروشنده های فرش نیز تلاش بیشتری برای یافتن گلیم های با کیفیت تر، زیبا و ارزان تر کنند تا همواره حجم فروش خود را بیشتر کرده و مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کنند، به خصوص در شهرستان های کوچک که رقابت برای حفظ مشتریان و بالا بردن میزان فروش بیشتر است و خرید عمده گلیم با قیمت ارزان و با طرح های جدید خواست همه فرش فروشان می باشد.

فروش عمده گلیم ماشینی

ابعاد گلیم ماشینی رولی و سایز

گلیم ماشینی رولی باید در تمامی عرض ها از عرض 30 سانتی متر گرفته تا عرض 3 متر بافته شود، فاصله سایز های به صورت 10 سانتی متری بوده و عرض 30، 40، 50 و.... تا عرض 3 و در برخی از شرکت ها تا عرض 4 متر تولید می شود. بیشتری فروش گلیم ماشینی رولی برای عرض های 80 سانتی متر، 1 متری، 1.2، 1.5 و 2 متری است و اگر فروشنده ای هستید که به تازگی نمایشگاه خود را افتتاح کرده اید می تواند در ابتدا برای کاهش هزینه های خود تنها همین چند رول را خریداری نموده و سپس با توجه به نوع نیاز مشتریان خود و حجم فروش گلیم ماشینی رولی، طاقه های مختلف با عرض های دیگر را نیز سفارش دهید.

گلیم ماشینی سایز نیز در ابعاد 1در1.5، 3در2، 2.25در1.5، 3.5در2.5 و 4در3 بافته می شود سایز های کناره ای 1در2، 3در1 و 4در1 نیز امکان تولید دارد و تمامی طرح های پادری سایز 80در50 دارند. معمولا گلیم های 4 متری و 6 متری بیشترین فروش را در بین سایزهای مختلف معرفی شده دارند و سایزهای دیگر در شهرهای مختلف کشور فروشهای متفاوتی دارند و افرادی که در حوزه فروش عمده گلیم فعالیت دارند با توجه به نوع مشتریان خود باید خرید گلیم ماشینی را تنظیم کنند.

کارخانه گلیم کاشان

کارخانه گلیم ماشینی رولی و سایز کاشان

کاشان مرکز اصلی تامین گلیم ماشینی رولی برای همه فروشنده های فرش و گلیم در کشور است و چندین کارخانه گلیم ماشینی بزرگ در این منطقه فعالیت دارند و تمامی نیاز کشور به گلیم را تامین نموده و بخش بزرگی از تولیدات گلیم ماشینی رولی و سایزی برای صادرات نیز تولید می شود.

افرادی که در حوزه فروش عمده گلیم فعالیت دارند و در اصطلاح بنک دار هستند یا فروشنده های جزئی نظیر مغازه دار ها و فروشگاه های کوچک و بزرگ سطح کشور می توانند جدیدترین مدل های گلیم ماشینی رولی و سایر با کیفیت های مختلف و طرح های گوناگون را در کارخانه گلیم ماشینی رولی و سایز کاشان خریداری کنند.

فروش عمده گلیم ماشینی رولی و سایز در مجموعه پرسان پارس شامل بهترین و جدیدترین محصولات کارخانه بزرگ کاشان بوده و قیمت عمده گلیم ماشینی نیز در این مجموعه حداقل میزان ممکن است و در واقع بهترین قیمت گلیم ماشینی مربوط به محصولات ارائه شده در همین سایت می باشد.

گلیم ماشینی رولی

فروش عمده گلیم ماشینی 6 رنگ کاشان

گلیم ماشینی به صورت 5 رنگ، 6 رنگ و 8 رنگ بافته می شود، رایج ترین محصول و پرفروش ترین این محصولات گلیم 6 رنگ است که به صورت رولی و سایز بندی در طرح های مختلف تولید می شود. در آغاز تولید گلیم 8 رنگ طرح های زیبایی برای بافت با این مشخصات تولید شد که با تم های مختلف سرمه ای، گردویی و بادامی بافته می شدند اما قیمت گلیم ماشینی 8 رنگ بالاتر از گلیم 6 رنگ است و به همین دلیل فروش آن با استقبال خوبی مواجه نشد.

کارخانه گلیم کاشان برای جلب نظر مشتریان اقدام به تولید گلیم 6 رنگ در دو پالت سرمه ای و بادامی کرد، به این ترتیب تنوع طرح و رنگ در تولیدات گلیم ماشینی رولی و سایز 6 رنگ نیز بیشتر شد و فروش عمده گلیم ماشینی ارزان قیمت 6 رنگ نیز افزایش قابل توجهی یافت، زیرا مناسب بوده قیمت گلیم 6 رنگ و تنوع رنگ آمیزی و طرح های جدید که با این مشخصات تولید شده باعث شده فروشندگان گلیم ماشینی نیز فروش بهتر و راحت تری داشته باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر