09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 4 مرداد 1400 در ساعت 10 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گلیم ماشینی درجه یک – خرید عمده گلیم کاشان – گلیم 6 رنگ – فروش عمده گلیم ماشینی – پخش گلیم کاشان – کناره گلیم رولی – طاقه گلیم ماشینی.

گلیم ماشینی ارزان ترین نوع کفپوش هایی است که در کارخانه های فرش و گلیم کاشان بافته می شود و به دلیل ارزان بودن مصارف متعدد و مختلفی نیز دارد. این محصول به شکل رولی و سایزبندی شده امکان تولید دارد و در فروش عمده گلیم ماشینی هر دو شکل این محصول امکان سفارش خرید عمده دارد.

گلیم ماشینی همچون گبه ماشینی و گلیم فرش انواع مختلفی دارد و برای افرادی که در حوزه فروش عمده گلیم یا پخش آن فعالیت دارند یافتن گلیم ماشینی درجه یک با کیفیت بالا و دوام خوب و در عین حال قیمت مناسب اهیمت زیادی دارد، چراکه حجم فروش و حاشیه سودشان را تا حد زیادی افزایش می دهد.

ابعاد گلیم ماشینی کاشان

گلیم ماشینی ارزان قیمت کاشان در ابعاد سایزی به صورت گلیم 4 متری 1.5 در 2.25، 3 در 2 و گلیم 9 و 12 متری تولید می شود، علاوه بر اینها تولید کناره گلیم رولی یا همان طاقه گلیم ماشینی نیز در کارخانه گلیم کاشان انجام می شود که این رول ها از عرض 30 سانتی متر تا عرض 3 متر و در برخی موارد حتی تا عرض 4 متر با طول 30 الی 40 متر بافته می شوند. عرض رول های به صورت ده سانت به ده سانت افزایش می یابد و در بین این اندازه ها کناره گلیم رولی عرض 80 سانتی متر، عرض 1 متر، 1.2 متر و 1.5 متر بیشترین میزان فروش را در نمایشگاه های عرضه کننده این محصول دارند.

کارخانه گلیم ماشینی

مشخصات گلیم ماشینی درجه یک کاشان

همانطور که گفته شد کیفیت گلیم ماشینی برای فروش بهتر و بیشتر اهمیت زیادی برای خریداران دارد. عموما تولید گلیم ماشینی به صورت 320 شانه با تراکم 600 الی 700 انجام می شود و دستگاه بافندگی که برای تولید این محصول به کار می رود دو مدل ADR و یا CLP است و مشخصا بالا رفتن تراکم در بافت گلیم ماشینی درجه یک باعث بهبود کیفیت و بالا رفتن قیمت گلیم ماشینی می شود.

در کشورهای اطراف که فروش عمده گلیم ماشینی ارزان قیمت بسیار بالا است معمولا کمترین قیمت و کیفیت را برای خرید عمده گلیم ماشینی انتخاب می کنند و بعضا گلیم هایی حتی با تراکم کمتر از 600 نیز انتخاب می کنند که به صورت سفارشی برایشان تولید می شود، اما در فروش عمده گلیم ماشینی داخل کشور تراکم 700 بهترین حالت برای گلیم ماشینی است.

جنس گلیم ماشینی نیز الیاف BCF می باشد که به آن پلی پروپیلن نیز گفته می شود و تولیدات گلیم با این الیاف در تمامی کارخانه های گلیم کاشان انجام می شود و به این محصول گلیم خشک نیز گفته می شود چرا که مانند گلیم فرش، گبه یا فرش های فانتزی نیست و خاب ندارد.

گلیم ماشینی درجه یک

نحوه فروش عمده گلیم ماشینی درجه یک

گلیم ماشینی 6 رنگ یکی از پرفروش ترین انواع گلیم ماشینی است که در کاشان تولید می شود، بیشتر طرح های گلیم ماشینی درجه یک که در نمایشگاه های فرش و گلیم مشاهده می کنید از همین نوع هستند و به دلیل قیمت ارزان فروش عمده گلیم 6 رنگ ماشینی درجه یک 6 رنگ بیشترین سهم را در بازار گلیم به خود اختصاص داده است و گلیم 8 رنگ تنوع و فروش کمتر و قیمت بیشتری دارد.

کارخانه های گلیم برای ایجاد تنوع بیشتر در طرح و رنگ گلیم ماشینی درجه یک معمولا فروش عمده گلیم ماشینی درجه یک را با چند پالت انجام می دهند یعنی برای مثال گلیم ماشینی در دو یا سه پالت فیلی، سرمه ای و بادامی به صورت پشت سر هم در طول ماه یا سال انجام می شود و خریداران جهت فروش عمده گلیم ماشینی می توانند طرح هایی متناسب با سلیقه مشتریان خود انتخاب نموده و سفارش خرید خود را در مجموعه پرسان پارس ارائه دهند تا در زمان کوتاهی تولید محصول مورد نظرشان انجام شود.

کارخانه گلیم ماشینی درجه یک کاشان تمامی طرح های جدید خود را که در پالت های رنگی زیبا طراحی و تولید شده اند را در گالری همین سایت برای مشاهده و ثبت سفارش و فروش عمده گلیم ماشینی به خریداران ارائه نموده است.

فروش عمده گلیم ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر