09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 8 خرداد 1400 در ساعت 8 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش هایبالک – فرش 1500 شانه جدید ماشینی – خرید آنلاین فرش 1500 شانه – کارخانه فرش 1500 شانه – خرید فرش 1500 شانه کاشان.

فرش های ماشینی جدید تفاوت زیادی با فرش هایی که قبلا در کارخانجات فرش ماشینی تولید می شد دارند، در تولیدات جدید تلاش شده فرش هایی با رنگ آمیزی لایت، نقشه های جدید و بافت ظریف تولید شود. فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه جدید از محصولاتی هستند که با هدف بالا بردن ظرافت و زیبایی در بافت فرش ماشینی تولید شده اند؛ این فرش های جدید بافت ساده یا به صورت گل برجسته دارند که فرش 1500 شانه برجسته یا همان فرش هایبالک رخ جذاب تر و زیباتری دارد و افرادی که می خواهند یک فرش زیبا، خاص و جدید خریداری کنند اغلب همین فرش را انتخاب می کنند.

فرش 1500 شانه گل برجسته هایبالک

فرش هایبالک یا فرش گل برجسته نوعی فرش ماشینی جدید است که در آن به جای اینکه تمامی نخ های مورد استفاده در بافت خاب فرش نخ اکریلیک باشد، یک یا دو نخ از 8 نخی که در خاب فرش استفاده می شود از جنس نخ هایبالک بوده که قابلیت جمع شوندگی در برابر حرارت دارد.

این ویژگی جمع شوندگی در فرآیند هیت ست نمودن یا همان حرارت دهی فرش در حین تولید باعث می شود برجستگی هایی در ظاهر و رخ فرش ایجاد شود و فرش تبدیل به یک فرش 1500 شانه برجسته زیبا شود، این نوع فرش ماشینی امروزه طرفداران زیادی دارد و بخش بزرگی از تولید فرش ماشینی در کارخانه های بزرگ به این محصول اختصاص داده شده است و رنگ بندی های مختلفی از آن به بازار عرضه می شود.

فرش 1500 شانه جدید

طرح و رنگ فرش 1500 شانه جدید کاشان

فرش 1500 شانه یک محصول جدید، خاص و گران قیمت است، برای خرید فرش 1500 شانه جدید معمولا هزینه زیادی باید صرف شود و لذا حساسیت مشتریان در طرح و رنگ و ظاهر فرش بیشتر شده و این موضوع کار را برای تولید کننده ها دشوار تر نموده است.

شرکت های برجسته و بزرگ که سال ها تجربه در زمینه تولید، بازاریابی و فروش فرش ماشینی دارند، از بزرگترین طراحان خبره و باتجربه برای طراحی نقشه های خاص و جدید استفاده می کنند و طرح و رنگ هایی که را در بافت و تولید فرش ماشینی استفاده می کنند که با نیاز و سلیقه بازار امروز تناسب داشته باشد.

طرح و رنگ فرش 1500 شانه جدید عمدتا لایت، ساده و شیک است، خریداران امروزی از شلوغی در طرح یا رنگ فرش بیزار هستند و عمدتا محصولاتی را جستجو می کنند که دارای طراحی خاص، ساده و جدید و زیبا باشد. فرش 1500 شانه دودی، فیلی، دلفینی، کرم و نقره ای از فرش های پرفروش در کارخانه های مختلف فرش ماشینی به شمار می روند.

خرید مستقیم فرش 1500 شانه از کارخانه

فرش 1500 شانه جدید که با تراکم 4500 بافته می شود در واقع ظریف ترین، ریزبافت ترین و البته گران قیمت ترین فرش ماشینی است که در حال حاضر بافته می شود. بالا بودن قیمت این فرش ماشینی باعث شده بهترین روش خرید فرش 1500 شانه این باشد که مردم سعی کنند به صورت مستقیم اقدام به تهیه آن نمایند.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه از طریق سایت های بزرگ و معتبری که با بزرگترین کارخانه های فرش ماشینی در کاشان همکاری می کنند یکی از بهترین راه های خرید مستقیم فرش 1500 شانه از کارخانه است.

البته خریداران باید توجه داشته باشند سایت های قدیمی، با تجربه و معتبر را برای این منظور انتخاب کنند تا نسبت به اصالت، کیفیت و ضمانت محصولات خیالشان راحت باشد. شرکت های بازرگانی متعددی در این زمینه فعالیت دارند که خریداران هوشمند به راحتی می توانند بهترین ها را یافته و انتخاب خوبی را در خرید مستقیم فرش 1500 شانه از کارخانه های بزرگ فرش کاشان داشته باشند.

فرش 1500 شانه کاشان

عکس فرش 1500 شانه جدید ماشینی

فرش 1500 شانه جدید و نو است، طرح های زیادی از این محصول ممکن است در نمایشگاه های فرش ماشینی وجود نداشته باشد، افرادی که قصد خرید فرش ماشینی 1500 شانه با طرح دلخواه خود را دارند، برای اینکه بتوانند نقشه های جدید و زیبایی که با این کیفیت تولید می شوند را مشاهده کنند می توانند عکس فرش 1500 شانه را از گالری محصولات سایت پرسان پارس مشاهده نمایند.

در این بخش سایت نقشه های جدید که توسط بزرگترین شرکت های بافنده فرش ماشینی 1500 شانه تولید شده اند به صورت پیوسته قرار داده می شود و جدیدترین و با کیفیت ترین مدل های فرش ماشینی را در این بخش می توانید مشاهده نموده و از طریق واتساپ یا سایر شبکه های اجتماعی مربوط به مجموعه پرسان پارس سفارش دهید.

خرید آنلاین فرش 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر