09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1000 شانه – قیمت فرش هزار شانه کاشان – کارخانه فرش هزار شانه ده رنگ – فرش 1000 شانه 10 رنگ – خرید فرش هزار شانه خوب – خرید اینترنتی فرش.

در ابتدای این مقاله می خواهیم انواع فرش ماشینی خوب را که در کاشان تولید می شود را به خریداران فرش معرفی کنیم و سپس به صورت اختصاصی تولیدات کارخانه فرش هزار شانه تراکم سه هزار ده رنگ و هشت رنگ را با جزییات بیشتر بررسی نموده و مشخصات فنی و ویژگی های برجسته آن معرفی می شود.

به طور کلی فرش ماشینی از نظر کیفیت و ماندگاری بر اساس شانه و تراکمی که دارد و همچنین جنس نخ خاب معرفی می شود؛ در این تعریف و بررسی فرش هایی که دارای الیاف اکریلیک 100% درجه یک باشند و نخ هیت ست شده مرغوب برای تولیدشان استفاده شده باشد فرش ماشینی خوب و با کیفیت نام می گیرند که البته برای شانه و تراکم های مختلف فرش نیز این موضوع صادق است.

در دید عموم مردم اینطور جا افتاده است که با بالا رفتن شانه و تراکم فرش کیفیت بافت و دوام آن بیشتر شده و فرش خوب فرشی است که شانه و تراکم بالایی داشته باشد، اما در عمل اینطور نیست، یعنی یک فرش 1000 شانه 10 رنگ یا 8 رنگ خوب دارای الیاف اکریلیک مرغوب در بافت خود می باشد و به همین ترتیب فرش 700 شانه خوب نیز فرشی است که از الیاف درجه یک و با دوام در بافت آن استفاده شده باشد و البته فرش 700 شانه واقعی و اصل باشد.

حال که یک دید کلی نسبت به فرش ماشینی خوب در ذهنتان ایجاد شده است می توانید با انواع فرش ماشینی که در کاشان تولید می شود آشنا شوید، ویژگی های مختلف و تفاوت هایی که با هم دارند را مورد بررسی قرار دهید و بر اساس سلیقه و نیاز و بودجه ای که دارید یکی از انواع فرش ماشینی خوب را انتخاب نموده و خریداری نمایید.

کارخانه فرش هزار شانه

انواع فرش ماشینی خوب کاشان

در این متن هدف ما معرفی تولیدات کارخانه فرش هزار شانه خوب کاشان است اما این به این معنی نیست که سایر فرش های ماشینی خوب نیستند یا فرش هزار شانه بهتر است، بلکه هر نوع فرش ماشینی که استاندارد های لازم برای تولید فرش ماشینی خوب در آن رعایت شده باشد را می توانیم فرش ماشینی خوب بنامیم؛ البته شانه و تراکم فرش یکی از پارامتر های تعیین کننده قیمت و کیفیت فرش است و وقتی حرف از فرش ماشینی خوب می شود منظور ما فرش های با شانه و تراکم بالا می باشد که شامل موارد زیر می باشد و فرش هایی 440 شانه و فرش 500 شانه یا طرح 700 شانه از نظر کیفیت و ماندگاری و زیبایی ظاهری در این دسته یعنی فرش ماشینی خوب جای نمی گیرند. انواع فرش ماشینی خوب و درجه یک کاشان به شرح زیر هستند:

  • فرش ماشینی 700 شانه اصل کاشان با تراکم 2550
  • فرش هزار شانه خوب با تراکم 3000
  • فرش 1200 شانه برجسته و ساده جدید با تراکم 3600
  • فرش 1500 شانه ابریشم گونه تراکم 4500

تمامی محصولات فوق در کارخانه فرش ماشینی با الیاف اکریلیک 100% هیت ست شده تولید می شوند و اگر بافت فرش گل برجسته داشته باشند در کنار نخ اکریلیک از نخ هایبالک نیز در بافت استفاده شده است، تفاوت نخ های اکریلیک به کار رفته در این فرش ها در ظرافت الیاف یا همان نمره نخ است؛ برای مثال فرش 700 شانه با نخ نمره 18 تولید می شود، در کارخانه فرش هزار شانه خوب با نمره 30 و فرش 1200 شانه با نمره 37 یا 40 بافته می شود و به ترتیب با بالا رفتن نمره نخ ظرافت بافت آن بیشتر شده و رخ فرش زیباتر می شود.

فرش ماشینی خوب

خرید اینترنتی فرش هزار شانه خوب کاشان

کارخانه فرش هزار شانه خوب در کاشان خیلی زیاد نیست، بیشتر تولید کننده های فرش ماشینی 1000 شانه در سال های اخیر دستگاه های خود را تبدیل به دستگاه بافندگی فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه نموده اند و خرید فرش هزار شانه خوب برای خریداران علاقه مند به این محصول کمی دشوار شده است.

تنها کارخانه فرش هزار شانه ای که در حال حاضر وجود دارند، شرکت های بزرگی هستند که برای تولید فرش 1200 شانه جدید و فرش 1500 شانه ابریشم گونه دستگاه بافندگی جدید خریداری نموده اند و دستگاه بافندگی فرش 1000 شانه را برای ادامه تولید فرش هزار شانه خوب و درجه یک حفظ نموده اند.

خرید اینترنتی فرش هزار شانه خوب یکی از راه های آسان دسترسی ساده به این کارخانه های بزرگ است زیرا خریدارانی که می خواهند خرید فرش ماشینی انجام دهند با این برندها آشنا نیستند و مغازه دارها به خصوص در شهرستان ها معمولا تنها با دو یا نهایتا سه کارخانه فرش ماشینی همکاری می کنند و تنوع طرح هایشان کم بوده و محصولات محدودی را به مشتریان خود ارائه می دهند، در صورتی که در خرید اینترنتی فرش ماشینی، شما می توانید بهترین محصولات بزرگترین شرکت های بافنده فرش هزار شانه خوب 10 رنگ و 8 رنگ را مشاهده نموده و به صورت خرید مستقیم فرش از کارخانه سفارشات خود را تهیه کنید.

فرش هزار شانه خوب

فرش 1000 شانه 10 رنگ بخریم یا 8 رنگ؟

یکی از سوالات مهم و اصلی خریداران فرش ماشینی انتخاب فرش ماشینی خوب بین انواع رنگ بندی موجود در کارخانه فرش هزار شانه می باشد. برای مثال در همین فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس اگر به بخش محصولات مراجعه نمایید دو بخش فرش 1000 شانه 10 رنگ و 8 رنگ وجود دارد و حتی طرح های خاصی وجود دارند که به دو شکل 8 رنگ و 10 رنگ تولید شده اند و این موضوع انتخاب و خرید را برای افرادی که با رنگ بندی فرش ها آشنا نیستند کمی دشوار می کند.

به طور کلی بهتر است اول تعیین کنید که چه فرشی می خواهید خریداری نمایید، امروزه تولیدات کارخانه فرش هزار شانه کاشان و به طور کلی انواع فرش ماشینی از نظر طرح و رنگ به سه دسته فرش ماشینی سنتی، فرش طرح ترک یا فرش مدرن و فرش کلاسیک تقسیم می شود، اگر قصد شما خرید فرش هزار شانه خوب با طرح کلاسیک یا سنتی باشد، رنگ آمیزی این نقشه ها به صورت فرش 1000 شانه 10 رنگ زیبا تر است و رخ بهتری در چنین فرش هایی وجود دارد؛ اما اگر فرش مدرن هزار شانه می خواهید بخرید به دلیل اینکه فرش های طرح ترک و مدرن عمدتا رنگ آمیزی ساده و لایت و طرح های خلوت دارند فرش 1000 شانه 8 رنگ قیمت مناسب تر و رخ بهتری برای چنین نقشه هایی دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر