09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 دی 1399 در ساعت 19 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش اینترنتی فرش ماشینی کاشان درجه یک – خرید مستقیم فرش کاشان از کارخانه – قیمت فرش 700 شانه خوب – خرید فرش کاشان 700 شانه تراکم 2550.

شناخت کافی در خصوص فرش ماشینی خوب و با کیفیت به همراه انتخاب طرح های جدید و رنگ بندی جذاب می تواند موجبات خرید اینترنتی فرش ارزان قیمت و درجه یک را برای شما به همراه داشته باشد.

فرش خوب کاشان 700 شانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ خصوصیات درجه یک بودن فرش 1200 شانه تراکم 3600 و فرش های 1500 شانه کاشان چیست؟ آیا برای خرید فرش ماشینی تنها باید قیمت را ملاک قرار دهیم؟ چگونه می توان از فروش مستقیم فرش از کارخانه بهره برد و با کمترین نرخ، فرش خوب را خریداری کرد؟ موضوعات مورد بحث در این مقاله پیرامون پاسخ به این سوالات می باشد که برای پاسخ به آن ها تا پایان این نوشته با ما همراه باشید.

خرید فرش از درب کارخانه کاشان

کارخانه فرش ماشینی کاشان جهت دسترسی سریع تر و آسان تر خریداران محترم به محصولات فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس، شیوه فروش مستقیم فرش از کارخانه را راه اندازی نموده است که در این روش می توانید انواع فرش وینتیج مدرن، کلاسیک و سنتی مورد نظرتان را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

افزایش قیمت فرش ماشینی ممکن است موجب کاهش قدرت خرید برخی از خریداران محترم شده باشد اما با راه اندازی مرکز فروش مستقیم فرش از کارخانه کاشان و کاهش 30 درصدی قیمت فرش خوب کاشان 700 شانه خریداران بسیار راحت تر می توانند طرح و رنگ مورد نظرشان را خریداری نمایند.

فروشگاه آنلاین فرش کاشان با به روز رسانی نقشه های جدید انواع فرش ماشینی توانسته موجبات رضایت خریداران را در خصوص فرش متناسب با دکوراسیون منزلشان فراهم آورد. برای انتخاب طرح فرش ماشینی مورد علاقه خود پیشنهاد می کنیم علاوه بر قسمت محصولات سایت فرش پرسان پارس، صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام این مجموعه را نیز مشاهده نمایید تا پس از دیدن کلیه نقشه های فرش ماشینی بتوانید فرش خوب 700 شانه و یا دیگر فرش های کارخانه فرش کاشان را پسندیده و خرید آنلاین فرش را انجام دهید تا با کاهش هزینه های پرداختی در هزینه های خود صرفه جویی کرده باشید.

فروش مستفیم فرش از کارخانه

فرش خوب چه مشخصاتی دارد؟

مشخصاتی که برای یک فرش خوب می توان در نظر گرفت شامل الیاف خاب، نخ تار و پود، میزان شانه و تراکم، دستگاه بافندگی و آهار استاندارد آن می باشد.

ما در واحد کنترل کیفیت کارخانه کاشان با فروش مستقیم فرش از کارخانه همه این موارد را هنگام تولید با جزئیات مورد بررسی قرار می دهیم و تمامی فرش های مدرن و سنتی که به مشتریان ارائه می شوند علاوه بر استاندارد بودن و نشان ضمانت همگی با قیمت پایین تر از فروشگاه های عرضه فرش به فروش می رسند.

  • دستگاه بافت فرش ماشینی: فرش خوب کاشان 700 شانه محصولی می باشد که با دستگاه HCP و یا SCHONHERR در تراکم 2550 تولید شود. این ماشین آلات که بلژیکی و آلمانی هستند فرش ماشینی کاشان را با استانداردهای روز دنیا و به صورت بافت دستباف گونه تولید می کنند. برای بافت فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه تراکم 4500 از دستگاه مدرن تر HCIx2 و HCIx3 استفاده می شود.
  • نخ فرش ماشینی خوب: محصولات قابل فروش مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان با الیاف های مختلفی می باشند که این تفاوت ها در نخ استفاده شده انواع قیمت فرش ماشینی را به وجود می آورد. فرش خوب کاشان 700 شانه تراکم 2550 با نخ 100 درصد اکریلیک هیت ست شده بافت می شود اما محصولات متنوع فرش 700 شانه با تراکم های دیگر و با الیاف های پلی استر و ورژن نیز بافت می شوند.
  • تراکم فرش ماشینی: فرش خوب کاشان 700 شانه با دو تراکم 2550 و 3100 تولید و به فروش می رسد و دیگر تراکم هایی که برای این محصول به کار می روند مربوط به فرش طرح 700 شانه می باشند که اکثرا با دستگاه تکسیما بافت می شوند.

فرش خوب کاشان 700 شانه

ویژگی های فرش 700 شانه خوب

فرش خوب کاشان 700 شانه با ویژگی های درجه یکی که دارد امروزه نیز به عنوان یکی از فرش های پر طرفدار در بین خریداران فرش ماشینی کشور می باشد. جدول زیر بیانگر خصوصیات فرش 700 شانه اصل کاشان می باشد که در فروش مستقیم فرش از کارخانه به راحتی می توانید آن ها را خریداری نمایید.

درجه کیفیت

A+

الیاف خاب فرش

اکریلیک هیت ست

تار و پود فرش

پنبه

ابعاد

4، 6، 9، 12 متری

وزن

40-42 کیلوگرم

تعداد گره

1.785.000 در هر متر مربع

خرید مستقیم فرش از کاشان

یکی از راه های خرید مستقیم فرش از کاشان مراجعه حضوری به برخی کارخانه ها می باشد که خود نیازمند صرف زمان و هزینه های نسبتا زیاد می باشد اما راه آسان تر برای خرید آنلاین فرش کاشان پیدا کردن مسیرهای فروش مستقیم فرش از کارخانه می باشد که در این بین مجموعه پرسان پارس با افتخار انواع فرش ماشینی از جمله فرش خوب کاشان 700 شانه را عرضه می دارد.

مزایای خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان، کاهش هزینه ها و افزایش قدرت انتخاب به دلیل وجود طرح و رنگ های متنوع تر می باشد. البته نکته مهم دیگری که وجود دارد ضمانت محصولات می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای فرش های تولیدی می باشد و در این مجموعه به این مساله اهمیت ویژه ای داده شده است.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر