09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 31 خرداد 1400 در ساعت 9 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش - تابلو فرش تصویری هدیه – تابلو فرش عکس خانوادگی – تابلو فرش سفارشی چاپی و بافتی – قیمت سفارش تابلو فرش عکسی – خرید اینترنتی تابلو فرش چهره.

تابلو فرش عکس خانوادگی از مدل های محبوب و پر فروش تابلو فرش عکس شخصی چهره است که به مناسبت های مختلف توسط افراد در سراسر کشور خریداری می شود و به عنوان هدیه و یادگاری و سوغاتی معمولا استفاده می شود. یکی از اصلی ترین ویژگی های تابلو فرش های تصویری عکس چهره شخصی، مناسب بودن قیمتشان است، شما می توانید با صرف کمترین هزینه یک هدیه ارزشمند و ماندگار را به کسانی که دوستشان دارید بدهید.

علاوه بر هدیه دادن استفاده از تابلو فرش عکس خانوادگی به عنوان یک یادگاری از خاطرات و همچنین سوغاتی از ایران به سایر کشور ها رایج بوده و خریداران به منظور های مختلف می توانند این محصول زیبا و خاص را خریداری کنند.

تابلو فرش تصویری هدیه سفارشی

هدیه دادن تابلو فرش محدودیت سنتی خاصی ندارد و مشتریان ما تابلو فرش عکس خانوادگی سفارشی یا مدل های مختلف تابلو فرش عکس چهره را برای افراد مختلف از کودک و نوجوان گرفته تا بزرگسالان در سنین مختلف سفارش می دهند. همچنین تابلو فرش تصویری هدیه محدودیت جنسیتی نیز ندارد و برای دختر و پسر، خانم ها و آقایان در شهرهای مختلف با موقعیت های اجتماعی مختلف نیز می تواند استفاده شود.

برای مثال در مراسمات دولتی، ورزشی، در مدارس، دانشگاه ها، جشن تولد افراد در سنین مختلف و... می توان از تابلو فرش تصویری هدیه استفاده نمود؛ حتی بسیاری از مجموعه ها هستند که برای افراد زیر مجموعه خود به عنوان هدیه تابلو فرش تصویر هدیه را انتخاب می کنند.

تابلو فرش تصویری هدیه

قیمت تابلو فرش عکس خانوادگی و شخصی

قیمت تابلو فرش عکس خانوادگی تفاوتی با قیمت تابلو فرش چهره تکی ندارد، آنچه تعیین کننده تفاوت قیمت بین انواع مختلف تابلو فرش می باشد، ابعاد تابلو فرش سفارشی چهره است، وقتی تعداد افراد در یک عکس بیشتر از دو نفر باشد برای اینکه تابلو فرش تصویری هدیه زیباتر باشد و وضوح چهره ها برای تمامی افراد در تابلو فرش عکس خانوادگی بیشتر باشد، بهتر است ابعاد بزرگتر تابلو فرش سفارشی برای این منظور انتخاب شود.

بالا رفتن سایز باعث می شود قیمت تابلو فرش عکس خانوادگی که ابعاد بزرگتری دارد نیز بالاتر برود. همچنین بهتر است تابلو فرش تصویری هدیه را با قاب سفارش دهید، زیرا قاب زیبایی و جلوه و ارزش ظاهری تابلو فرش را دو چندان می کند و از طرفی برای کسی که هدیه را دریافت نموده است نیز هزینه و زمان اضافی نیاز نخواهد بود که برود و یک قاب مناسب برای تابلو فرش پیدا کند. قیمت قاب برای تابلو فرش عکس خانوادگی نیز در این مجموعه حداقل بوده و خریداران می توانند مدل های مختلف قاب را مشاهده نموده و مناسب ترین قاب را برای تابلو فرش تصویری هدیه خود انتخاب کنند.

تابلو فرش هدیه عکس

خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی هدیه

با توجه به اینکه مراسمات و جشن های مختلف معمولا اتفاقی پیش می آید و ما ناگزیر هستیم در مدت زمان کوتاه تابلو فرش عکس خانوادگی مناسب را سفارش دهیم، بهترین راه برای خرید سریع و ارزان تابلو فرش تصویری هدیه این است که از روش های آنلاین اقدام کنیم تا هرچه سریعتر سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش را در مدت زمان کوتاه تحویل بگیریم.

خرید اینترنتی تابلو فرش سفارشی هدیه یکی از پر سرچ ترین جستجو های گوگل است و سایت های زیادی نیز وجود دارد که در این زمینه فعالیت دارند، اما اگر قصد دارید یک هدیه با ارزش، زیبا، ماندگار و البته با قیمت مناسب را خریداری کنید، فراموش نکنید که انتخاب یک مجموعه معتبر، با تجربه و با نمونه کار زیاد در گوگل و اینیستاگرام می تواند بسیار کمک کننده باشد.

در گالری فرش و تابلو فرش پرسان پارس ما نمونه های زیادی از تابلو فرش تصویری هدیه اعم از تابلو فرش چاپی چهره و تابلو فرش بافتی عکس شخصی در سایت و دیگر شبکه های اجتماعی قرار داده ایم که می تواند مرجع مناسب برای افرادی باشد که قصد خرید اینترنتی تابلو فرش تصویری هدیه دارند.

تابلو فرش عکس خانوادگی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر