09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 13 مهر 1399 در ساعت 17 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروشگاه اینترنتی خرید فرش ارزان قیمت – فروش مستقیم جدیدترین فرش کاشان از کارخانه – انواع محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان.

امروزه با کثرت شرکت های تولید فرش ماشینی و رقابت حضور در بازار فروش، بهترین روش برای فروش فرش ماشینی و جذب مشتریان با سلایق مختلف، ارائه محصولات با قیمت ارزان تر می باشد که فراهم سازی فرصت خرید مستقیم فرش از کارخانه یکی از ساده ترین روش های ارزان تر تمام شدن قیمت فرش ماشینی کاشان می باشد.

از آن جا که فرش یک بخش جدا نشدنی از منازل ایرانی ها می باشد هموراه ارائه مدل های مدرن و جدیدتر باعث استقبال خریداران از محصولات تولیدی خواهد شد. کارخانه فرش کاشان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده فرش های ماشینی کشور با وارد کردن دستگاه های جدید و پیشرفته فرش بافی امروزه توانسته فرش 700 شانه تراکم 2550، فرش 1000 شانه تراکم 3000، فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده و جدیدترین محصول تولیدی یعنی فرش 1500 شانه را تولید نماید.

این مقاله به انواع محصولات تولیدی کارخانه فرش ماشینی، تفاوت فرش ها با همدیگر و ساده ترین راه های خرید مستقیم فرش از کارخانه خواهد پرداخت. با ما همراه باشید...

محصولات کارخانه تولید فرش ماشینی کاشان

قدمت اولین محصول تولید شده در کارخانه فرش کاشان به حدود 40 سال پیش بر می گردد اما شرایط جنگ 8 ساله در کشور باعث شد محصولات فرش ماشینی برای چندین سال از چرخه تولید بایستند تا این که از دهه 70 مجددا با بهبود شرایط اقتصادی کشور تولید فرش ماشینی جان تازه ای گرفت.

دستگاه های CRT و CRX اولین ماشین آلات بافت فرش در ایران بودند که برای تولید فرش های 440 و 500 شانه از آن ها استفاده می شد و انواع محصولات شامل کناره فرش، پادری، پشتی و فرش های با اندازه مختلف غالبا با رنگ های لاکی و بادامی عرضه می شد. در آن سال ها که فروش ها کاملا به صورت حضوری و نمایشگاهی بود امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه وجود نداشت و خریداران محدود به انتخاب از محصولات موجود در نمایشگاه بودند اما امروزه فروشگاه آنلاین فرش پرسان پارس شرایط را به نحوی فراهم ساخته که خریداران بتوانند فرش دلخواه خود را به شکل سفارشی و مطابق با سلیقه خود نیز خریداری کنند.

در ادامه انواع سبک های فرش های تولیدی در کارخانه فرش کاشان را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

کارخانه فرش کاشان

فرش طرح 700 شانه

امروزه به دلیل گران تر شدن قیمت فرش ماشینی کاشان استقبال از فرش های ارزان قیمت بیشتر شده است که در این بین فرش طرح 700 شانه یکی از فرش های مورد استقبال خریداران مختلف در خرید مستقیم فرش از کارخانه بوده است.

فرش های طرح 700 شانه هم به صورت تک نخ و هم به شکل اکریلیک نیز بافت می شوند که پیشنهاد ما این است اگر می خواهید این محصول را جایگزین فرش 700 شانه تراکم 2550 کنید حتما نوع اکریلیک آن را انتخاب نمایید تا با پرداخت هزینه کمتر، فرش با کیفیتی را خریداری کرده باشید. از لحاظ تنوع نقشه ای نیز تمامی طرح های فرش ماشینی 700 شانه به صورت طرح 700 نیز طراحی و بافت شده اند.

دستگاهی که برای تولید فرش ماشینی طرح 700 شانه استفاده می شود غالبا تکسیما می باشد اما گاها از دستگاه های بافت فرش 500 شانه تراکم 1000 نیز جهت تولید این محصولات استفاده می شود.

فرش 700 شانه واقعی

یکی از بیشترین محصولاتی که در کارخانه فرش کاشان تولید شده است فرش 700 شانه تراکم 2550 واقعی بوده که بیشترین تنوع را در طرح و رنگ دارد و با دستگاه HCP یا شونهر بافت می شود.

با خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان شما یک فرش 700 شانه اصل را با قیمتی ارزان تر از فروشگاه های حضوری خریداری می کنید. فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس کاشان تا به امروز توانسته نقشه های متعددی را به شکل فرش گرد و بیضی، کناره فرش، پشتی 700 شانه و انواع فرش سفارشی در کنار فرش های استاندارد معمولی تولید کند.

برای دسترسی به جدیدترین مدل فرش 700 شانه ماشینی بر روی لینک یر کلیک کنید:

فرش 700 شانه

فرش 1000 شانه کاشان

امروزه میزان تولید فرش ماشینی 1000 شانه در کارخانه فرش کاشان نسبت به گذشته کاهش یافته که اصلی ترین عامل آن علاقه شرکت های فرش بافی به تولید فرش 1500 شانه تراکم 4500 بوده است.

البته کم شدن میزان تولید دلیلی بر ایراد در کیفیت فرش 1000 شانه تراکم 3000 نمی باشد چرا که میزان ضخامت این محصول، بافت ریز و دستباف گونه و مناسب بودن قیمت فرش دلایل گسترده ای برای جلب توجه خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان می باشد.

انواع فرش های 1000 شانه کاشان هم پاسخگوی نیاز آن دسته از افرادی می باشد که هدفشان از فرش به عنوان یک کفپوش نرم و گرم می باشد و هم نیاز افرادی که می خواهند با خرید یک فرش 10 رنگ جدید علاوه بر مزایای قبلی، دکوراسیون منزل خود را خاص و امروزی کنند. لینک به روزترین تصاویر فرش 1000 شانه تراکم 3000 به همراه مشخصات فنی با کلیک روی لینک زیر قابل دسترس می باشد:

فرش 1000 شانه

فرش های 1200 شانه تراکم 3600

انواع جدیدترین مدل های فرش 1200 شانه گل برجسته و ساده در کارخانه فرش کاشان با دستگاه HCPx2 و HCI تولید می شوند که یکی از برترین فرش های دستباف گونه ماشینی را تشکیل می دهند. از آن جایی که قیمت فرش ماشینی 1200 شانه در قیاس با فرش های معرفی شده قبلی بیشتر است می توانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه در هزینه های پرداختی خود صرفه جویی کنید. ضخامت خاب فرش 1200 شانه تراکم 3600 حدودا 7 میلی متر می باشد که در دسته فرش های نسبتا نازک قرار می گیرد و برای اماکن با پاخور بالا نمی توانند گزینه خیلی مناسبی باشند.

خرید مستقیم فرش از کارخانه

جدیدترین فرش کارخانه فرش کاشان

جدیدترین و به روزترین فرش تولید شده در کارخانه فرش ماشینی کاشان کدامند؟ اگر بخواهیم مدل های جدید فرش را بیان کنیم کار سختی در پیش داریم چرا که شرکت های مختلف تولیدی به طور متوسط هفته ای از یک نقشه جدید رونمایی می کنند اما اگر بخواهیم نگاهی به بافت فرش داشته باشم چندین کارخانه فرش کاشان با خریداری دستگاه پیشرفته HCIx3 تولید فرش 1500 شانه تراکم 4500 را به شکل انبوه شروع کرده اند.

این فرش که یک محصول متراکم و بسیار ریز بافت می باشد جدیدترین تولید شرکت های فرش بافی بوده که به دلیل قیمت بالای تمام شده آن، میزان استقبال آنچنان که باید از این محصول تا به امروز نشده است.

البته فروشگاه اینترنتی کارخانه فرش کاشان شرایط بسیار آسانی برای خرید مستقیم فرش از کارخانه فراهم ساخته تا خریداران فرش در سراسر کشور امکان این را داشته باشند تا فرش را ارزان تر از شهر فرش و نمایشگاه ها خریداری نمایند.

کارخانه فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر