09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 14 ارديبهشت 1401 در ساعت 12 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین قیمت فرش هفتصد شانه کاشان – خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه – بهترین مدل فرش ارزان قیمت – ارزان ترین فرش ماشینی درجه یک – فرش ماشینی 700 شانه اکریلیک.

در خرید جهیزیه و لوازم خانه، فرش یکی از اصلی ترین و گران ترین لوازم به شمار می رود و در ایران حساسیت زیادی نیز در انتخاب آن وجود دارد؛ کیفیت بافت فرش، رنگبندی، تراکم و نرمی و لطافت فرش همگی در هنگام خرید مورد توجه ویژه خریداران سخت پسند هستند، از طرفی بالا بودن قیمت فرش ماشینی در کشور سبب شده انتخاب برای افرادی که به دنبال فرش ماشینی ارزان قیمت هستند سخت ترر هم بشود، لذا فرش های با شانه و تراکم پایین تر که کیفیت بافت خوبی نیز داشته باشند بیش از سایر مدل های فرش ریزبافت مورد توجه خریدارانی می باشد که می خواهند بهترین قیمت فرش ماشینی ارزان تهیه کنند. و یا با خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه میخواهند با حداقل قیمت فرش دلخواه خورد را سفارش دهند.

انواع فرش ماشینی 700 شانه کاشان

یکی از محصولات ویژه ای که مشتریان به دنبال آن هستند و فروش بالایی در سایت های فروش آنلاین دارد، خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه است؛ این مدل فرش ماشینی علاوه بر داشتن تنوع در طرح و رنگ، با کیفیت های مختلفی نیز تولید می شود که این موضوع باعث شده بتوان آن را با قیمت های متفاوتی در بازار یافت و خریداری نمود. در زیر به طور کلی انواع مختلف فرش 700 شانه درجه یک کاشان را که امکان تولید دارد به مشتریان معرفی می کنیم و نحوه خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه به علاقه مندان شرح داده می شود.

ارزان ترین فرش 700 شانه

ارزان ترین فرش 700 شانه کاشان

اگر می خواهید ارزان ترین فرش 700 شانه کاشان را بیابید، بهترین انتخاب در بین محصولات مختلف فرش 700 شانه نخ ورژن است که تمامی مشخصات فرش 700 شانه اصل را دارد و تنها تفاوت آن این است که نخ مورد استفاده در بافت فرش ترکیب نخ اکریلیک و نخ پلی استر است که به آن نخ ورژن گفته می شود. توجه داشته باشید که نسبت ترکیب این دو نخ در شرکت های مختلف متفاوت بوده و فرش ماشینی ورژنی کیفیت بالایی درد که درصد استفاده از نخ اکریلیک در خاب آن بیشتر باشد و معمولا بهترین درصد آن 70 به 30 می باشد. خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه که با نخ ورژن تولید شده باشد در این سایت به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید کاتالوگ محصولات ورژن را در واتساپ از کارشناسان فروش دریافت نموده و طرح دلخواه خود را سفارش دهید و خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه را با حداقل قیمت اجام دهید.

قیمت فرش طرح 700 شانه اکریلیک

فرش طرح 700 شانه با تراکم 2100 یا 2400، در واقع یه فرش 700 شانه اصل نیست و تولید آن با دستگاه بافندگی انجام می شود که قبلا پانصد شانه بوده و در حال حاضر با بالا بردن تراکم بافت آن ظاهر و کیفیت آن به فرش 700 شانه نزدیک شده است. اما به دلیل اینکه از نخ اکریلیک اصل 100% در بافت آن استفاده شده است نسبت به فرش 700 شانه ورژن کیفیت بالا تر و قیمت بیشتری دارد و در عین حال قیمت آن نسبت به فرش 700 شانه اصل کمتر است. این محصول هم برای افرادی که می خواهند با قیمت ارزان خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه را انجام دهند گزینه مناسبی است و در سایت پرسان پارس مدل های متنوعی از این محصول برای عرضه به مشتریان وجود دارد.

قیمت فرش 700 شانه درب کارخانه

 خرید فرش 700 شانه تراکم 2250

 یکی دیگر از مدل های فرش 700 شانه ارزان قیمت درجه یک محصولاتی هستند که کاملا اصل و واقعی هستند و تنها تفاوتشان با فرش های دیگر در تراکم بافت طولی می باشد که با تراکم 2250 تولید شده اند، در حالی که فرش 700 شانه واقعی تراکم 2550 دارد. همین اختلاف در تراکم بافت طولی سبب شده قیمت فرش 700 شانه ارزان تر باشد و بسیاری از خریداران علاقه مند به خرید این مدل فرش ماشینی از کارخانه فرش کاشان باشند.

بهترین مدل فرش 700 شانه درجه یک کاشان

فرش 700 شانه تراکم 2550 بهترین و با کیفیت ترین مدل فرش ماشینی هفتصد شانه است که در کاشان توسط کارخانه های بزرگ و برتر تولید می شود و به دو دسته فرش هفتصد شانه ده رنگ و 8 رنگ تقسیم می شود و قاعدتا قیمت فرش 700 شانه 10 رنگ کمی بالاتر است و این اختلاف تنها در رنگ آمیزی محصولات بوده و از نظر کیفیت بافت و نوع نخ تفاوتب بیت فرش هشت رنگ و 10 رنگ وجود ندارد.

قیمت فرش 700 شانه دستباف گونه اصل کمی بالاتر از محصولات معرفی شده در بالا است، اما با خرید مستقیم فرش 700 شانه از کارخانه بافنده آن در کاشان بدون واسطه می توانید این محصول زیبا و با کیفیت را با حداقل قیمت سفارش دهید. نمونه های کامل این محصولات نیز در سایت قرار داده شده، همچنین از طریق واتساپ نیز می توانید کاتالوگ بهترین مدل فرش 700 شانه کاشان را دریافت نموده و یا یک طرح و نقشه خاص را که به دنبال آن هستید را برای کارشناسان ارسال نموده و استعلام موجود آن نقشه یا مدل های مشابه آن را بگیرید.

بهترین مدل فرش 700 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر