09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 خرداد 1400 در ساعت 12 : 10 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 700 شانه درجه یک کاشان – فرش 700 شانه واقعی اصل – فرش ماشینی دستباف گونه – فروش مستقیم فرش 700 شانه – کارخانه فرش ماشینی – فروش آنلاین فرش.

در بین انواع فرش ماشینی که در کاشان توسط شرکت های مختلف تولید شده و در فروش مستقیم فرش به خریداران معرفی می شود، فرش 700 شانه درجه یک که بافت واقعی شونهر یا HCP بلژیک را دارد، از بهترین و پرفروش ترین مدل فرش ماشینی شناخته شده و با داشتن تراکم مناسب، قیمت خوب، تنوع بالا در طرح و رنگ و ماندگاری و دوام بالا توانسته نظر اکثر خریداران را به خود جلب نماید.

خریدارانی که برای تهیه فرش ماشینی در نمایشگاه ها حضور می یابند با مقایسه فرش های مختلف از نظر ظاهری، مقاومت و قیمت معمولا به این نتیجه می رسند که به جای خرید فرش 1500 شانه یا 1200 شانه که ظاهر زیبا اما دوام و ماندگاری کمتری دارند و در عین حال نازک نیز هستند، فرش هزار شانه خوب یا فرش 700 شانه درجه یک را خریداری نمایند که با صرف هزینه کمتر بتوانند محصول با دوام تر و ارزان تری بخرند.

در واقع بالا رفتن شانه و تراکم در فرش ماشینی به معنی بهبود کیفیت آن در شانه و تراکم های بالا نیست و تنها ظرافت الیاف بیشتر شده و رخ و زیبایی فرش بیشتر می شود. این موضوع تنها در فرش ها با شانه و تراکم پایین صادق است برای مثال ماندگاری و دوام فرش 500 شانه و فرش 440 شانه نسبت به فرش 700 شانه دستباف گونه و فرش 1000 شانه قطعا کمتر است. اما فرش 1500 شانه با وجود داشتن شانه و تراکم بالاتر دوام و ماندگاری کمتری نسبت به فرش 700 شانه درجه یک یا فرش هزار شانه دارد و تنها تفاوتش در زیبایی ظاهری بیشتر آن است.

فرش 700 شانه درجه یک

ویژگی فرش 700 شانه درجه یک کاشان

توجه داشته باشید آنجه در فروش مستقیم فرش 700 شانه در سایت های مختلف ارائه می شود لزوما فرش درجه یک نیست و باید مشخصات فنی یک فرش به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان آن در در گروه فرش های ماشینی خوب قرار داد. در مورد فرش هفتصد شانه دستباف گونه خوب آنچه باید خریداران مد نظر داشته باشند این است که تراکم فرش 700 شانه درجه یک 2550 است و فرش هایی با تراکم 2250، 2100 و 2400 در واقع فرش هفتصد شانه اصل نیستند، نکته مهم دیگر نوع بافت فرش ماشینی است که بر روی دوام و ماندگاری فرش تاثیر مستقیم دارد، فرش 700 شانه درجه یک واقعی با دستگاه HCP بلژیگ یا شونهر آلمان تولید می شود و سایر فرش هایی که با دستگاه های متفرقه نظیر دستگاه های تبدیلی، تکسیما و... تولید می شوند نمی توانند در فروش مستقیم فرش 700 شانه درجه یک و خوب دستباف گونه قرار بگیرند.

رنگ فرش 700 شانه دستباف گونه خوب

نکته مهم دیگر در انتخاب و خرید فرش 700 شانه دستباف گونه خوب رنگ آن می باشد، به طور کلی فرش های هفتصد شانه کاشان از نظر رنگ آمیزی به دو دسته فرش 700 شانه 10 رنگ و فرش هفتصد شانه 8 رنگ تقسیم شده اند. فرش های 700 شانه ده رنگ قطعا اصل و درجه یک هستند زیرا تنها دستگاه های بافندگی HCP و شونهر قابلیت این را دارند که به صورت ده رنگ تولید شوند. اما هشت رنگ بودن فرش ماشینی 700 شانه به تنهایی نمی تواند نشان دهنده این باشد که این فرش اصل و درجه یک نیست؛ زیرا شرکت های زیادی هستند که فرش 700 شانه درجه یک اصل با تراکم 2550 را به صورت 8 رنگ تولید می کنند و حتی برخی از طرح ها هستند که به دلیل داشتن طرح ساده بافتشان به صورت 8 رنگ زیباتر نیز می شود.

بنابراین در خرید فرش 700 شانه 10 رنگ خیال شما از جهت اصل بودن فرش راحت است اما در خرید فرش 700 شانه 8 رنگ باید دقت کنید و سایر ویژگی های فرش را نیز مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که یک فرش 700 شانه درجه یک خوب و با کیفیت خریداری می کنید.

فرش 700 شانه دستباف گونه

فروش مستقیم فرش 700 شانه دستباف گونه

در کارخانه های فرش ماشینی کاشان تولیدات زیادی اعم از فرش های با شانه و تراکم پایین تا بالا، گلیم فرش، گبه و... وجود دارد، اگر قصد شما خرید فرش 700 شانه دستباف گونه خوب و با کیفیت است و در مورد مشخصات فنی این محصول اطلاعات کاملی ندارید، برای اینکه بتوانید یک فرش اصل و درجه یک سفارش دهید بهترین راه این است که مجموعه های معتبر و با سابقه طولانی را در زمینه فروش مستقیم فرش 700 شانه درجه یک انتخاب کنید که مشتری مدار بوده و محصولات اصل و خوب را به مشتریان خود پیشنهاد می دهند.

در مجموعه پرسان پارس فروش مستقیم فرش 700 شانه دستباف گونه، فرش 1000 شانه خوب، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه ظریف تنها شامل بهترین محصولات کارخانه های بزرگ و برجسته کاشان می شود و هر محصول از هر برند متفرقه ای به مشتری پیشنهاد نمی شود، بلکه قبل از ارائه طرح ها به خریداران کیفیت محصولات، اصل بودن و مناسب بودن قیمت فرش درب کارخانه مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته و سپس به خریداران معرفی می شود.

فروش مستقیم فرش ماشینی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر