09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 30 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چهره شخصی شما – تبدیل عکس به تابلو فرش پرتره – تابلو فرش سفارشی هدیه – تابلو فرش عکس ارزان قیمت – بافت تابلو فرش عکسی – چاپ عکس روی تابلو فرش.

بافت تابلو فرش تصویری از عکس شخصی و چاپ عکس روی فرش از محبوب ترین محصولات شرکت فرش و تابلو فرش پرسان پارس محسوب می شود که به دلیل داشتن کیفیت بالا، ظاهر زیبا و قیمت مناسب همواره نظر مثبت خریداران را جلب نموده است. تبدیل عکس به تابلو فرش یک مهارت و تخصص است که به کسب تجربه و در گذر زمان به دست می آید همین موضوع سبب شده تا شرکت های کهنه کار در حوزه تابلو فرش سفارشی عکس شخصی موفق تر بوده و با تجربه و مهارتی که دارند بتوانند محصولاتی تولید کنند که رضایت تمامی مشتریان را جلب نماید.

ویژگی تابلو فرش عکس شخصی خوب

هر خریداری انتظار دارد یک تابلو فرش زیبا، با ظاهری دستباف گونه و رنگ آمیزی طبیعی خریداری کند در عین حال قیمت تابلو فرش عکس شخصی یکی از مهمترین عواملی است که یک خریدار را ترغیب به خرید نموده یا از خرید باز می دارد. قیمت تابلو فرش چهره در سایت های مختلف قرار داده می شود و تنوع قیمتی زیادی بین محصولات ارائه شده توسط شرکت های مختلف وجود دارد، لذا اگر بخواهید یک تابلو فرش خوب و با کیفیت خریداری کنید، باید توجه داشته باشید که قیمت نباید به تنهایی معیار انتخاب تابلو فرش باشد.

عوامل متعددی در کیفیت و قیمت تابلو فرش عکس شخصی موثر هستند که یک خریدار باید همه این عوامل را در نظر گرفته و سپس اقدام به انتخاب و خرید تابلو فرش مورد نظرش نمایید.

تابلو فرش عکس شخصی

بهترین تابلو فرش سفارشی عکس شما

بهترین تابلو فرش سفارشی را می توان به راحتی از روی ظاهر آن نیز تشخیص داد، ابتدا باید انتخاب کنید که تابلو فرش سفارشی عکس شخصی که می خواهید خرید نمایید چاپی باشد یا بافتی، هر کدا میک از این دو مدل ویزگی های به خصوصی دارند که خریدار بر اساس همین ویزگی ها باید تصمیم بگیرد که کدام یک را انتخاب کند.

به صورت کلی اگر بخواهیم ویژگی های این دو مدل را در خرید تابلو فرش چهره را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که محبوبیت تابلو فرش چاپی نسبت به بافت تابلو فرش عکس شما بیشتر است، یعنی بیشتر خریداران با توجه به ویژگی های ظاهری، قیمت تابلو فرش عکسی و زمان تهیه سفارش تابلو فرش سفارشی هدیه تابلو فرش چاپی چهره را ترجیح می دهند؛ زیرا تابلو فرش سفارشی چهره با ظاهر دستباف گونه با رنگ آمیزی زیبا و کامل دارد، سزرعت تولید آن بالا است و در عین حال قیمت تابلو فرش سفارشی هدیه که چاپی باشد تقریبا نصف قیمت یک تابلو فرش بافتی است.

تابلو فرش سفارشی عکس

خرید آنلاین تابلو فرش عکس چاپی یا بافتی چهره

هر دو مدل تابلو فرش چهره بافت و تابلو فرش چاپی عکس شخصی در گالری فرش پرسان پارس امکان سفارش دارند. برای خرید آنلاین تابلو فرش عکس چهره خودتان لازم است ابتدا یک عکس با کیفیت بالا بالا و رزولوشن خوب از خودتان تهیه کنید و از طریق واتساپ یا دسگر شبکه های اجتماعی برای مشاورین ما ارسال نموده و پس از اینکه عکس ارسال شده توسط شما تایید شد، لیست قیمت تابلو فرش عکس شخصی بر اساس ابعاد مختلف برای شما ارسال می شود و می توانید از همین طریق سفارش خود را ثبت نموده و مراحل بعدی انجام سفارش شما تکمیل شده و در نهایت در مدت زمان کوتاهی تابلو فرش آماده شده را درب منزل با ارسال رایگان دریافت خواهید نمود.

تابلو فرش عکس خانوادگی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر