09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 7 خرداد 1398 در ساعت 10 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید فرش 1200 شانه در کاشان انجام می شود و پخش مستقیم انواع این محصول از به قیمت درب کارخانه توسط مجموعه پرسان پارس صورت می گیرد.

صنعت فرش حوزه وسیعی از اقتصاد و را در کشور و به خصوص استان اصفهان را شامل می شود. بیشترین تعداد واحد تولید فرش ماشینی ایران در کاشان می باشد و انواع کفپوش های ماشینی از فرش و تابلو فرش ماشینی گرفته تا گلیم و گبه و پشتی فرش دیواری در کارخانه فرش ماشینی کاشان توسط برندهای مختلف تولید می شود. وجود تعداد زیادی تولید کننده فرش در ایران و خصوصا کاشان باعث شده تا برای هر محصولی تنوع در طرح و رنگ و قیمت وجود داشته باشد و خریداران هر سبک از فرش ماشینی را که مد نظرشان باشد، بتوانند در طراحی های مختلف و با رنگبندی گوناگون مشاهده کنند. برای مثال فرش 1200 شانه به دو شکل تولید می شود: فرش 1200 شانه گل برجسته یا هایبالک و فرش 1200 شانه معمولی که در زیر مشخصات فنی و ظاهری هر کدام به تفصیل بیان می شود.

فرش 1200 شانه گل برجسته یا هایبالک کاشان

فرش گل برجسته مدت کوتاهی است که به صنعت فرش ماشینی کشور وارد شده و هدف از بافت آن ایجاد تحول و نوآوری در تولید فرش می باشد. فرش های ساده کلاسیک در رقابت به فرش های زیبای خارجی نظیر فرش ترک کم کم محبوبیتشان در حال کاهش بوده و تولید کننده ها در جهت تامین نیاز مشتریان جدید اقدام به تولید طرح های متفاوت و فرش هایی متناسب با ذائقه مشتریان جدید نموده اند. در بازار امروز فرش هایی که ظاهر زیباتر و رنگ آمیزی سرد و ملایم داشته باشند محبوب تر از فرش های با رنگ جذاب و گرم هستند. لذا فرش 1200 شانه گل برجسته که در برخی از کارخانه های فرش ماشینی تولید می شود هم به همین ترتیب دارای رنگ های خنثی و طرح های ساده است. گل برجسته شدن فرش هم در جهت زیباتر شدن ظاهر این فرش ها می باشد؛ زیرا استفاده از رنگ های کاملا ملایم فرش را بی روح می کند و برجسته نمودن آن باعث می شود جلوه و نمای بیشتری داشته باشند. فرش هایبالک در واقع دارای یک یا دو نخ با جنس متفاوت است که حین فرآیند هیت ست شدن آن نخ ها کاهش طول خاب داشته و باعث گل برجسته شدن نقشه فرش می شود.

فرش 1200 شانه گل برجسته

فرش 1200 شانه کلاسیک ماشینی

فرش 1200 شانه که تا به امروز تولید می شده است تماما با طرح های کلاسیک رایج بافت می شود که همه این مدل طرح فرش ماشینی را دیده اند و مورد پسند اکثریت خریداران می باشد. در فرش های معمولی 1200 شانه ترکیب رنگ های تیره و روشن و گرم و سرد در کنار هم می باشد و تنها شامل فرش هایی با رنگ خنثی یا برعکس رنگ های گرم و جذاب نمی باشد. این امر باعث شده همواره بخش اعظم خریداران به تمایل به خرید این فرش ها داشته باشند. به خصوص که برخی از افراد گل برجسته شدن فرش را نمی پسندند چرا که لطافت و نرمی فرش و پاخور بهتر آن برایشان در اولویت می باشد.

خرید اینترنتی فرش 1200 شانه به قیمت کارخانه

خرید فرش عمدتا در سال های قبل به صورت نمایشگاهی انجام می شد. اما امروزه مانند هر محصول دیگر فرش هم در حوزه فروش اینترنتی مورد توجه خریداران قرار گرفته است و افراد زیادی به جای خرید فرش با قیمت بالا از نمایشگاه های فرش ترجیح می دهند از طریق سایت های معتبر اینترنتی اقدام به خرید آنلاین فرش ماشینی به صورت مستقیم از خود کارخانه فرش نمایند، به خصوص قیمت فرش 1200 شانه هم که بالا است و خود یک محصول گران قیمت به شمار می رود و تنوع آن در بازار هرچقدر هم باشد، به تنوع محصولات ارائه شده در سایت فرش نیست. در خرید اینترنتی فرش 1200 شانه می توان صدها طرح و نقشه را در زمینه رنگ های مختلف مشاهده نمود و مناسب ترین نقشه را با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب کرد. لذا خریداران جدید تمایل بیشتری به این نحوه خرید دارند، به خصوص که سایت های معتبر امکان خرید مستقیم از درب کارخانه را برای خرید فرش با قیمت ارزان فراهم نموده اند.

فرش 1200 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر