09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 آبان 1398 در ساعت 17 : 38 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین انواع فرش 1200 شانه و فرش 1000 شانه درجه یک تولید کارخانه فرش کاشان را با خرید اینترنتی فرش بدون واسطه با قیمت نازل و کیفیت بالا می توانید تهیه کنید.

فرش هایی که دارای شانه و تراکم بالا هستند و از سوی دیگر کارخانه یافنده آن هم از لحاظ اعتبار و تجربه برتر از سایرین باشد، قطعا تولیدات با کیفیت و شناخته شده ای خواهند بود. وقتی شما با مشخصات فنی یک فرش آشنا باشید و بهترین محصولات کشور را بشناسید، بهترین راه خرید برای شما خرید اینترنتی فرش خواهد بود، زیرا سایت های معتبر مشخصات کامل محصولاتشان را در اختیار خریداران قرار می دهند و خریدار با بررسی تمامی مشخصات ارائه شده در فرش ماشینی می تواند برند و طرح دلخواهش را برای خرید اینترنتی فرش انتخاب نموده و با این روش خرید بتواند ارزان تر از نمایشگاه های موجود در سطح شهر خود و بدون هیچ واسطه ای اقدام به خرید فرش ماشینی دلخواهش نماید.

فرش 1200 شانه به خصوص مدل فرش گل برجسته یا هایبالک آن، یک مدل فرش گران قیمت در بین انواع فرش ماشینی است و ریزبافت بودن و تراکم بالا موجب زیبایی ظاهری و دوام بالای فرش شده است. این ویژگی ها در این فرش باعث شده تا طرفداران زیادی هم داشته باشد که به علت اینکه قیمت فرش 1200 شانه بالا است عمدتا منصرف شده و سراغ فرش های ارزان تر می روند. در خرید اینترنتی فرش 1200 شانه قیمت این فرش بسیار مناسب تر از بازار می شود و خریداران علاقه مند و طرفداران آن، به تهیه این فرش به این روش تمایل زیادی نشان می دهند.

خرید اینترنتی فرش 12 متری کاشان

یکی از راحت ترین محصولات برای خرید اینترنتی فرش 1200 شانه ماشینی، فرش 12 متری است، زیرا این سایز، استاندارد ترین و پرفروش ترین مدل فرش ماشینی است که تمامی طرح های فرش، این سایز را دارند و در بسیاری از موارد حتی لازم نیست خریدار منتظر شود تا فرش بافته شود، چرا که ابعاد پرفروش عمدتا در انبار کارخانه موجود هستند و نیاز به انتظار برای بافت فرش وجود ندارد. از سوی دیگر استاندارد ترین اندازه فرش ماشینی، فرش 12 متری است که طرح اولیه فرش، به صورت 12 متری اجرا شده و بقیه اندازه های فرش شامل فرش 4 متری، فرش 6 متری و فرش 9 متری بر اساس نقشه اولیه که همان فرش 12 متری است طراحی می شوند.

لذا زیبایی و رخ فرش 12 متری بهتر از سایر ابعاد می باشد. البته باید شما فضای کافی هم برای پهن کردن این فرش داشته باشید. زیرا بسیاری از خانه های جدید اپارتمانی که کوچک هستند، معمولا یک یا دو تخته فرش 9 متری برایشان مناسب تر است. از آنجایی که فرش 12 متری در شانه و تراکم مختلف از فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی گرفته تا فرش 1000 شانه، فرش 1500 شانه و دیگر تولیدات، همواره در خط تولید وجود دارد، خرید اینترنتی فرش 1200 شانه 12 متری هم راحت تر بوده و معمولا پس از سفارش در مدت زمان کوتاهی تولید و ارسال آن به درب منزل خریدار انجام می شود.

قیمت خرید اینترنتی فرش 1200 شانه برای سایز های استاندارد به صورت زیر است:

  • قیمت فرش 1200 شانه 12 متری: سه میلیون و ششصد هزار تومان
  • قیمت فرش 1200 شانه 9 متری: دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان

فرش 1200 شانه 12 متری

خرید اینترنتی فرش ماشینی 500 شانه

علاوه بر خرید اینترنتی فرش 1200 شانه یکی از انواع فرش ماشینی که فروش اینترنتی بالایی دارد، فرش های ارزان قیمت می باشند، این محصولات به علت محدودیت فروش در بازار، عمدتا کمتر هم در بازار عرضه می شوند وخریداران این محصولات برای یافتن طرح و نقشه دلخواهشان دچار مشکل می شوند. بهترین روش یافتن چنین فرش هایی خرید اینترنتی فرش 500 شانه است در این حالت شما می توانید تعداد زیادی طرح و نقشه از محصولات فرش ماشینی 500 شانه را مشاهده نمایید و بهترین تولیدات برند های سازنده این محصول را سفارش داده و با قیمت درب کارخانه و به سرعت تحویل بگیرید. فرش ارزان قیمت شامل فرش 440 شانه، فرش 500 شانه و فرش طرح 700 شانه می شود و با توجه به بودجه ای که دارید می توانید یکی از این مدل های فرش را برای خرید انتخاب نموده و نمونه طرح ها را از کارشناسان جهت خرید اینترنتی فرش ها دریافت کنید.

فرش 1200 شانه جدید

فروش اینترنتی فرش 700 شانه

فرش 700 شانه رایج ترین مدل فرش ماشینی موجود در بازار است که نمی توان یک فرش فروشی و حتی مغازه کوچک عرضه فرش را پیدا کرد که این مدل فرش را در موجود نداشته باشد. تقریبا 90 درصد کارخانه های فرش دستگاه بافت فرش 700 شانه کاشان را دارند و این امر باعث شده تنوع بسیار خوبی در تولیدات فرش 700 شانه وجود داشته باشد و خریداران به راحتی بتوانند طرح فرش دلخواه خود را از بین فرش های 700 شانه بیابند. مزیت خرید این فرش ماشینی این است که، جنس نخ اکریلیک هیت ست شده در بافت آن موجب شده تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد و در عین حال پرزدهی فرش هم به حداقل برسد، از سوی دیگر شانه و تراکم متوسطی که دارد موجب متعادل شدن قیمت آن شده و اکثر خریداران که قیمت و کیفیت فرش برایشان اهمیت دارد از مشتریان این فرش باشند. در فروش اینترنتی فرش 700 شانه هم قیمت تمام شده آن به حداقل می رسد چرا که هزینه های جانبی به علت ارسال مستقیم و بی واسطه از خود کارخانه حذف می شود و شما فقط قیمت خود فرش را پرداخت می کنید.

فرش 1200 شانه افشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر