09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 بهمن 1397 در ساعت 12 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

خرید مستقیم فرش سابلیمیشن سفید از کارخانه فرش کاشان به صورت مستقیم بدون واسطه به صورت آماده در سایزهای مختلف و با ریشه گره دار خوب را می توانید از طریق سایت پرسان پارس انجام دهید.

دستگاه سابلیمشن یکی از مرسوم ترین و رایج ترین دستگاه های مخصوص چاپ است که در سال های اخیر استفاده از آن برای چاپ تابلو فرش و تولید فرش و تابلو فرش چاپی باب شده است. افراد زیادی در کشور هستند که در حوزه چاپ انواع محصولات فعالیت دارند و این دستگاه را در اختیار دارند و با تهیه فرش سابلیمیشن خام سفید برای چاپ می توانند تولید تابلو فرش چاپی را هم در کنار سایر محصولاتشان داشته باشند. فرش سابلیمشن سفید خام انواع مختلفی دارد که ممکن است هر کدامشان با یک دستگاه به خصوصی چاپ بهتری را حاصل ند. لذا مشتریان تابلو فرش خام سفید لازم است ابتدا از هر مجموعه ای که قصد خرید فرش خام دارند، یک یا چند نمونه برای تست تهیه نموده و پس از اینکه نسبت به کیفیت چاپ فرش اطمینان پیدا کردند برای خرید فرش سابلیمیشن اقدام کنند.

انواع فرش سابلیمیشن برای چاپ

فرش خام با نخ های مختلفی تولید می شود که معروف ترینشان به شرح زیر می باشد:

  • فرش خام پلی استر یا فرش ابریشمی سفید
  • فرش خام اکریلیک

تجربه ما و همکاران ما در حوزه چاپ عکس روی فرش نشان داده است که تولید تابلو فرش چاپی با دستگاه سابلیمیشن حرارتی با فرش خام پلی استر بهتر جواب می دهد و محصول با کیفیت تر و زیباتری تولید می شود. اما فرش خام اکریلیک در چاپ سابلیمیشن قدرت جذب کمتری دارد و این مدل فرش خام بهتر است برای چاپ فرش با دستگاه فلت بد استفاده شود. اما در حالت کلی همیشه برای خرید فرش خام ابتدا نمونه تهیه نمایید و پس از اطمینان از اینکه تست چاپ آن با دستگاه چاپ شما موفقیت آمیز بوده باشد سفارشتان را در تیراژ بالا دهید.

فرش سابلیمیشن

فرش سابلیمیشن پلی استر کاشان

فرش خامی که برای چاپ سابلیمیشن به کار می رود حتما می بایست پلی استر یا همان فرش خام ابریشمی باشد. چرا که تعداد بیشمار تست چاپ انجام شده با دستگاه های مختلف چاپ سابلیمیشن نشان داده است که این جنس نخ برای تولید تابلو فرش چاپی چهره مناسب تر است. اما فرش پلی استر هم انواع مختلفی دارد و ممکن است شما نمونه فرش خامی تحت عنوان فرش پلی استر سفید خریداری کنید و باز هم چاپ فرش مناسب نباشد. در این صورت اگر تنظیم دمای دستگاه، مدت زمان فرآیند چاپ و سایر عوامل تاثیر گذار در کیفیت چاپ را به دقت بررسی کرده اید و باز هم نتیجه چاپ مطلوب نبوده است بهتر است یک نمونه فرش خام با جنس دیگر تهیه نموده و کار چاپ را تکرار کنید.

فرش سابلیمیشن خام مجموعه پرسان پارس در اکثر شهرهای کشور با دستگاه های سابلیمیشن مختلف توسط همکارانی که با این مجموعه همکاری می کنند، خریداری و تست شده و بیش از 90 درصد خریداران از تست چاپ آن راضی بوده و اکثر سفارشات فرش سابلیمیشن خام کشور از طریق این مجموعه انجام شده و توزیع فرش خام به صورت گسترده در این مجموعه انجام می شود.

فرش سابلیمیشن

ارسال نظر
حمید رضا فلاح :
0 0
سلام .ممنون بابت اطلاعات بارگذاری شده .امکان دارد مشخصات بیشتری از فرش سابلیمیشن از نظر ثبات شستشو . و سایش و غیره برای من اعلام فرمایید .و همچنین تراکم بافت این فرش چند باید باشد
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام برای دریافت اطلاعات کامل این محصول در واتساپ با مشاورین ما در ارتباط باشید: 09124602254
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر