09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 1 آبان 1398 در ساعت 12 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین مدل فرش ماشینی کاشان را در طرح و رنگ سفارشی و با بهترین کیفیت و ضمانت تولید می توانید بی واسطه از کارخانه فرش به صورت خرید آنلاین فرش تهیه نمایید.

فرش ماشینی یک صنعت بزرگ و پیشرفته در کشور ما می باشد که با تلاش و همت افراد زیادی این صنعت به این درجه از پیشرفت رسیده است. بیشترین تعداد کارخانه فرش ماشینی ایران در استان اصفهان و به صورت مشخص تر در چند شهرک صنعتی واقع در کاشان فعال هستند که توانسته اند تمامی نیاز فرش در کشور را تولید نموده و همچنین صادرات زیادی هم از این محصول به کشورهای مختلف داشته باشند. این موفقیت امری نیست که به یکباره به دست آمده باشد و برای آن سال های سال زحمت کشیده شده و برندهای بزرگی ایجاد شده و پیشرفت کرده اند که امروز با تولیدات خوب و مرغوب این برندها توانسته ایم توجه جهانیان را به فرش ایرانی معطوف نماییم.

فرش کاشان بزرگترین مرکز تولید فرش ماشینی

فرش ماشینی انواع مختلفی دارد و معمولا دسته بندی فرش ها هم بر اساس شانه و تراکم تولیدی و همچنین جنس خاب فرش تعیین می گردد. در تولیدات کارخانه فرش کاشان شما می توانید بیشترین تنوع را در طراحی فر برای هر شانه و تراکم مشاهده کنید. همچنین علاوه بر فرش ماشینی که مصرف اصلی مردم در خانه هایشان است، انواع گلیم فرش و گبه سنتی، گلیم ماشینی، تابلو فرش و پشتی و مدل های متفاوت از فرش فانتزی هم تولید می شود تا به صورت کلی فرش کاشان تامین کننده نیاز مردم به هر نوع کفپوشی باشد. قیمت فرش کاشان هم به نسبت تولیدات کارخانه های دیگر مناسب تر بوده و در صورت خرید آنلاین فرش کاشان این قیمت ها بسیار مناسب تر می شود. زیرا خرید بی واسطه فرش از کارخانه به صورت مستقیم باعث شده تا هزینه های اضافی که خریدار متحمل پرداخت آن می شود حذف شده و با خرید آنلاین فرش کاشان کمترین قیمت را برای هر فرشی پرداخت نماید.

فرش ماشینی افشان

ویژگی فرش ماشینی دستباف گونه کاشان

برای هر خریداری ظاهر و زیبایی فرش اولویت اصلی در انتخاب می باشد و پس از انتخاب طرح و نقشه فرش کیفیت و ماندگاری فرش از سوی خریدار مورد بررسی قرار می گیرد. خریدارانی که اطلاعات کافی در مورد انواع فرش ها و جنبه تخصصی کیفیت هر محصول ندارند، می توانند از مشاورین مجموعه فرش پرسان پارس در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنند؛ زیرا خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان بدون دیدن و بازدید فرش برای بسیار از مشتریان سخت است. در صورتی که مشاوره هم نتوانست خیال شما را از بابت کیفیت تولیدات فرش کاشان راحت کند، می توانید با مراجعه حضوری به نمایشگاه های فرش ماشینی و بازدید مدل های متفاوت فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه با انواع این فرش ها از نزدیک آشنا شده و تفاوت بینشان را هم بررسی کنید و سپس برای انتخاب فرش مناسب در حالت خرید آنلاین فرش ماشینی اقدام کنید. برای مثال فرش 1200 شانه گران قیمت تر است و همچنین نوع بافت آن به صورتی است که نازک تر از فرش 700 شانه می باشد و اگر خریداری بخواهد یک فرش با خاب بیشتر تهیه کند. انتخاب فرش 700 شانه کاشان یا فرش 1000 شانه برایش می بایست در اولویت باشد.

  • قیمت فرش 12 متری 1000 شانه: 3.050.000 تومان
  • قیمت فرش 9 متری: 2.350.000 تومان
  • قیمت فرش 1000 شانه 6 متری: 1.550.000 تومان

مشاهده انواع فرش ماشینی کاشان

مدل های جدید و متفاوت زیادی از فرش ماشینی وجود دارد که در این سایت تلاش ما این است که بهترین و جدیدترین شان را به شما معرفی کنیم. با کلیک بر روی تصویری که در زیر ارائه شده است شما به گالری محصولات هدایت می شوید و می توانید با انواع مدل ها و رنگ های مختلف فرش ماشینی جدید که در حال حاضر تولید می شود آشنا شده و بهترین و جدیدترین مدل فرش کاشان را برای منزل خود انتخاب کنید. پس از انتخاب طرح و نقشه فرش دلخواه خود جهت خرید آنلاین فرش ماشینی می توانید با شماره های ارائه شده در سایت ارتباط گرفته و جهت سفارش فرش دلخواه خود در ابعاد و تعداد مورد نظرتان اقدام نمایید.

فرش ماشینی

درصد رضایت مشتری از خرید آنلاین فرش ماشینی

از آنجایی که همواره خود فرش از عکسش زیباتر و جذاب تر است، خرید آنلاین فرش ماشینی هم برای خریداران راحتتر است. به خصوص که در این سایت تلاش شده اکثر عکس ها از نمونه بافته شده و آماده خود فرش باشد. از سوی دیگر فرش ماشینی رنگبندی مشخص و ثابتی دارد که هر کارخانه در طی تولید یک نقشه خود تا چند سال رنگ بندی و ظاهر طراحی فرش را حفظ نموده و تغییری در آن ایجاد نمی کند. در صورتی که یک فرش دستباف اگر توسط دو فرد مختلف بافته شود قطعا تفاوت های ظاهری زیادی بین این فرش ها به علت وجود خطای انسانی وجود دارد. اما فرش ماشینی این مشکلات را نداشته و هر طرحی در بافت به همان صورت و حتی بهتر از آن تولید می شود. در زیر درصد رضایت مشتریان در خرید آنلاین فرش ماشینی کاشان مشخص شده است.

خرید آنلاین فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
3 / 10
از 2 کاربر