09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 6 بهمن 1401 در ساعت 11 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1200 شانه نکین ثریا مشهد، قیمت فرش در کارخانه بزرگ کاشان، معرفی مشخصات فرش 700 شانه نکین ثریا، بهترین مدل فرش های دستباف گونه ایرانی.

شرکت های بزرگ و به نام تولید کننده فرش ماشینی در این مجموعه به خریداران فرش معرفی می شود. این کارخانه های بزرگ، فرش هایی با کیفیت بالا، طرح های جدید که توسط بهترین طراحان فرش طراحی شده اند و رنگ بندی هایی زیبا و چشم نواز تولید می کنند که در بازار فرش مورد توجه و استقبال خریداران مختلف قرار می گیرد. به همین دلیل فروشنده های فرش هم تلاش می کنند محصولات این برند ها را در نمایشگاه های خود عرضه کنند تا بتوانند با جلب نظر مشتریان بیشتر، فروششان را افزایش دهند.

شرکت فرش نگین ثریا مشهد

شرکت فرش نگین ثریا مشهد از بزرگترین تولید کننده های انواع فرش ماشینی ایرانی در کاشان است که در شهرک صنعتی راوند کاشان فعالیت دارد و چند دهه از تولید محصولات این برند در کشور می گذرد و امتحان خود را نزد مشتریان پس داده است؛ کیفیت، دوام و ماندگاری محصولات این شرکت زبانزد خریدارانی است که نسبت به فرش شناخت و اطلاعات کافی دارند.

همچنین افرادی که در حوزه صادرات فرش ماشینی فعالیت دارند و می خواهد یک برند معتبر را برای خرید انتخاب کنند که محصولاتش دارای ضمانت کیفیت خوب، گواهینامه استاندارد و طرح های متنوع می باشد. اگر بخواهیم محصولات تولیدی شرکت فرش نگین ثریا مشهد کاشان را تقسیم بندی کنیم این تقسیم بندی کامل ترین آن خواهد بود که معرف تمام محصولات آن می باشد:

  • فرش 700 شانه تراکم 2550 10 رنگ
  • فرش 700 شانه 8 رنگ برجسته
  • فرش 1200 شانه تراکم 3600

فرش نگین ثریا مشهد

خرید اینترنتی فرش نگین ثریا مشهد

این کارخانه بزرگ فرش ماشینی با نام تجاری فرش زاگرس در بازار شناخته شده و محصولاتش به مشتریان معرفی می شود، همانطور که مشخص شد محصولات این شرکت شامل فرش های 700 شانه 10 رنگ با طرح های کلاسیک زیبا، فرش های هفتصد شانه برجسته با رنگ های لایت و فرش های 1200 شانه برجسته هایبالک می شود. برای خرید هر کدام یک از محصولات این شرکت می توانید در واتساپ یا دیگر شبکه های اجتماعی ما از مشاورین در خواست نمایید تا نمونه تولیدات و عکس بافته شده هر یک از محصولات را برای شما ارسال کنند تا به راحتی بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

پس از انتخاب فرش ماشینی دلخواهتان می توانید سفارش خریدتان را نیز همانجا ثبت نمایید، معمولا سفارشات بین 8 الی 12 روز کاری آماده و برای خریداران مختلف از شهر های سراسر کشور ارسال می شود. سایز های استاندارد فرش ماشینی شامل فرش 12 متری، فرش ماشینی 9 متری و فرش 6 و 4 متری است، کناره فرش از هر طرح و یا پادری ها به صورت جفتی امکان بافت دارند.

فرش نگین ثریا مشهد

قیمت انواع فرش در کارخانه

شرکت فرش نگین ثریا مشهد فرش هایی با کیفیت درجه یک دارد که با بهترین الیاف اکریلیک و با دستگاه بافندگی درجه یک و جدید تولید می شوند، قیمت این محصولات در بازار بالا است و افرادی که می خواهدن با کمترین قیمت ممکن این فرش های زیبا را از کارخانه بافنده آن سفارش دهند می توانند با انتخاب نقشه و ارسال آن برای مشاورین سایت قیمت فرش درب کارخانه را دریافت نموده و با کمترین قیمت ممکن سفارش خرید خود را به کارخانه فرش کاشان ارائه دهند.

قیمت فرش درب کارخانه کاشان

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر