09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 دی 1397 در ساعت 11 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 700 شانه کاشان با تراکم 2550 و تراکم 3000 جزء فرش ماشینی ارزان و مرغوب کارخانه فرش ماشینی به شمار می رود که به صورت بدون واسطه از این سایت عرضه می شود.

انتخاب و خرید یک فرش ماشینی خوب برای منزل مستلزم این است که انواع فرش ماشینی که در حال حاضر تولید می شود را بشناسید و بتوانید تفاوت میان انواع فرش تولیدی را تشخیص دهید. فرش 700 شانه کاشان یکی از مدل های پرفروش و ارزان قیمت فرش به شمار می رود که در سراسر کشور بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده است و با وجود تولید و پخش انواع فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی جدید همچنان فرش 700 شانه کاشان فروش بالای خود را حفظ نموده و اعتماد و اطمینان مشتریان فرش را از دست نداده است. دلیل محبوبیت فرش 700 شانه کاشان هم دو مشخصه خیلی مهم است، یکی قیمت مناسب فرش و دیگری کیفیت خوب و دوام بالای آن است که باعث شده همه اقشار مردم بتوانند این فرش را تهیه نموده و تا سال های سال از آن در منزل استفاده کنند.

فرش 700 شانه کاشان 9 متری

فرش های ماشینی در چند سایز استاندارد مشخص به شرح زیر بافت می شوند و تمامی کارخانه های فرش همین ابعاد را برای بافت تولیداتشان استفاده می کنند:

  • فرش 4 متری یا فرش 2.25*1.5
  • فرش 6 متری یا فرش 3*2
  • فرش 9 متری یا فرش 3.5*2.5
  • فرش 12 متری یا فرش 4*3

فرش 9 متری نسبت به سایر ابعاد تولید کمتری دارد. اما امروزه مصرف این سایز فرش نسبت به گذشته بیشتر شده است. بنابراین خریداران فرش ماشینی برای تهیه این فرش عمدتا از روش خرید اینترنتی فرش 700 شانه کاشان اقدام نموده و با صرف هزینه کم طرح و نقشه مورد نظرشان را انتخاب می کنند.

فرش 700 شانه کاشان

خرید فرش 700 شانه کاشان

فرش 700 شانه کاشان را اگر بتوانید به صورت اینترنتی و خرید آنلاین فرش تهیه نمایید، چند مزیت ویژه برای شما دارد، او اینکه سایت فرش پرسان پارس دارای طرح و نقشه های زیادی در این کیفیت می باشد و رنگ زمینه های مختلفی هم برای هر نقشه طراحی و بافته شده است و لذا قدرت انتخاب بیشتر و راحت تری برای شما فراهم است، از سوی دیگر در شرایط خرید اینترنتی فرش، قیمت تمام شده فرش بسیار مناسب تر از خرید نمایشگاهی فرش بوده و صرفه جویی زیادی در هزینه های شما می شود. قیمت فرش 700 شانه کاشان هم ارزان بوده و کیفیت و دوام خوبی هم دارد. تمامی همطونان از شهرها و روستاهای سراسر کشور می توانند از طریق خرید آنلاین فرش از کارخانه فرش کاشان، بهترین نقشه ها را بدون واسطه خرید نمایند و بنابراین این شرایط ویژه فروش که برای همه مشتریان عادلانه بوده می تواند امکان تهیه بهرتین فرش ها را برای خریداران فرش 700 شانه کاشان از دورترین و نزدیک ترین شهر ها فراهم نماید.

فرش طرح ماهی

انواع مدل فرش 700 شانه کاشان

برای دیدن و انتخاب انواع مدل فرش 700 شانه کاشان می توانید کلکسیون کامل تولیدات کارخانه فرش ماشینی کاشان را در گالری محصولات این سایت مشاهده نمایید. بخش فرش 700 شانه کاشان به دو دسته فرش 8 رنگ و فرش 10 رنگ تقسیم شده که مدل های فرش 700 شانه کاشان ده رنگ تنوع بیشتر و رخ بهتری دارند و قیمتشان هم درصد کمی بیشتر از فرش هشت رنگ می باشد. علاوه بر گالری سایت، شما می توانید با مشاورین تماس گرفته و کانال محصولات فرش 700 شانه کاشان را از کارشناسان دریافت نموده و جدیدترین مدل های فرش ماشینی که در شبکه های اجتماعی مربوط به سایت قرار داده می شود را هم دنبال نموده و خرید کنید.

فرش 700 شانه بادامی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر