09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نگاه کلان تولید کننده های فرش به این محصول موجب شده در حوزه فروش تمرکز زیادی از سوی شرکت ها وجود داشته باشد که نتیجه آن هم بسیار اثر بخش بوده وکارخانه های بزرگ و خوب در این زمینه مشکلی نداشته باشند و تمامی تولیدشان به سرعت در بازار مصرف می شود، حتی در برخی ماه های پرفروش سال هم با کمبود عرضه نسبت به تقاضا مواجه هستند.

نمایندگان فروش فرش در سطح کشور برای تهیه محصولات مورد نظرشان در بازه زمانی مشخص و به موقع می بایست سفارشات خود را حداقل ده روز زودتر تنظیم نموده و به شرکت ها ارائه نمایند تا با تاخیر در تحویل سفارش مواجه نشوند.

در بین انواع تولیدات فرش 1000 شانه ده رنگ به علت اینکه میزان تولید کمتری دارند، بسیار کمتر یافت می شوند و مشتریان این محصولات معمولا در زمینه تامین آن دچار مشکل هستند، زیرا این محصولات زیبا و خوش نقش، کیفیت بالایی دارند و تفاوت قیمت چندانی هم با محصولات مشابه هشت رنگ ندارند، لذا اغلب فروش بهتری در بازار دارند.

مشخصات کامل فرش 1000 شانه

فرش های ماشینی هزار شانه که معمولا تراکمشان 3000 می باشد، با الیاف اکریلیک ترکیه بافت می شوند که هیت ست شه و خالص می باشد و دارای نمره 30 است. این محصول به دو صورت هشت رنگ و ده رنگ بافت می شود که مدل 8 رنگ در اکثر کارخانه ها تولید می شود و فراوان تر است. دستگاه های بافندگی این محصول هم از شونهر آلمان می باشد. نقشه های مربوط این محصولات هم در گالری فرش پرسان پارس به صورت کامل قرار داده شده که کاملا به روز می باشد و همواره طرح های جدید به آن افزوده می گردد. این محصولات به علت کیفیت مطلوبی که دارند در صادرات به کشور های اروپایی هم مصرف می شوند و در نمایشگاه های بین المللی هم استقبال زیادی از این محصولات می شود.

نحوه خرید فرش ماشینی هزار شانه

افرادی که قصد خید فرش ماشینی هزار شانه را به صورت عمده دارند می توانند به صورت حضوری یا تلفنی برای این امر اقدام نموده و با کارشناسان فروش در مورد انواع پالت ها، قیمت و نحوه تحویل سفارش صحبت های لازم را انجام دهند. مشتریان مغازه دار و یا مصرف کننده ها هم می توانند با دریافت لیست قیمت و همچنین مشاهده طرح ها در کانال تلگرامی مجموعه برای انتخاب طرح و خرید اقدام کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر