09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 تير 1396 در ساعت 19 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی گرد و بیضی به علت سفارشی بودن تولیدشان در ابعاد بزرگ به راحتی در بازار پیدا نمی شوند و خرید این محصولات به صورت مستقیم از کاشان امکان پذیر است.

بالا رفتن هزینه انرژی در کارخانه ها، بالا رفتن قیمت مواد اولیه و بیشتر شدن تنوع نقشه های فرش موجب شده تولید فرش ماشینی نسبت به گذشته دچار تغییراتی شود و امروزه اکثر کارخانه های بزرگ و معتبر تولید بی برنامه ندارند و تعداد مشخصی تولید از طرح های خاص و انبار نمودن در کارخانه ها اتفاق نمی افتد و تنها طبق سفارش مشتریان بافت فرش صورت می گیرد. این امر موجب شده تا سرمایه کارخانه همواره در جریان باشد و فرش ته انباری در کارخانه های بزرگ وجود نداشته باشد، علاوه براین این امکان برای مشتریان فراهم شده که طرح و نقشه های جدید فرش و یا حتی شکل هندسی متفاوت از فرش مثل گرد و بیضی را به صورت سفارشی از کارخانه های بزرگ تهیه نمایند و حتی این خرید با قیمت بسیار مناسب نیز انجام شود.

قیمت فرش ماشینی گرد سفارشی

فرش های گرد و بیضی جزء محصولات خاص و سفارشی هستند که در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ طراحی شده و طبق سفارش مشتری بافتشان در شانه و تراکم مشخص انجام می شود. قیمت محصول هم با توجه به هزینه طراحی، شانه و تراکم فرش و جنس الیاف و نوع کارخانه تولید کننده تعیین می گردد. البته اگر مشتریان از طرح های بافته شده مجموعه فرش مورد نظرشان را انتخاب نمایند، هزینه طراحی حذف شده و این فرش ها را با قیمت ارزان تری می توانند خرید نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر