09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 36 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای مفروش نمودن مسجد شهر محل زندگی خود با انواع سجاده فرش ماشینی خوب می توانید از نمونه کارهای این مجموعه دیدن نمایید.

بیشتر واحدهای تولیدی فرش ماشینی ایران در استان اصفهان و عمدتا در شهرستان آران و بیدگل واقع در نزدیکی کاشان فعالیت دارند و انواع فرش و محصولات مرتبط با آن در این منطقه تولید می شوند، لذا بیشترین اشتغال زایی صنعت فرش ماشینی کشور در این استان اتفاق افتاده است. تولیدکننده ها برای تامین تمامی نیاز کشور انواع کفپوش های مرتبط با فرش از جمله، فرش، گلیم، سجاده فرش و... را با دستگاه های بافندگی مختلف بافت می کنند. هرکدام یک از این محصولات مصارف خاص خود را دراند و در شهرهای مختلف کشور با توجه به میزان نیاز عرضه می شوند.

پخش عمده فرش سجاده ای ویژه مساجد

فرش ماشینی سجاده ای از جمله تولیداتی است که مصرف خاص دارد و تنها در مسجاد، حسینه ها و نمازخانه ها قابلیت استفاده دارد، از آنجایی که تمامی ایران بافت اسلامی دارد، لذا این محصول در تمامی شهرها مورد نیاز بوده و لازم است در کیفیت های مختلف تولید و پخش شود تا هر مجموعه ای با توجه به بودجه ای که دارد بتواند یکی از انواع این کفپوش ها را برای مفروش نمودن مسجد تهیه نماید.

مجموعه پرسان پارس یکی از بزرگترین عرضه کننده های فرش سجاده ای در ایران می باشد که بافت این محصول را در کیفیت مختلف از 440 شانه پلی استر گرفته تا بهترین نوع آن که 1000 شانه اکریلیک می باشد تولید نموده و با خدمات نصب رایگان به سراسر کشور ارسال می کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر