09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 19 خرداد 1396 در ساعت 20 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش یک محصول بسیار پرمصرف در کشور ما می باشد و همین امر موجب شده تا تعداد کارخانه های تولید کننده این محصول بالا باشد. بالا بودن میزان تولید این محصول موجب شده تا شرکت های فرش برای داشتن فروش بیشتر و بهتر و رقابت با سایرین همواره تلاش کنند محصولاتی با کیفیت بهتر و قیمت مناسب تر تولید نمایند؛ نتیجه این تفکر تولید کننده ها منجر به افزایش حجم تولید، بالا رفتن کیفیت محصولات و افزایش در تنوع و نزدیک تر شدن محصولات به سلیقه و خواست خریداران شده است.

تولید فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه در فواصل زمانی بسیار کوتاه گواهی بر ادعای ماست چرا که هنوز یک محصول در بازار اشباع نشده و فروش بالایی دارد، به سرعت محصول با کیفیت بهتر به بازار عرضه می شود و بازار فروش همواره پویایی اش را حفظ نموده است.

تاثیر قیمت در میزان فروش فرش

این مجموعه نیز در حوزه فروش یک تیم تخصصی ویژه داشته و همواره تلاش می کند قیمت محصولات حداقل میزان ممکن باشد و کیفیت تولیدات هم در بالاترین سطح ممکن بوده و همراه ضمانت نامه و خدمات پس از فروش مناسب باشد. داشتن تنوع بالا در طرح و نقشه هم می تواند به رضایت بیشتر خریدار منجر گردد که در این زمینه نیز گالری محصولات نشان از تنوع خوب و توجه ویژه ما به این امر دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر