09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 16 خرداد 1396 در ساعت 11 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش بی سی اف ( BCF)

فرش ماشینی به صورت کلی با سه نوع الیاف بافت می شود که هر کدام یک از این الیاف دارای مشخصه خاص و ویژگی های منحصر به فردی است که مشتری بر اساس همین ویژگی ها اقدام به انتخاب و خرید فرش می کند. این سه الیاف عبارتند از نخ اکرولیک، پلی استر و بی سی اف که مرغوب ترین و گران قیمت ترین نوع آن نخ اکرولیک است و ارزان ترین و سبک ترین نخ هم بی سی اف یا پلی پروپیلن می باشد.

 نخ بی سی اف برای بافت گلیم هم استفاده می شود. فرش هایی که دارای این الیاف در بافتشان هستند قیمت ارزان تر، شانه و تراکم پایین و وزن سبک تری دارند و معمولا به خاطر رنج قیمتی پایین شان برای صادرات به کشور هایی مثل عراق و افغانستان مصرف می شوند. این مجموعه این مدل فرش ها را با کیفیت 350 شانه و فرش 440 شانه در وزن های مختلف تولید نموده و متناسب با قیمت مورد نظر مشتریان اقدام به تولید این محصولات می کند.

قیمت فرش ارزان صادراتی

فرش های بی سی اف به علت داشتن قیمت ارزان، از جمله محصولات اصلی صادراتی محسوب شده و در داخل کشور مصرف چندانی ندارند. افرادی که مشتری این فرش ها هستند، اغلب نیاز به تهیه این محصولات به صورت عمده دارند، لذا می توانند با کمی جستجو محصول مورد نیازشان را با قیمت بسیار ارزان و به صرفه تهیه نمایند، به خصوص در حوزه های صادراتی که میزان و حجم خرید بسیار بالا است و اختلاف قیمت بسیار کم هم در خرید و فروش ها بسیار موثر است.

نحوه سفارش فرش

مشتریانی که قصد خرید فرش ارزان قیمت بی سی اف را دارند، می بایست طرح های موجود در مجموعه را از کارشناسان دریافت نمایند، تعداد طرح های تولید با این الیاف معمولا محدود بوده و بیشترین تولید و فروش را محصولات با زمینه رنگ گردویی و لاکی دارند. اگر طرح و نقشه خاصی مد نظر مشتری باشد می بایست با توجه به رنگ بندی موجود در کارخانه طرح مورد نظرش طراحی شود که این طراحی شامل هزینه خواهد بود، مگر اینکه تعداد سفارش بالا بوده و هزینه طراحی را پوشش دهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
5 / 10
از 4 کاربر