09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 تير 1398 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تولید تابلو فرش به صورت عمده در کارخانه های مختلف کاشان انجام می شود و مشتریان می توانند محصولات متنوع اعم از آیه و منظره را در تعداد مورد نیازشان جهت پخش یا فروش از کارخانه های این منطقه تهیه نمایند. از نظر کیفیت تابلو فرش ها را بر اساس شانه و تراکمی که دارند تقسیم بندی نموده و قیمت گذاری بر روی این محصولات انجام می شود. طرح منظره معمولا در قالب تابلو فرش 1200 شانه و 1000 شانه ده رنگ بافت می شود و اغلب تیم های طراحی وجود دارند که تلاششان این است که بهترین رنگ بندی را برای تهیه محصول انتخاب نمایند و بهترین جلوه در تولید حاص شود.

تابلو فرش طرح آیات قرآنی مثل تابلو فرش وان یکاد که بسیار محبوب و پر فروش است معمولا هم در هر سه کیفیت هفتصد شانه، هزار شانه و 1200 شانه بافت می شوند، اما بیشترین میزان فروش را تابلو فرش های آیه 700 شانه دارند. طرح هایی که برای تابلو فرش آیه فروش خوبی دارند، معمولا ساده بوده و تنوع طرح ها در آیات قرآنی خیلی زیاد نیست و مشتریان هم اکثرا ساده پسند هستند.

لیست قیمت تابلو فرش ماشینی         

با توجه به بالا و پایین شدن نرخ ارز و تاثیر آن بر قیمت الیاف وارداتی که برای بافت استفاده می شود، معمولا قیمت محصولات در نوسان بوده و نمی توان یک لیست یکسان را برای تمامی سال تعریف نمود. لذا مشتریانی که قصد خرید دارند باید به صورت ماهیانه با کارشناسان بخش فروش ارتباط داشته و لیست جدید و به روز را برای خریدشان تهیه نمایند.

تمامی تلاش مجموعه این است که یک لیست قیمت ثابت را برای کل سال در نظر بگیرد، اما از آنجایی که حداقل سود برای فروش در نظر گرفته شده است، با اندکی نوسان در هزینه تمام شده تولید لیست هم ممکن است دچار تغییر شود.

تابلو فرش ماشینی منظره

نحوه سفارش تابلو فرش ماشینی

این مجموعه با چندین کارخانه بزرگ فرش قرارداد دارد و این امر موجب شده تا محصولاتی با تنوع بالا و در کیفیت خوب به مشتریانش ارائه دهد. افرادی که می خواهند محصول مورد نظرشان را از این سایت تهیه نمایند می توانند از طریق شبکه های اجتماعی ما و یا گالری سایت که همواره به روز می باشد طرح های مورد نظرشان را انتخاب نموده و کد مربوط به طرح ها را به مدیران فروش ارائه نمایند و پس از ثبت نهایی سفارششان منتظر ارسال کالا باشند که در کمترین زمان ممکن این امر برایشان محقق می شود.

تابلو فرش منظره

تابلو فرش ماشینی ارزان کاشان

تابلو فرش ارزان قیمت در بازار کنونی بیشترین متقاضی را دارد. افرادی که در حوزه فروش تابلو فرشش ماشینی فعالیت دارند، عمدتا به دنبال مدل های ارزان قیمت تابلو فرش ماشینی هستند که بتوانند نظر مشتریان خود را جلب نموده و حجم فروششان را افزایش دهند، به همین دلیل در گالری فرش پرسان پارس تلاش شده تابلو فرش های جدید و زیبا در عین متنوع بودن از لحاظ طرح و ابعاد، دارای قیمت مناسب هم باشند؛ در نتیجه مشتریان ما از سراسر کشور برای خرید عمده تابلو فرش ماشینی ارزان کاشان می توانند با مشاورین ما در ارتباط باشند. بهترین مدل تابلو فرش ماشینی منظره، تابلو فرش وان یکد و مدل های زیبای تابلو فرش فرانسوی را از کارشناسان می توانید دریافت نمایید.

تابلو فرش منظره

 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
8 / 10
از 13 کاربر