09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی دیواری در مجموعه پرسان پارس در جدیدترین نقشه های روز با کیفیت بالا تولید شده و به شکل عمده در سطح کشور به فروش می رسد.

با وجود تغییر سبک زندگی مردم در شهرهای بزرگ و روی آوردن به مبلمان و چیدمان مدرن در منزل هنوز هم در شهرستان های مختلف کشور پشتی فرش دیواری مصرف بالایی دارد و حتی در شهرهای بزرگ نیز مردم در کنار مبلمان از پشتی فرش برای راحتی بیشتر و زیبایی استفاده میکنند. تفاوتی که خرید این محصول نسبت به گذشته دارد این است که مشتریان میخواهند طرح فرش منزلشان با پشتی ست باشد و این موضوع موجب شده تولید پشتی فرش های ماشینی جدید در نقشه مشابه فرش ها باشد.

بنابراین هم اکنون انواع فرش ماشینی اعم از هفتصد شانه، هزار و 1200 شانه که طرح های متنوع و زیبایی دارند در قالب پشتی نیز بافت می شوند و خریداران می توانند به راحتی طرح مشابه یا نزدیک به فرش منزلشان را انتخاب نموده و پشتی فرش در کیفیت بالا سفارش دهند. البته مجموعه پرسان پارس این محصولات را به صورت عمده به بنک دارها و پخش کننده های این محصول عرضه می کند و خریداران جزء می توانند از طریق مغازه دارها و فروشنده های مرتبط با این مجموعه در شهر محل زندگی شان خریدشان را انجام دهند.

قیمت عمده پشتی فرش ماشینی دیواری

افرادی که می خواهند انواع پشتی هفتصد شانه و هزار شانه را به صورت عمده تهیه نمایند و برای فروش در شهر خود خرید کند، می توانند با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و اطلاعات خود را ارائه دهند، تا سفارشاتشان ثبت شده و پس از آماده شدن از طریق باربری به شهر محل زندگی شان ارسال گردد. قیمت هایی که به این عزیزان ارائه می شود به صورت عمده و رقابتی بوده و می توانند فروش پرسود و راحتی داشته باشند.

نمونه نقشه هایی که در این مجموعه تولید می شود در گالری سایت بخش پشتی فرش ماشینی قرار داده شده است و طرح های کامل تر از طریق تلگرام در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا سفارشاتشان را از روی جدیدترین و پرفروش ترین نقشه ها ارائه دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر