09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی کناره تشریفاتی یا همان فرش قرمز هایی که در مجالس عروسی، هتل ها، مراسمات مختلف و ورودی رستوران های و... مشاهده می کنید محصولاتی هستند که از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم می شوند. ارزان ترین نوع این کفپوش ها موکت های ساده و سبکی هستند که مشتریانشان تنها به دنبال یک کفپوش ارزان برای وردوی فضای مورد نظرشان هستند و کیفیت برایشان اولویت ندارد. دسته بعد موکت فرش هایی هستند که هم وزن سنگین تری نسبت به موکت ها دارند و هم قیمتشان کمی بالاتر است این محصولات هم برای اکثر فضاها مناسب بوده و بیشترین فروش را هم دارند.

کناره فرش های پلی استر 500 شانه دسته دیگر ازز این محصولات هستند که قیمت متوسط دارند، همچون فرش های معمول دارای خاب بوده و به شکل سفارشی بافت می شوند.

مرغوب ترین نوع این محصولات را فرش تشریفاتی 500 شانه اکرولیک تشکیل می دهند که دارای طول خاب بیشتر و عمر بیشتری نسبت به فرش های پلی استری بوده و در حالی که ظاهر کاملا مشابه نمونه های پلی استری دارند، اما کیفیت، دوام و البته قیمت بیشتری نسبت به دیگر تولیدات مشابه دارند.

سفارش فرش قرمز تشریفاتی

فرش یا موکت های تشریفاتی در کیفیت های مذکور در این مجموعه تولید می شود و مشتریان می توانند بر اساس نیاز خود هر یک از این محصولات را در عرض مورد نظرشان تهیه نمایند. طول این رول های تشریفاتی معمولا بین 25 الی 40 متر متغیر بوده و رول ها به صورت کامل به خریداران و با قیمت عمده عرضه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر