09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های خام سفید مصرف شان در سال 1395 آغاز شد و افرادی که دارای دستگاه های چاپ حرارتی بودند از این دستگاه ها برای چاپ عکس بر روی تابلو فرش استفاده نمودند. تست های اولیه با این دستگاه ها موفق بود و تابلو فرش های نهایی دارای کیفیت و جلوه مناسبی بودند. لذا با بازار یابی این عزیزان به مرور در شهر های مختلف فروش تابلو فرش های ماشینی چاپی رونق گرفت.

در چاپ عکس بر روی تابلو فرش عوامل متعددی در کیفیت نهایی محصول موثر هستند که در اینجا مطرح می شود:

شانه و تراکم تابلو فرش خام سفید

هرچه شانه و تراکم تابلو فرشی که برای چاپ استفاده می شود بالاتر باشد، طول خاب آن کاهش یافته و آن را برای چاپ مناسب تر می کند در حال حاضر بیشترین مصرف تابلو فرش سفید خام مربوط به محصولات 1000 شانه و 1200 شانه است که طول خاب پایین این محصولات هم موجب شده تا سفیدی کمتری در عمق نخ ها دیده شود و یا در ظاهر اصلا دیده نشود از نظر کیفیت ایده ال باشند. لذا در این مجموعه هم بیشتر فروش بر روی همین محصولات است و افرادی که با کیفیت و قیمت پایین تر می خواهند چاپ را انجام دهند می بایست با کارشناسان صحبت کرده و محصولات ارزان تر را تهیه نمایند که البته توصیه نمی شود چرا که کیفیت نهایی در این فرش ها پایین تر خواهد بود.

جنس الیاف تابلو فرش خام سفید

تابلو فرش هایی که برای چاپ استفاده می شوند از نظر جنس الیاف به دو دسته اکریلیک و پلی استر یا ابریشمی تقسیم می شوند که هر دو نوع این محصولات در بازار به وفور استفاده می شود و هر کدام از مشتریان بر اساس نوع دستگاه و روش چاپی که دارند یکی از این دو دسته را برای کار خود مناسب می دانند. در این مجموعه این امکان برای مشتریان فراهم شده که ابتدا از هر دو جنس الیاف یک نمونه برای مشتری ارسال شود و پس از انجام تست های اولیه مشتری اقدام به خرید عمده نماید. تجربه ما در زمینه فروش نشان می دهد که نمونه های ابریشمی یا همان پلی استر بهتر بوده و نتیجه بهتری در چاپ حاصل می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر