09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 13 تير 1396 در ساعت 10 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی ارزان قیمت که نخ پلی ستر در بافتش استفاده می شود، توسط کارخانه های مختلف در کاشان تولید شده و به سراسر کشور عرضه می شود.

معمولا در مکان های عمومی مثل هتل ها، مسافرخانه های سطح شهرها و یا سفره خانه ها و حتی نمازخانه و حسینه های شهرستان های کوچک از فرش هایی استفاده می شود که ارزان باشند تا قیمت تمام شده آن حداقل میزان ممکن باشد؛ لذا استفاده از فرش ارزان قیمت همواره یک نیاز بوده و تولید فرش ماشینی با شانه و تراکم بالا و کیفیت عالی، نمی تواند مانع از تولید و عرضه این محصولات گردد، چرا که این تولیدات همواره مشتریان خود را دارند و افراد برای مفروش نمودن منزلشان و یا مکان هایی که در فوق ذکر شد با یک محصول ارزان قیمت نیاز دارند، که به راحتی به فرش ارزان دسترسی داشته باشند.

انواع فرش ماشینی ارزان قیمت

فرش ماشینی بر اساس اینکه چه شانه و تراکمی دارد و چه نوع نخی در بافتش استفاده می شود تقسیم بندی شده و قیمتش تعیین می گردد. اصولا فرشی که به شکل 350 شانه، 440 شانه یا 500 شانه در تراکم پایین بافت شده باشد و الیاف مصرفی در خاب فرش پلی پروپیلن (BCF) یا پلی استر باشد، قیمت پایینی خواهد داشت و جزء کفپوش های ارزان شمرده می شود.

فرش های خیلی سبک که به شکل 350 شانه و با نخ بی سی اف تولید می شوند بیشتر مصرف صادراتی برای کشور هایی چون عراق و افغانستان دارند و در داخل کشور مصرفشان بسیار اندک و محدود می باشد. اما فرش ازان قیمت 500 شانه که نخ خاب آن را پلی استر تشکیل داده باشد، در اکثر مسافرخانه هاو سایر مکان های عمومی استفاده می شود و برای فروش هم مناسب هستند.

این مجموعه تمامی انواع فرش ارزان پلی استر و بی سی اف را در تیراژ بالا به شکل عمده در اختیار فروشندگان و خریداران قرار می دهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر