09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 10 بهمن 1398 در ساعت 12 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش چاپی چهره با داشتن کیفیت بالا، ظاهر زیبا و قابلیت شستشو توانسته در سفارش های تبدیل عکس به تابلو فرش سهم زیادی داشته باشد.

تابلو فرش چهره یکی از حساس ترین نوع تابلو فرش به شمار می رود و فرقی هم ندارد که تابلو فرش دستباف باشد یا ماشینی. اگر قرار باشد یک تابلو فرش عکس چهره زیبا، با کیفیت و جذاب باشد، لازم است در طراحی، بافت دستی یا ماشینی و همچنین در چاپ آن توجه بیشتری شود و دقت زیادی در مراحل تولید آن داشته باشیم. سفارش تابلو فرش چهره به علت داشتن این پیچیدگی ها و حساسیت ها از سوی خریداران، معمولا توسط افراد حرفه ای و مجموعه های با تجربه و تخصصی انجام می شود و شما هم اگر بخواهید یک تابلو فرش چهره زیبا از خود یا دوستانتان تهیه کنید، لازم است بهترین مجموعه را برای این کار یافته و برای سفارش در آن اقدام کنید.

انواع تابلو فرش چهره

در گالری این سایت، دو بخش تابلو فرش چاپی و تبدیل عکس به تابلو فرش قسمت هایی هستند که انواع تابلو فرش عکس چهره را تشکیل می دهند و نمونه طرح های زیادی هم در آن قرار داده شده است تا مشتریان قبل از سفارش آنها را مشاهده نموده و نسبت به کیفیت تولیدات قبل از اینکه سفارششان را ثبت کنند، اطمینان حاصل نمایند.

تبدیل عکس به تابلو فرش در این گالری به هر سه روش مرسوم انجام می شود. یعنی سفارش تابلو فرش چهره دستباف، چاپ عکس روی فرش و تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی بافتی، که البته تابلو فرش چاپی که از چاپ عکس دلخواه بر روی فرش حاصل می شود به علت کیفیت و وضوح بالا، ظاهر زیبا، قیمت مناسب و سرعت بالایی که در تولیدش دارد، محبوبیت و فروش بیشتری هم دارد. اکثر نمونه های ارائه شده هم تابلو فرش چاپی هسند که ظاهری دستباف گونه و زیبا دارند. پیشنهاد ما به خریداران از بین انواع مختلف، تابلو فرش چاپی چهره است، اما اگر مدل های دیگر تابلو فرش عکس چهره را هم کسی بخواهد برایش تولید شود، طراحی و بافت به صورت سفارشی انجام می شود.

سفارش تابلو فرش چهره

تبدیل عکس به تابلو فرش در تهران

برای سفارش تابلو فرش چهره و تبدیل آن در تهران نیازی به مراجعه به هیچ مرکز خریدی نیست و به راحتی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی فرش پرسان پارس سفارشات خود را ثبت کنید.

تابلو فرش سفارشی چهره هدیه ای ماندگار، زیبا و خاص برای عزیزان شما می باشد که می توانید با کمترین هزینه، خاص ترین کادو را به آن ها بدهید و لحظاتی خاطره انگیز را در کنار خانواده و دوستانتان ثبت کنید.

مناطق 22 گانه تهران و تمامی شهرستان های آن 24 ساعته و البرز نشین ها و سایر شهرستان های کشور 48 ساعته می توانند سفارش تبدیل عکس به تابلو فرش سفارشی را درب منزل تحویل بگیرند.

مراحل سفارش بافت تابلو فرش چهره

مراحل بافت تابلو فرش عکس چهره و سفارش آن با توجه به دستباف، ماشینی و چاپی بودن آن متغیر می باشد.

برای خرید و سفارش تابلو فرش چهره دستباف در ابتدا نقشه عکس باید مشخص شود و پس از آن نخ های رنگی آن خریداری شده و بافنده شروع به بافتن فرش کند که با توجه به اندازه تابلو فرش زمانی بین 3 تا 6 ماه را می طلبد.

تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی بر روی فرش 1000 شانه یا فرش 1200 شانه انجام می شود به این صورت که در روش بافت، پس از طراحی تابلو فرش بافت آن با دستگاه HCP 10 رنگ با ضخامت حدود 8 میلی متری انجام می شود اما در روش چاپی فرش سفید خام 1200 شانه تولید شده و در مرحله بعد چاپ عکس بر روی فرش با دستگاه پرس حرارتی سابلیمیشن صورت می گیرد.

قیمت تابلو فرش عکس چهره

بهترین کیفیت تابلو فرش سفارشی

اگر به دنبال بهترین کیفیت تابلو فرش عکس چهره سفارشی هستید کارخانه فرش کاشان با دارا بودن تجهیزات پیشرفته چاپ و بافت تابلو فرش علاوه بر تضمین کیفیت محصولات تولیدی، قیمت ارزان تر آن را نیز تضمین می کند.

جهت ثبت سفارش تابلو فرش چهره به کارخانه فرش کاشان کافیست فایل عکس مورد نظرتان را از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره های 09124602254 و 09131629159 ارسال نموده تا کیفیت آن از سوی کارشناسان و طراحان مجموعه بررسی شود.

پس از تایید کیفیت با توجه به ابعاد دلخواه شما، نوع بافت آن را انتخاب می نمایید و با پرداخت وجه بیعانه ای ناچیز سفارش خود را ثبت نموده تا بافت آن انجام شده و به آدرس پستی مورد نظر شما ارسال شود تا پس از دریافت تابلو فرش سفارشی نسبت به تسویه وجه آن اقدام نمایید.

قیمت تابلو فرش عکس چهره

هزینه و قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش شخصی چقدر می باشد؟ قیمت بافت عکس چهره بر روی فرش به عواملی که در بالا اشاره شد از جمله ابعاد و همچنین نوع بافت و چاپ بستگی دارد.

چنانچه سفارش تابلو فرش چهره مورد نظرتان را به کارخانه کاشان بدهید علاوه بر اصالت کیفیت، گارانتی و ارسال رایگان، قیمت تابلو فرش سفارشی نیز برایتان ارزان تر تمام خواهد شد.

جهت اطلاع از لیست قیمت تبدیل عکس به تابلو فرش ماشینی می توانید

از این مقاله استفاده نمایید:تابلو فرش سفارشی هدیه


تابلو فرش عکس چهره

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر